pondelok 29. februára 2016

Love is Here


Keďže máme posledný februárový deň, rozhodla som sa ako ďalší článok zverejniť jednu Tag game na Flickri vo valentískom duchu, ktorá sa hrala asi 2 týždne pred Valentínom. Jej názov je: Love is Here (Láska je tu).


Nápad ako stvárniť túto hru prišiel spontánne. V Kauflande sme boli s mamou nakupovať a mami si všimla regále s valentískymi darčekmi. Medzi nimi bol umelohmotný rámik v tvare nápisu Love buď červenej alebo bielej farbe, stál 2€. Mami ma nahovorila, že nech si ho kúpim a nech ho využijem na valentínske fotenie na túto tému. Vraj ho môžem využiť aj ďalšie roky na fotenie s bábikami. A tak som sa nechala nahovoriť a kúpila samozrejme ten červený rámik.Usmívající se

Fotky zachytávajú krátky príbeh opäť bez slov. Hlavný hrdinovia sú Shakira a Divergent Four. Celé prostredie a ich outfity som zladila do bodkového vzoru.Smějící se Four si nechal na sebe oblek
z tohtoročného novoročného foteniaSmějící se a Shakiru som obliekla do bodkových šiat, ktoré som šila pred skoro 3 rokmi pre hru obleč bábiku ako jednu z Disneyho postáv a ja som si vtedy vybrala myšiačku Minnie.Usmívající se V ušiach má kryštáľové náušnice od Katky/Zmrzlinky. Strieborný náramok má od Style Midge a čierne topánky od jednej Barbie Angry Birds.
Kyticu vyrábala mami/firma "Matter" pred pár rokmi do svadobného salónu Weeding bells.
Rámik mi mami upravila, namiesto nejakej fotky mi doň vložila červené bobuľe, ktoré si vypožičala z našej inej kuchynskej dekorácie.

Fotky nie sú najkvalitnejšie, fotila som v kuchyni počas denného dňa, ale pri posledných fotkách mi vykuklo slniečko a fotky osvietilo.Usmívající se Preto som s tými najspokojnejšia.Úžasný








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára