nedeľa 8. marca 2015

Vianočné darčeky 2014 od Nikky


Prichádzam s tretím, je to už predposledný článok o vianočných darčekoch 2014, ktoré som dostala. Okrem Šárky a Terky mi darčeky poslala aj Nika (nikusikba.blog.cz).Usmívající se
Takže Ježiško nechodil len z Čechách, ale aj na Slovensku v Bratislave.S vyplazeným jazykem


Prvú sériu darčekov od Šárky ste videli tu. Druhá časť vianočných darčekov od Terky ste zase videli v tomto článku.

Milý môj vianočný škriatok Nika, všetky darčeky od Teba mi spravili nesmiernu radosť.
Som rada, že sme sa v tomto blogovom svete vlani spoznali a že sa z nás stali virtuálne kamarátky. Ešte raz srdečné a veľké Ď A K U J E M!

1. darček - sada The Barbie Look collection - Pink on The Green Fashion

Nikdy by ma nenapadlo, že keď som tetno ser obdivovala vlani u Blanky, že sa u mňa nakoniec vyskytne. Sama som ho nevyhľadávala, ale pre Barbie módu mám "slabosť" a zberateľské sady oblečení sa mi obzvlásť vždy páčia.Usmívající se Túto sadu Vám niekedy na jar predvediem na jednej z mojich kočiek.


2. darček - parížsky outfit

Nika rovnako ako Šárka vie, že ja milujem Paríž a Eiffelovku, preto mi s týmto outfitom úplne trafila do vkusu. Toto oblečko je už nafotené a v najbližšej dobe sa v ňom ukáže jedna z mojich krások.Usmívající se

3. darček - šaty v čínskom štýle

Tak tieto šaty som viackrát obdivovala u Niky na blogu. Veľmi sa mi páčili na jej Barbie Basic bábikách s tvárou Kayla/Lea. Už viem ako tieto šaty predstavím a aj na ktorej orientálnej kráske.Usmívající se


Tak konečne Vás už čaká len jeden článok s vianočnými darčekmi od zberateľov/blogerov. A samozrejme už nerátam moje vianočné prírastky, ktoré mi priniesol Ježiško priamo pod náš stromček.S vyplazeným jazykem Aj na tie sa v blízkej budúcnosti tešte!Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára