piatok 30. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme 5 - The Joy of Jewelry


Pred víkendom Vám dávam ďalšie pokračovanie fotiek do súťaže Perfect Picture Contest na Flickri.Usmívající se Piatou témou bola The Joy of Jewelry (Radosť zo šperkov). Prvá moja reakcia bola dosť pozitívna, veď šperkov majú aj vďaka Katke/zmrzlinke moje bábiky dosť. Len po prečítaní pravidiel som zostala troška zaskočená.

Veľmi zbežne som si prečítala pravidlá a myslela som si, že môžem použiť len jeden druh šperkov. Pre vysvetlenie: jeden pár náušníc alebo len jeden náhrdelník alebo len náramky. Jednoducho som si myslela, že celé súpravy šperkov nie sú dovolené. Opak som zistila až pri súťažných fotografiách mojich súperiek a súperov Ale vtedy som už mala svoje fotky nafotené a poslané do súťaže a nič sa nedalo robiť.Nerozhodný

Tu je fotka, ktorú nám dala za príklad organizátorka MIchaela.

Pravidlá pre túto tému:
Ukáž nám na tvoje bábiky/bábiku nosiacu aspoň jednu motív šperkového kúsku.
To môže byť náhrdelník, jeden alebo viac náramkov alebo ako je uvedené na fotke jeden pár náušníc.
Tentokrát predlož portrét a len portrét.
Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.

Keďže som pravidlá pochopila troška inak, tak som hľadala v bábikovskej šperkovnici jeden veľmi výrazný šperk. Nič mi z nej nevyhovovalo. Všetko mi prišlo nápadné, chcela som niečím veľmi zaujať. Preto som si myslela, že asi budem musieť nejaké náušnice či náhrdelník sama vyrobiť. Náramky som považovala za nudné, preto som ich od začiatku vylúčila.
Nakoniec som si povedala, že zájdem sa ja pozrieť do mojej obľúbenej bižutérie SIX, kde chodím rada na šperky pre seba, či ja v nej nenájdem niečo zaujímavé, čo prerobím alebo upravím pre bábiky. Viem, že v SIXe majú vždy jeden regál so zľavami. Padli mi do očí asi tri páry náušníc v mojom obľúbenom etno/boho štýle. Jedny som vylúčila a z dvoch zvyšných som vyberala. Prvé boli strieborné kruhy a na nich boli zavesených asi 8 tyrkysových dlhých "zubov" presne takých istých, ako má Megan na náušniciach na fotkách. Pretože pochádzali z tej istej série. A tie druhé náušnice, z ktorých som si vyberala boli práve tie, ktoré má na ušiach. Keďže som si nevedela vybrať, nakoniec ma mama nahovorila nech zoberiem oba páry, že jedny si môžeme nechať pre seba a druhé pôjdu do súťaže. Veď nechám si to prejsť hlavou a doma sa rozhodnem.Úžasný
Ak by som použila tie kruhové, tak by som z nich spravila náhrdelník, pretože to boli oveľa väčiše kruhy ako tieto tvyre slzy. Ďalšia vec, pre ktorú som si vybrala tie menšie bola tá, že jedna súperka dala do súťaže už mega fantastický náhrdelník a proste som sa už nechcela opakovať.Usmívající se Druhé náušnice teraz nosím ja, menším som prerobila zatváranie pre účely nosenia bábik, tak ako vidíte na fotke. Možno ich časom premením a vrátim ich na normálne háčiky a budeme ich používať s maminou spoločne. Zatiaľ ostali v Barbie šperkovnici. Nevadí, za tie lacné ceny sa oplatilo kúpiť oba páry, tak som veľmi spokojná.Usmívající se

Za modelku som si vybrala moju Megan (Katniss The Hunger Games Catching Fire), ktorá sa mi už osvedčila pri fotení prvej témy tejto súťaže Jeans/Džínsy. Tentokrát musela byť sama, tak mala možnosť urobiť si viac portrétových fotiek. Úplne prvá je tá súťažná, ktorú som vybrala.
Megan môžete na týchto fotkách vidieť s úplne rozpustenými vlasmi. Ešte bude mať o zmene účesu vlastný článok na blogu.
Keďže v tomto kole išlo o portrét, detail zvlízka a šperky, outfit nebol dôležitý. ale ja som jej ho predsa len vymyslela a zladila k náušniciam. Outfit je v boho/etno looku, blúzka je od Penelópe (Angelica Pirates of the Caribbean on Stranger Tides), riflové šortky od Barbie Stardoll Bonjour Bizou hnedovlásky, strapcová kabelka od Melanie (Barbie Style Teresa prvá vlna 2014) a nízke čižmy od Barbie Style druhá vlna 2014). Fotiek nie je tak veľa, pretože pri portréte nebolo treba robiť žiadnu diorámu alebo veľkú scénu. Použila som ako pozadie prírodnú samolepiacu tapetu a na podlahu bambusové prestieranie.Usmívající se

A ako som v tomto kole dopadla? Získala som najmenší počet hlasov v tejto súťaži. Len 2 body. Opäť mi obrovským zadosťučinením bolo vyše 1 000 pozretí súťažnej fotky a 32 ľudí si ju dalo do tohto času do obľúbených fotiek.Úžasný
Určite som si 2 body nezaslúžila, niektorí súťažiaci neurobili pravé portrétové fotky, ich bábikám bolo vidno skoro polovička tela, takže pre mňa to bolo nesplnenie témy.
Organizátorka MIchaela splnenie daných tém nikdy nerieši, nechala hlasovanie na ostatných zberateľov, ona rieši len, či jej dodali fotky, ak nestihnete, tak na Vás ešte jeden deň vždy počká. Tri dni pred vypršaním času na vloženie fotiek, posiela Michaela upozornenie tým súťažiacim, ktorí ešte fotky neposlali, aby ich na koniec termínu upozornila. Ak nestíhate, môžete sa s MIchcelom Flickr mailom dohodnúť a ona je otvorená a termín posunie aj o 2 dni. V tomto je veľmi ústretová, už som sa o tom sama presvedčila.Úžasný
Za mňa v tomto kole hlasovala len kamarátka z Brazílie drahá Marcela, ktorá ma dala na 2. miesto = 2 body. Našťastie z predchádzajúcich súťažných tém som mala nazbieraných dosť bodov, aby som mohla postúpiť do ďalšieho kola, na ktorom som si dala veľmi záležať.
To uvidíte už za chvíľu.Mrkající

Teraz už len fotky s mojou Megan.Usmívající se










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára