sobota 31. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme - Jeepy-Creepy Halloween


Takže konečne sa dostávame momentálne siedmej časti súťaže Perfect Picture Contest. Jej názov je: Jeepy-Creepy Halloween (Hrôzostrašný Halloween). Aby ste pochopili, prečo som Vám celý týždeň dávala články s touto súťažou, potrebovala som rýchlo všetky témy spracovať do článkov, aby práve ten aktuálny halloweenský vyšiel dnes na HALLOWEEN.S vyplazeným jazykem

Pri zistení asi pred 2 týždňami, že ďalšia súťažná téma je zameraná na Halloween som sa potešila. S Halloweenom mám pri bábikách dosť veľké skúsenosti. Tak som vedela, že s tým problém nebudem mať. Ale, keď dala fotku prvá súťažiaca, tak som sa rýchlo spamätala. Pretože nemalo ísť o klasický "tekvicový" a milý Halloween. Tejto téme išlo ukázať niečo fakt strašidelné. A to ma trochu zaskočilo. Čo ja vymyslím, aby to bolo aspoň troška strašidelné, desivé a naháňajúce hrôzu. S mamou sme konečne začali mať rôzne kreatívne nápady.Usmívající se

Pravidlá pre túto tému:
Ukážte svoje bábiky/bábiku ako oslavujú Halloween...naháňajúci hrôzu, desivý, obdarujte nás, lebo vám niečo vyvedieme (detská koleda na Halloween).
Celé telo alebo portrét.Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.

Tu je ukážka fotky, ktorú nám dala organizátorka Michaela.

Kúpila som si minulý mesiac v Kiku krabičku v tvare truhly. Preto mama vymyslela, že by sa v nej mohli schovať malé Shellinky, ktoré by vystrašili okolo idúceho upíra Edwarda.
Len tento nápad mne osobne prišiel vtipný, zaujímavý, ale nie skutočne a dospelácky strašidelný. Keď sme boli na nákupoch potravín v Kauflande, pristavila som sa len tak zo zvedavosti ku stánkom, kde predávali jesenné a halloweenské dekorácie. Samozrejme ma viac zaujala tá druhá časť. Popozerala som si rôzne strašidelné dekorácie a doplnky. Nakoniec ma cenovo a veľkostne najviac vhodné zaujala lebka s kosťami, ktorú som si myslela, že si doma poskladám a vznikne mi celková kostra ľudského tela.Usmívající se Bol to však omyl. Doma som zistila, že mojej kostre chýba ku dokonalosti celý stred/trup atď. Síce boli na jednotlivých častiach výbežky, ktoré vyzerali, že by sa mali pospájať, ale bola to divná skladačka. Preto som výbežky odstrihla a rozhodla som sa kostru využiť nejako inak. Len som nevedela akým spôsobom a hlavne kde.
Nevedela som, čo vymyslieť ďalej. Tak som na googli pozerala bábiky Barbie z kolekcie Haunted Beauty pre inšpiráciu. A tak mi odrazu zapla žiarovka v hlave. Použijem určite svoj prefarbený čierny klavír od bábiky Gloria. Veď na strašidelných zámkoch bývajú podobné nábytky a veci.
Mamu hneď napadlo, že treba lebku s kosťami strčiť určite do klavíra. Musela som v prvom rade vybrať bábiku, ktorá by mala "temnejšie" líčenia a ešte v tejto súťaži sa neukázala. Mňa napadla len a len upírka Bella zo setuTwilight Breaking Dawn part 2, ktorú som spolu s Edwardom dostala vlani na Vianoce. Je to krásna Mackie, zobrazuje Bellu už po premenení na upírku. Konečne som vedela, prečo som si ich na minuloročného Ježiška potrebovala kúpť.S vyplazeným jazykem Okrem temnejšieho líčenia, má upírsku bledú pleť. Mala som ešte jeden problém. Čo jej strašidelného oblečiem?
Základom sú čierne Barbie Basic 001 šaty od Aphrodité Model No.07, ktorú síce nemám v zbierke, ale mám ich z jedného obchodu od Ivky. Mama našla dlhý pás čierneho tylu, ktorý mi ponúkla, že určite s ním niečo vymyslíme. A mala pravdu. Tak pred 2 týždňami v sobotu noci sme s mamou spoločnými silami vytvorili tieto šaty v gotickom štýle.Usmívající se Bella má čierny tyl nariasený ako sukňu pomocou úzkeho drôtu na Basic šaty a tyl postupuje hore na jej hlavu ako závoj.Troška dlhšie sme s tylovou sukňu bojovali, pretože ako už 2. vrstva vyzerala sukňa na šatách dosť široká. Bella pôsobila ako tehotná. Preto sme ju všelijako menili a zužovali. Aby šaty neboli také smutné a fádne, zobrali sme kúsok červenej voskovej nite a šaty sme s ňou oživili.Usmívající se
Doma máme malé korálky v tvare lebiek, ktoré sme kúpili pred vyše rokom na tvorbu nábytku pre Moster High bábiky. Tie však už netvoríme a lebky nám ostali. Tie som navliekla na drôt a vytvorila som z nich čelenku pre Bellu.Úžasný
Ďalej som Belle vyrobila náhrdelník. Je zo čiernej saténovej stužky a na ňu som našila krížik. V lete som kúpila v zľave 1 pár náušníc s plno malými krížami práve na účely používania bábik. Vedela som, že ich raz využijem.S vyplazeným jazykem
Poslednou fázou, aby šaty pôsobili zaujímavo bolo, že som použila strieborno-čiernu retiazku, ktorá za môjho detstva slúžila ako retiazka na slnečné okuliare.
Plus som vybrala pre Bellu červené topánky z jednej Basic 001 sady doplnkov, aby chúďa upírka nechodila bosá po svojom zámku.S vyplazeným jazykem A gotický outfit bol na svete! Jeho tvorbu som si užila, pretože to bolo niečo iné, čo som doteraz ešte netvorila.Usmívající se

V nedeľu večer som si vytvorila provzórnu miestnosť s 2 stenami, ktoré vyzerajú ako nejaké tapety. Pôvodne som chcela pozadie s kameňou, ale tohot bolo málo, ten som použila na podlahu a tapeta s červeno-oranžovo-zlatými pásami aspoň túto hrôzostrašnú diorámu oživila. Na stenu som zavesila dierovanú čiernu látku, ktorá na mňa pôsobí ako pavučina. Veľký svietnik je od setu krba od bábiky Gloria. 2 malé strieborné svietniky sú z jedálenského setu od bábike Sindy Pedigree.
Na podlahu som ešte naaranžovala červnú chlpatú látku ako koberec. Do klavíra som rôznami spôsobmi naukladala lebku s kosťami z Kauflandu.
Gumeného pavúka som položila na vrchnú časť otvorených dverí piana a čierneho netopiera som zavesila, aby "lietal". Obe gumené zvieratká mám ešte z detstva.
A konečná scéna bola na svete.Usmívající se

Fotila som s rôznymi programi môjho foťáka aké boli možné. Mala som veľké problémy najmä s tým, aby Bella a celá scéna nebola veľmi presvietená a ani veľmi tmavá. Preto som spravila dva druhy fotiek - svetlé s bleskom a tmavé, ktoré sú viac tajomnejšie. Tie som vybrala aj na Flickr a aj čiastočne sem na blog. Plus aj nejaké svetlé. Tiež ešte jeden menší problém bol, že Belle nechcel držať s obojstrannou páskou v ruke veľký svietnik. Našťsastie mi mami dobre poradila, nech použijem nejakú gumičku. Tak som jej ho nakoniec musela pripevniť s priesvitnou gumičkou.Usmívající se
Tá hlavná/súťažná fotka, ktorú som nakoniec vybrala je úplne prvá.

A ako som dopadla? To ešte neviem. Dnes je posledný deň hlasovania pre toto súťažné kolo. Ale viem, že určite postupujem ďalej. Pri ďalšej téme, ktorá ešte neviem aká bude, Vám výsledky a hlasovanie určite napíšem.
Ďakujem všetkým tým, čo mi z nášho blogu pomohli a dali mi hlasy v tomto kole!Usmívající se













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára