utorok 27. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme 2 - Hippie Chic


Takže pokračujeme ďalším kolo súťaže Perfect Picture, v ktorej stále súťažím. V tomto článku mám pre Vás pripravené druhé kolo súťaže na tému: Hippie Chic (Hippie štýl). Keď som po prvýkrát zbadala túto tému, tak som sa nesmierne potešila a skoro som skákala od radosti.Úžasný

Túto tému som si zatiaľ z celej súťaže užila najviac.Smějící se
Ako som sa už vyjadrila nedávno pri fotkách Sophie v outfite od Dream House Teresy, ja proste zbožňujem Hippie/Boho štýl, táto téma bola stvorená úplne pre mňa. Mamina rovnako miluje ako ja tento štýl, nápadov sme mali v hlavách plno.

Pravidlá pre túto tému:
Ukážte svoju bábiku/bábiky v Hippie looku.
Môžete použiť kvetinové motívy, farebné výšivky, strapce, kožušinu, čipku....
a doplnky urobené v tóne zlata, farebných korálkov alebo drevených, spľastnutých klobúkovalebo čeleniek.
Celé telo alebo portrét.
Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.
A tu je fotka na ukážku, ktorú nám ukázala organizátorka Michaela.
Ja som od prvého okamihu vedela, že ako modelku vyberiem svoju najvzácnejšiu bábiku Poppy Parker Barefoot in the Park Corie Bratter, u mňa jednoducho Corie. S týmito fotkami má u mňa na blogu konečne premiéru.Usmívající se
Najprv sme sa rozhodli vymyslieť outfit a až potom scénu.
S mamou sme mali viacero nápadov na outfit v boho štýle, nakoniec sme stavili na tento od Dream House Midge, ktorý ste nedávno videli aj na Sophie (Hervé Léger Barbie). Táto farba blúzky Corie veľmi pristane.Usmívající se Namiesto strapcových čižiem, ktoré by ona neobula sme použili strapcové topánky z Dream House sady oblečenia od Mattela. Našťastie, troška som sa obávala, ale tieto topánočky v pohode obula na jej ploché nohy. Náhrdelník som jej vytvorila ja, použila som voskovú hnedú niť, ktorú používam na výrobu shamballa náramkov a na ňu som zavesila prívesok - hippie znak, ktorý som si len na toto fotenie požičala z jedného môjho náramka. Čelenku som jej uplietla do vrkočka už zo spomínaných hnedých voskových nití, potom som jej už len vybrala z našich kvetinových zásob farebne krásnu a hodiacu sa kvetinku, ktorú som našila na vrkoč, zviazala a dala na hlavu.Úžasný Náramky sú od rôznych playline Barbie, dve modré od Melanie (Barbie Style Teresy 2014). A outfit bol pre Corie konečne hotový!
Keď sme po byte hľadali s mamou rôzne inšpirujúce hippie prvky, napadlo ma použiť kvetinový spacák od bábiky Liv chaty/setu (It's My Nature - Maple Lodge playset), ktorú mám doma už skoro 3 roky. A mama mi vraví, že prečo nevyužijeme aj samotnú chatu. Veď ju upravíme po svojom a bude dobrá. OK, vravím, veľmi vynikajúci nápad. Tak sa išlo tvoriť, odniesli sme si celú chatu do kuchyne a začali sme zdobiť, nosiť si materiál a pod. Vtedy boli už veľké horúčavy a my sme sa potili večer pri otvorenom balkóne a tvorili sme, kým sme nedosiahli žiaduci výsledok, s ktorým sme boli konečne spokojné.
Lístie, konáre, žlté a biele kvietky, domáce zásoby už spomínaných kvetín a aranžmánov. Hrubší kmeň ležiaci na zemi, tak ten pochádza z jedného veľmi starého "ex" bonsaja. Ja som ho už dávno priradila k bábikám.Smějící se
Nápis Welcome (Vitajte) pochádza zo starého aranžmánu, rôzne kamienky, šišky a pod. sú z domácich kreatívnych zásob.
Visiaci náramok je mamin náramok, tá ho pre účely tohto fotenia požičala. Lampáš mám ukradnutý od vianočnej dekorácii Santa Clausa z Jysku, ktorému som ukradla aj lavičku, s týmto zámerom som ho kúpila, aby som získala hlavne lavičku, ale lampáš bol bonus, ktorý som tiež uvítala s radosťou.S vyplazeným jazykem
Tmavohnedá taška je z náhrdelníka, ktorý som kúpila v zľave a bude slúžiť aj v budúcnosti ako taška pre moje bábiky.
Strapcová taška, ktorá v dioráma visí je opäť od Melanie (Barbie Style Teresy 2014).
Gitara je od mojej bábiky Liv Daniely zo série It's My Nature.Usmívající se
Šedá mini truhlička, tak tú mi kúpila pred pár mesiacmi do jednej našej diorámy mama v Kiku.
Kožušina je zo zbytkov starých kožušín, ktoré sme mali dávnej minulosti vyložené v dome, patrili babke.
Zelená krhla pochádza z veľkonočnej dekorácie asi od nejakého veľkonočného zajaca.
Mini košík s hríbami, košík som nedávno zohnala papierníctve, mám ich aj viac, tomuto som už odstrihla rukoväť a mini hríbiky, tak tie pochádzajú ako ozdobné kolíky do nejakého nášho stolíky, mali zakrývať šróby.
Hnedé ešiaky sú z jednej šatníkovej sady od bábike Glorie.
Visiace kvetinové lehátko a kvetinový zrolovaný spacák patria originál tejto Liv chate.Úžasný
Úplne prvá fotka išla ako hlavná/súťažná. A ako som sa umiestnila. Toto súťažné kolo bolo zatiaľ moje najúspešnejšie. Skončila som ešte s jednou zberateľkou na treťom mieste a získala som tým pádom jeden bonusový bod. Dohromady som mala za túto tému nazbieraných celkovo 14 bodov!
Poppy a dioráma bola jednoducho dokonalá kombinácia, ktorá zabrala.
V tomto kole ma veľmi pozítívne prekvapila naša Blanka, ktorá za mňa po prvýkrát hlasovala, lebo som to vážne vôbec nečakala a skoro som padla na zadok, keď som pri hlasovaní videla jej meno.Smějící se A plus som si ešte počas tohto súťažného kola našla jednu kamarátku Marcelu Gorgu, zberateľku z Brazílie žijúcu v samotnom Riu de Janeiro, ktorá je síce moja súperka (v súťaži môžu hlasovať navzájom aj všetci súťažiaci), ale odvtedy sme si podobným vkusom a štýlom padli do "očí" a vzájomne sa podporujeme. Vždy ma dá odvtedy na prvé miesto a ja ju tiež. Vzájomne si tak aj pomáhame. Je veľmi úžasná, aj jej kamoška, ktorá s ňou tvorí úžasné módne kreácie za mňa väčšinou tiež hlasuje. Marcelu dá na prvé miesto a mňa vždy na druhé. Tak sa vždy z toho veľmi teším.
Ak má niekto záujem alebo je zvedavý, tak si môže Marcelinu módnu tvorbu a zbierku bábik pozrieť tu v na jej Flickri.Úžasný
Pokračovanie už čoskoro!Smějící se



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára