sobota 7. marca 2015

Novoročné pohľadnice 2015


A aby som svoju kreatívnu vianočnú tvorbu konečne dokončila a stihla v zimnom čase, keďže stále je oficiálne ešte "zima", tak dávam fotky mojich troch novoročných pohľadníc 2015.
Už som v živote vyrábala dve PF pohľadnice, ale len pre moju mamu. Keďže som neočakávane chcela potešiť ešte troch ľudí, tak som vyrábala aj moje prvé novoročné pohľadnice.Usmívající se

Pohľadnicami som sa opäť nechala inšpirovať na nete. A po svojom som ich pozmenila.

Prvú pohľadnicu som vyrábala pre ďalšiu zberateľku a blogerku Katku (zmrzlinka80.blog.cz), ktorá už darčeky prezentovala u seba na blogu tu. Tá je ešte "polovianočnom" druchu. Katke sa veľmi páčili vianočné svietniky, ktoré vyrábala moja mama. Keďže ich vyrobila 4, tri ste už mohli vidieť u zberateliek Blanky, Niky a Terky a jeden vyrobila navyše, chcela som jej urobiť radosť a preto som jej ten viančný svietnik poslala. Taktiež som pridala aj vianočný stromček z mojej dielne a časopisy. A samozrejme nesmela chýbať ani pohľadnica. Len už v novom roku sa mi proste typická vianočná pohľadnica nehodila, preto som vyrobila radšej v PF štýle.Usmívající se
Náhodou som mala doma z jednej Lidl kreatívnej sady v jesennom štýle papier s motívom pohárov so šampanským. Tento motív som samozrejme musela využiť a vyrobila som ešte k pohárom samotné šampanské.Smějící se


Druhá pohľadnica nie je už až taká PFkovská, ale viac praje šťastie do nového roka. Je z týchto troch najväčšia. Na pohľadnici, ktorá ma inšpirovala boli iné 4 motívy, ale ja som využila sovje drevené nálepky, ktorých mám jednu celú sadu a zatiaľ som ich nemala veľa ako využiť. Tvorili len rôzne PF dekorácie na našom sviatočnom stole a pod. Tak som bola šťastná, že sú motívy presne štyri na pohľadnici ako mám ja v tejto novoročnej sade nálepiek.Usmívající se Dostali ju naši bývalí susedia z čias bývania v rodinnom dome.


A nakoniec tretia pohľadnica bola najmenšia a najľahšia. Vyrábala som ju ako úplne prvú pre sesternicu mojej babky z maminej strany. Mala som šťastie, že som si pred Vianocami kúpila ďalšie 3D puzzle stavby zo sveta. Jednou z nich bol aj Big Ben, z ktorého pochádzajú aj tieto penové hodiny, ktoré som na pohľadnicu využila. Mám ich ešte trikrát. Boli to časti, ktoré sa zo skladačky mali vybrať a boli ako nepotrebný odpad. Pre mňa určite nie, keďže ich kreatívne viem ešte využiť a recyklovať.Smějící se Okrem hodín som využila aj jeden kovový gombík a jednu časť z patentky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára