sobota 27. februára 2016

Lovkyňa upírov alebo Halloween 2015


Opäť sa vrátime do iného ročného obdobia, tentokrát do jesene vlaňajšieho roka. Fotenie na tému v štýle Halloween som robila pár týždňov dopredu, kvôli súťaži Perfect Picture Contest, v ktorej som sa zúčastnila na Flickri. Tie som Vám uverejnila presne 31.10. na Halloween.Usmívající se
Ale mne to vtedy nestačilo a chcela som popriať aj zahraničným zberateľom tento sviatok, tak to býva na Flickri vo zvyku.

Preto som si vymyslela ešte jedno fotenie. Výber adeptky nebol do posledných minút známy, vybrala som až na poslednú chvíľu, poradil mi opäť môj stály poradca - mami. Fashion Fever Leu som chcela obliecť tak "mysticky", vybrala som čierno-ornamentové nohavice od Barbie Style, jediný čierny top v Barbie šatníku si požičala od Basic 002 Louboutinky, čiernu motorkársku bundu má z malej sady od bábiky Liv, topánky sú od Dream House Midge a náhrdelník s krížom som využila ten istý ako pri fotený do súťaže na Flickri na tému Jeepy-Creepy Halloween (Hrôzostrašný Halloween). Nôž, ktorý si ako správna lovkyňa upírov Lea zobrala zo sebou na cintorín je prívesok, ktorý som kúpila v zľave v obchodíku Gate už pred 3 rokmi do argentínskeho obchodíka so suvenírmi. Prostredie, ktoré som provizorne vytvorila má vo Vás evokovať strašidelnú atmosféru, využila som na podlahu/zem mach z Kiku, pár tekvíc, pravé odpílené kmene, ktoré pochádzajú z rodinného kvetinárstva. Moja nebohá babička na nich zvykla robiť vianočné svietniky. Ostalo ich zopár, dnes ich s mami využívame na dekorácie a ja už aj na fotenie.Smějící se A objavil sa aj čierny kocúr Smokie.

Príbeh je tentokrát bez slov, ale určite ho pochopíte.Usmívající se





















A ešte pár slov k truhle. Je troška menšia, predávali ju v Kiku ako krabičku na cukríky a sladkosti pre deti v jesennom období. Mali až tri druhy a v dvoch veľkostiach, ja som vybrala tento "najtemnejší" motív. Kostru som tiež kupovala v zhruba podobnom období v halloweenských dekoráciách v Kauflande. Už ste ju videli v tom spomínanom súťažnom článku ako kostru v klavíri.Smějící se



A konečne v úplnom závere sa dostávame k tvz. "bonusovej" fotke. Takto som sa v kuchyni chystala na fotenie. Naša mačka Cleo si občas, keď sa dostane na pult sadne si pri chladničku, mňauká na nás a čaká na nejaké jedlo. V tomto prípade bola sobota a čakala práve na náš chystaný obed. Väčšinou ako "veľká šéfkuchárka" piští za jedlo na moju mami, ktorú považuje za "GURU" varenia. Mala by som ju raz nafilmovať do mobilu ako to robí, je to veľmi smiešne, vždy sa nad tým s mami smejeme, naučila sa to odkedy bývame v byte.S vyplazeným jazykem


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára