streda 28. októbra 2015

Perfect Picture Contest - Cycle 4: Theme 3 - Dazzle Darling


Pokračuje ďalším dielom súťaže Perfect Picture Contest.Usmívající se
Treťou témou, ktorú nám organizátorka MIchaela zadala bola: Dazzle Darling (Oslňujúci miláčik). Táto téma ma spočiatku troška zaskočila, ale hneď som si povedala, že niečo musíme s mami vymyslieť.Úžasný


V období tretieho kola som práve fotila svoj vlaňajší narodeninový darček - Barbie James Bond Occtopusy s tvárou Daria. A keďže mala po svojom oficiálnom fotení, rýchlo som ju dala mame nech mi jej vymení telo za kĺbové, aby som s ňou lepšie pózovalo na súťaž. Samozrejme kĺbové telo som jej aj tak plánovala dať, odkedy som si ju na minuloročné narodky kúpila.Usmívající se

Pravidlá pre túto tému:
Ukáže svoju bábiku/bábiky v lesklom, trblietavom outfite.
Môžete použiť lesklú látku alebo flitre a nezabudnite na šperky a doplnky.
Celé telo alebo portrét.
Môžete fotografovať všetko, čo Vám príde na myseľ.
A tu Vám dávam opäť ukážkovú fotku, ktorú nám dala organizátorka Michaela.

Priznám sa, že moje bábiky majú vo svojom šatníku málo elegantného a spoločenského oblečenia. Preto aj lesklých kúskov oblečenia majú dosť málo. Ako prvé ma napadlo sako od Raquelle Style z druhej vlny 2014, ktoré je lesklé a farbne sa trblieta do zlata. Ale za chvíľu ma napadlo niečo lepšie, moje obľúbené eleganté zlaté šaty od Mattela, jedny len z troch večerných, ktoré majú moje bábiky v šatníku. A už sme s mamou vedeli, že iné oblečko už nemusíme hľadať. Stačí doplniť šaty s doplnkami a topánkami a outfit je hotový.Usmívající se
Zlaté topánky si Daria požičala od obľúbenej hviezdy Shanii Smějící se(ktorá súťažila v druhej súťaži na Flickri) - Barbie Basic 2.5 Model No. 04.
Náramok má už od spomínanej Style Raquelle 2014 z druhej vlny a nádherné zlaté náušnice od našej šikovnej a talentovanej Katky (zmrzlinky). Díky opäť raz Katka!Mrkající

Pár slove aj k dioráme. Vedela som, že keď ja v súťaži súťažim len s Mattelkami, musím svojich súperov a ostatných zberateľov zaujať aj niečím iným. Síce túto Dariu som vybrala pretože patrí rovnako ako Sophie Hervé Léger medzi tie vyššie levely zberateľksých Barbie od Mattela a jej tvár je bližšie podobná s vyzretosťou na Integrity bábiky, tak som sa rozhodla s mamou poňať aj túto tému dioramatisticky. Tento výklenok robila pred 3 rokmi mama do indického obchodu so suvenírami. Ja som z výšky dovnútra zavesila ešte ružový sieťový baldachýn, ktorý ste už u mňa mohli vidieť v článku o novom živote Luan tu.
Mám ho z jedného Barbie plastového domu. A do výklenku som vložila ratanové kresielko (pôvodne mal slúžiť ako dekorácia, kde sa mal položiť kvetináč), ktoré mám možno aj 14 rokov. Hrávala som sa s ním ešte v detstve s bábikami a mám ešte jedno. Kto si ho chce bližšie obzrieť, kuk na tento článok. Ja som kresielku cez leto dorobila ružové tapacírované operadlo práve pre účely fotenia tejto Barbie Occtopusy. Túto scénu ešte uvidíte aj pri predstavovacom článku tejto Darie, ktorý bude dúfam ešte do konca tohto roka.Usmívající se
Mramorovú podlahu som tiež "ukradla" z projektu indický obchodík so suvenírmi.Smějící se

Úplne prvú fotku som vybrala ako súťažnú. A ako som dopadla? Už nás ostalo len 14 súťažiacich, v predošlom kole vypadli hneď dvaja, pretože jedna súťažiaci nestihla poslať do termínu svoju súťažnú fotku. Získala som za pomoci aj našej Blanky a Brazílčanky Marcely 10 bodov. Nebolo to spravodlivé, bola som sklamaná, jediná som mala aj diorámu a hlasujúci sa radšej nechali "zlákať" s IT bábikami. Niektorí súťažiaci dokonca nemali ani dokonalé trblietajúce sa šaty, našťastie som počiatočný smútok prekonala a vrhla som sa s mojím postupom do 4. súťažného kola! Ale o tom samozrejme až v ďalšom článku.Mrkající

Vychutnajte si fotky samotnej božskej Darie (momentálne ešte pracovné meno).S vyplazeným jazykem















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára