štvrtok 29. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme 4 - Pretty in Pink


A aby ste sa nenudili, tak Vám ukážem ďalšie tému súťaže Perfect Picture Context.Smějící se
Štvrtá téma bola Pretty in Pink (Celkom v ružovom). Táto téma sa mi zdala dosť ľahká, pretože moje kočky majú dosť požehnane ružové kúsky v šatníku.S vyplazeným jazykem

Dôležité bolo najprv vymyslieť aký bude hlavný prvok/časť oblečenia, ktorému sa prispôsobí celkový outfit. Ďalej samozrejme aj nápad do akej scény bábiku zasadiť.
O hlavnej aktérke na túto tému som mala jasno od poslednej treťej témy.
Opäť som sa rozhodla použiť starú známu Sophie, ale v jej novom účese. Pár dní pred fotením som ho totiž rozobrala. Ale o jej novej vizáži sa budeme baviť viac v inom článku.Usmívající se
A tu Vám dávam opäť ukážkovú fotku, ktorú nám dala organizátorka Michaela.

Pravidlá pre túto tému:
Ukážte svoju bábiku/bábiky v outifte, ktorý zahŕňa od najnižšej jednej ružovej po žiarivé ružovú kúsky.
To môže byť top ako na fotke navrchu alebo nohavice, šaty, sukňa, kabát atď..... a nezabudnite šperky a doplnky.
Jedna bábika alebo viac, celé telo alebo portrét.
Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.
Sophie sme s maminou najprv obliekli nový outfit od vysokej bábiky Bratz. Outfite bol ružový prvok v podobe neónových ružových dlhých nohavíc. Mama vymyslela, že by sme k nej mali pridať dvoch psíkov a vytvoriť exteriérovú parkovú scénu. Tak sa aj stalo jedno nedeľné popoludnie som celú diorámu nafotila. Večer pri úprave fotiek v PC sme s mamou zistili, že ružové neónové nohavice dobre nevyniknú, proste neboli také očividné ako naživo. Preto som sa nakoniec rozhodla, že Sophie predsa len dám druhú verziu, o ktorej sme sa s mamou rozprávali pri tvorbe outfitu od Bratz. A tá druhá varianta boli moderné zavinovacie šaty v ružovo-bielej farby od zberateľskej Barbie Diane von Furstenberg.Usmívající se
Okrem nich si požila Sophie aj jej bielu kabelku a topánky. Dlho sme sa s mami rozhodovali aké šperky by sa k tomuto elegantnému outfitu hodili. Prešli sme všetky od Mattela, cez vlastnoručne vyrobené až po šperky od Katky (zmrzlinky), až sme sa nakoniec zhodli na zlatej súprave s bielymi perlami. Dlhšie sme o nej polemizovali, lebo nám náhrdelník presne nesedel do výstrihu šiat, pretŕčal až na obe strany golieru. Nakoniec nám táto malá drobnosť prestala prekážať a začala sa nám náhrdelník lemujúci golier páčiť.Smějící se
Sophie si aj na toto fotenie zobrala dvoch psíkov. Afgánskeho chrta Lacey, ktorý mi ostal po Barbie Glam´n Groom Barbie. A z tejto série mám vďaka vlaňajšiemu vianočnému darčeku od Ľuba aj Írskeho setra Ruby, ktorý pôvodne patril Terese z tejto série.
Lacey mala pôvodne mašličku v bledoružovej farby, ja som jej vytvorila novú z tmavšej ružovej saténovej stužky a Ruby sa rozpadli pôvodné hnedé gumičky, preto som jej dala nové ružovej farbe, aby sa mi hodila do tejto témy.S vyplazeným jazykem Ruby bude mať v budúcnosti aj svoj vlastný článok.
Pozadie pre túto scénu som sa snažila vybrať niečo v elegantnom duchu a tak som zvolila ružové ruže, ktoré majú pripomínať tapetu. Na podlahu som dala klasickú bledohnenú drevenú tapetu. A aby nepôsobila táto scéna príliš nudne, tak som zobrala tri biele rámiky, ktoré som si požičala z jednej zo stálych diorám. Majú veľmi ľahkú váhu, preto sa mi dali jednoducho dočasne prilepiť.Usmívající se

Ako súťažnú fotku som použila úplne prvú, vlastne je to taká koláž, pretože často niektorí iní súťažiaci použili túto variantu dvoch fotiek do "jednej veľkej koláže". Michaela na tento typ fotky dala jednej súťažiacej aj schválenie, keď sa jej pýtala, tak prečo by som to raz nevyužila aj ja?!Smějící se

A ako som v tomto kole dopadla? Získala som dohromady len 7 bodov. Prvé miesto s troma bodmi mi dali Blanka a Marcela a ešte som dostala jedno tretie miesto s jedným bodom od niekoho neznámeho. Bola som opäť troška sklamaná, s touto témou som sa oproti treťej témy viac vyhrala, ale veľkým zadosťučinením bolo pre mňa, že od prvej chvíle mali fotky veľký ohlas u zberateľov mimo súťaže. Hlavná kolážová fotka získala do dnešného času 22 obľúbených "hviezdičiek" a má vyše tisíc pozretí za necelé posledné 3 mesiace.Usmívající se

Vychutnajte si už fotky samotnej Sophie v elegantnom štýle s jej psíkmi Lacey a Ruby.
Prvú variantu fotenia na túto tému Vám ešte určite zverejním na blogu.Mrkající















A posledná fotka je venová Šárke.♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára