nedeľa 25. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme 1 - Jeans


Ako som už písala v článkoch pri prvej súťaži na Flickri - International dolls next top model,
ktorá sa začala v máji tohto roka a skončila sa veľmi rýchlo a neslávne koncom augusta, prihlásila som sa v júni tohto roka aj do druhej - oveľa známejšej a významnejšej na Flickri. Volá sa Perfect Picture Contest Cycle 4 - Súťaž perfektná fotografia - 4. séria.

Súťaž som spoznala po prvýkrát minulý rok cez leto, keď v nej súťažila aj naša Blanka (bianka78.blog.cz), ale aj iné zberateľky, ktoré mám vo svojich kontaktoch na Flickri. Blanka sa myslím dostala do tretieho kola, potom vypadla. Keby som vedela, že súťaží o niečo skôr, mohla som ju podporiť. Ale súťaž som objavila až krátko po jej odchode.Zamračený
Veľmi ma súťaž už vtedy zaujala tým, že v súťaži zadali na určité kolo určitú tému s jasnými pravidlami. Zberateľky mohli súťažiť s hocijakou bábikou od Barbie, IT, Monster High, Bratz po Tonner atď. V každom kole, ale nemuseli súťažiť s tou istou bábikou, ktorú si vybrali v prvom kole, mohli ich v každom kole meniť. Tak isto počet bábik, ktoré použili pre dané kolo bolo len na ich vlastnom výbere.
Súťaž každý rok hostí iná významná zberateľka vo svete bábik. Minulý rok to bola z USA Audra známa na Flickri ako MARVEL_DOLLS a tento rok je to známa Nemka fotografka módnych bábik Michaela Unbehau.
Už predchádzajúcom ročníku som si vravela, že je to presne niečo pre mňa. Zberateľky využívali pri fotkách aj rôzne diorámy a rekvizity, vedela som, že ja na to mám možnosti a potenciál. Preto, keď vyhlásilia Michaela na Flickri, že sa koná 4. ročník tejto súťaže, nezaváhala som ani na sekundu a prihlásila som sa.Usmívající se
Táto súťaž má už od registrácii normálne pravidlá a vidno, že je na vysokej úrovni.
Téma prvého kola súťaže bola Jeans - Nothing comes between me and my jeans (Džínsy - Nič nie je medzi mňou a mojími džínsami).
Pravidlá sú dosť stručné:
Ukážte aké sexi môžu byť džínsy.... nech už sú krátke, dlhé rovnako ako sukňa alebo šaty.
Celé telo alebo portrét.
Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.

A tu máte príkladnú fotografiu, ktorú nám ukázala Michela.
Mama sa hneď s radosťou zapojila do nápadov, čo vymyslím a ofotím. Prvotný nápad bol dať na bábiku nejaký kúsok džínsového oblečenia, ktorý by mala doplnení s inými nedžínsovými kúskami a vedľa nej by viseli na šnúre iné kúsky džínsového oblečenia. Potom sme nápad zavrhli s tým, že to nie je vôbec sexi. Preto sme prišli s druhým a aj s posledným nápadom, ktorého výsledok vidíte na fotkách. Mami napadlo obliecť bábiky len do pol pása, hore by boli nahé a zakrývali by sa len kyticou nejakých kvetín. Mňa napadlo použiť krabice od čaju, ktoré sme kúpili do jednej diorámy/spálne a dajú sa využiť aj pri iných foteniach.Usmívající se A práve pri tejto téme nastal ich čas konečne ich ukázať svetu. Výber pozadia a celkového prostredia bol už jednoduchý. Zobrala som umelú trávu, pozadie kameňa a ako stenu som zvolila moje nové pozadie s motívom tehly.
A kvietky sme kúpili dávnejšie u "Číňana" práve pre bábiky.
Výber bábik sme veľmi starostlivo vyberali. Vedeli, že sme musíme ísť do "vyššej" Mattel ligy, pretože budeme hlavne súperiť s IT zberateľmi bábik. Preto voľba padla na moje dve posledne veľmi obľúbené krásky Sophie a Megan a nakoniec sme pridali aj jedného pána a to Divergent Foura.Úžasný
1. Hervé Léger Sophie (pred týmto fotením bola rýchlo prekĺbená) a 2. Katniss Megan The Hunger Games: Catching Fire (má tu už rozpustené vlasy, ešte mám fotky s vrkočom pred rozpustením, tie uvidíte neskôr) len do sexi šortkách a vysokých podkolienok s topánkami. Sophie má na sebe šortky od jednej z Barbie Angry Birds a zelené podkolienky s topánkami od Top Model Hair Wair Summer MIrandy a Megan má šortky a pančuchové podkolienky od Stardoll Bonjour Bizou hnedovlásky (fotky a predstavenie tejto bábiky sú zatiaľ len v proce plánu) a čierne topánky z jednej Barbie Basic 001 sady doplnkov..
3. Kena Divergent Foura sme obliekli len do dlhých dlhých džínsov od Basic Kena Model No.15 Orlanda.
Tento nápad na sexi fotenie napadlo mami. Úplne sa do tejto témy "vložila" a pohltila ju.Úžasný
Svoj blog mám už 4 roky a zatiaľ som s bábikami nič "erotické" nefotila. Tak toto je moja premiéra.S vyplazeným jazykem
Ako súťažnú fotku sme s mamou po dlhom rozhodovaní vybrali úplne prvú fotku.

A ako som v tomto kole nakoniec dopadla? Prihlásilo sa do súťaže celkovo 17 ľudí/zberateľov z toho boli traja muži. Získala som 5 bodov, čo je veľký úspechom, keďže v súťaži nemám lobing. Niektoré zberateľky ma poznajú, ale radi preferujú iné kamošky radšej zo svojej rodnej krajiny.
Našťastie sa našli aj také, čo moje spracovanie témy zaujalo a páčilo sa im.
V tomto kole vypadlo dievča, ktoré malo tiež Barbie v súťaži ako ja. Ostatní vytiahli samozrejme IT bábiky.
Našťastie od druhého kola za mňa hlasuje pravidelne naša Blanka za čo jej najsrdečnejšie ešte raz ďakujem! Taktiež Terke, ktorá mi pomohla s hlasovaním pri predposlednom súťažnom kole. Už som medzi top osmičkou! Držte mi palce!

A ak by mi ešte niektorá z Vás, ktorá je registrovaná na Flickri chcela pomôcť celá veda je, že sa musíte prihlásiť do tejto skupiny Perfect Picture,
stačí ak kliknete na kolónku follow. A potom musíte vedieť, kedy je vyhlásené hlasovanie k danej téme, kde musíte dať trom súťažiacim, ktoré sa Vám najviac páčili svoj hlas. Prvé miesto má 3 body, druhé 2 body a tretie len 1 bod. Hlasovanie väčšinou trvá týždeň, ale raz trvalo len 5 dní. To je úplne všetko, keď mi chcete pomôcť.Usmívající se







Myslím, že dnes by som do súťaže poslala túto fotku, kde sú len tieto dve krásky, pretože by ju boo lepšie zblízka vidno a podarilo sa mi ich dosť dobre napózovať.Usmívající se








Ešte pár fotiek, kde sú účastníci samostane.Smějící se








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára