utorok 20. októbra 2015

Sophie v outfite od Dream House Teresy


Hneď od kúpy mojej Sophie (Barbie Hervé Léger) som vedela, že dostane kĺbové telíčko. Voľba padla na Melanie (Style/Módnu ikonu Teresu 2014).
A okrem výmeny tela sme s mamou uvažovali aj o rozpustení jej zložitého účesu,. Keď k nám dorazila domov, tak sme pozerala fotky na Flickri, kde mala zmenený účes a veľmi sa nám s ním zapáčila.Usmívající se


Preto pred rozpustením jej úžasného účesu, som sa ho rozhodla ešte raz zdokumenovať a predstaviť Sophie ako si žije na novom telíčku. Celý outfit si započila od Dream House Teresy (fotky Teresy mám nafotené, určite sa na blogu sama ešte predstaví). Už ste ho na nej mohli vidieť aj na jej pôvodnom tele Model Muse, keď sa ukázala na našom májovom nitrianskom zraze.Usmívající se
Outfit jej absolútne pasuje, skúšala som ho aj na iných mojich kočkách, ale jej najviac sadol, najmä v kombinácii s týmto originál účesom. Celé oblečenie je robené v Boho štýle, ktorý ja posledný rok strašne zbožňujem.S vyplazeným jazykem Preto aj scénu som vytvorila v duchu Boho/Hippies štýle prvkov.
Hneď po tomto fotení som sa s účesom nadobro rozlúčila, ale o tom až v inom článku. Zatiaľ si vychutnajte Sophie ešte v tomto prevedení.Mrkající





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára