utorok 23. februára 2016

Simply Summer Dress


Takže aj u mňa trošku preskočíme ročné obdobie. V predchádzajúcom článku ste mali dosť čerstvé "pravé" zimné fotky, v tomto sa vrátime na koniec minulého leta vďaka hre - Simply Summer Dress (Jednoduché letné šaty), ktorá sa hrala vlani septembri na Flickri.


Nápad ako fotiť túto hru som mala hneď. Vedela som, že oblečiem jednu z mojich bábik do týchto šiat v námorníckom štýle a ofotím ju pri nejakej činnosti v našej námorníckej obývačke pre bábiky. Voľba bábiky padla na Dariu Honey Rider z kolekcie James Bond , filrm Dr. No.
Táto izba je celková práca len mojej mami. Nábytok, doplnky, okno, záclony a pod. robila moja mami ešte cez leto 2011. Ako vyzerala pôvodne si môžete pozrieť tu. V roku 2012 si izba našla svoje stále miesto v prvom dome pre naše bábiky. Dioráma/izba dostala reálne steny, podlahu a dvere. Ja som len vybrala a vytlačila cez PC pohľad z okna. Momenálne majú už nový, pretože sa výhľady menili a dotvárali vlani v októrbri aj v ostatných izbách, aby boli konečne jednotné.
K Darii sa počas letného leňošenia pridali dvaja psíkovia. Farebný od firmy Schleich Mona Lisa a jednofarený od Mattela.
Šaty sú z kolekcie Fashion Fever Hillary Duff z roku 2007, náhrdelník je moja výroba, náušnice sú jej vlastné a náramok je od Style Raquelle z druhej vlny 2014.






Túto fotku, kde Daria chodí som nakoniec vybrala do Flickr hry.Usmívající se











Niektorí z Vás (tí, čo navštevujú môj Facebook) asi tušíte, prečo som vybrala tento článok, ostatní návštevníci sa dozvedú odpoveď už čoskoro.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára