pondelok 22. februára 2016

Tessa po prvýkrát na snehu


Tessa po prvýkrát na snehu alebo Mary fotí po dlhom čase aj v exteriéri - v prírode.Smějící se
Odkedy sme sa presťahovali v auguste 2012 z domu do bytu, tak som svoje bábiky fotila len a len v byte, poväčšine na lódžiii. Tam som sa snažila okrem interiérov vytvárať aj realistické "exteriéry".


Zmena nastala po prvýkrát v máji minulého roka, keď sa konal prvý zrazík v Nitre s Ľubom a s Nikky. Vtedy som fotila vlastne prvýkrát na "verejnosti" (predtým vždy len na záhrade) a taktiež po 3 rokoch aj vonku. Od minulého roka som preto koketovala, kde by som mohla okolo nášho paneláka niekde nafotiť niektorých z mojich bábik. Našla som aj zopár miest, ale nakoniec som sa k tomuto štýlu fotenia nedostala, vždy ak bol čas som uprednostila svoj starý systém na lódžii.
Všetko sa zmenilo cez túto zimu, keď som pozerala na zasnežené fotky niektorých zberateliek, či to už boli fotky z tejto alebo z minulej zimy. Páčil sa mi nápad opäť využiť tieto "svetoznáme" sánky, ktoré som ešte v roku 2012 kúpila v mojom obľúbenom Kiku.Smějící se
Takže asi pred mesiacom, keď u nás naposledy napadol sneh, tak som sa rozhodla, že určite musím urobiť aj zopár fotiek s bábikou na snehu. To bol vtedy jeden januárový víkend. Myslím, že v sobotu večer napadol sneh a už v pondelok ráno sa začal pomaly topiť. Najprv som chcela fotiť ešte pondelok, potom utorok a až sa mi to podarilo v stredu, keď ešte ako taký sneh sa držal. Nestihla som ten lepší, pretože som musela k najzimnejšiemu oblečeniu (lososovej bunde) mojich bábik vyrobiť čapicu. Tá sa mi podarila vyrobiť z pletených krémových rukavíc, ktoré som si kúpila na výrobu čiapok a šálov ako súpravu pri mojich ušitých škandinávskych rolákov zo zimy 2012. Pozri tu. Tieto rukavičky mi ešte ostali, takže keďže neviem ešte stále pliesť, či štrikovať, musím si vynájsť proste inak.S vyplazeným jazykem Brmbolec v rovnakej farbe bol nápad mojej mami. Predsa, aby bola čapica niečím aj zaujímavá a tiež sú aj dosť moderné.Smějící se Len je troška priveľký, ale inak to nejde, úplet, z ktorého som čiapku vyrobila je na Barbie veľkosť dosť hrubý.Nerozhodný

A teraz si vychutnajte už fotky samotnej Tessy, jednej z mojich dvoch momentálne prekĺbených Stardolliek.
Taktiež chcem povedať, že ma asi najviac inšpirovala k tomuto foteniu Ivka/Babakat, pretože tá má guráž fotiť neustále pred panelákmi.Smějící se Mňa pri fotení videl len jeden postarší pán s nákupom a dve postaršie dámy, ktoré boli na poobedňajšie prechádzke.S vyplazeným jazykem







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára