utorok 20. septembra 2016

Sayuri


Bábiky z novej super ohybnej/kĺbovej kolekcie Made to Move sa behom krátkeho času stali fenoménom u zberateľovbábik. Aj tí, čo nezberajú už Mattel bábiky, ale špecializujú sa napr. už na IT, či na Momoko bábiky si zo zvedavosti začali kupovať MTM Barbie. rAni mňa táto "super" novinka neobišla.Smějící se
Už od decembra minulého roka, keď sa tieto Mate to Move bábiky začali predávať a objavovať medzi zahraničnými zberateľmi mal človek/smrteľník/zberateľ , či závislý konzument pocit, že bez bábiky MTM nemôže existovať.Smějící se
Myslím, že zo strany Mattela to bol vynikajúci ťah ako si získať naspäť tarých zberateľov, či ešte získať aj nových fanúšikov.


Tento pocit vo mne vrel postupne viac a viac. MTM Barbieny na mňa vyskakovali všade, od Facebooku po Flickr. Človek mal pocit, že aj z vlastnej chladničky vyskočia. Dlho som odolávala, až som si aj ja o polroka neskôr v júli kúpila konečne svoju vlastnú Made to Move Barbie.Smějící se
No, u mňa to malo aj iný dôvod ako len zvedavosť vyskúšať to fenomenálne ohybné telo.
V júni som urobila veľké rozhodnutie, zmeny v zbierke nastali aj v zberateľských radách. Odišli niektoré Basic krásky a tie, čo zostali dostali nové kĺbové telá, ktoré som poprehadzovala z domácich zásob, či vymenila Model Muse za kĺbové Pivotal so zberateľkou Monikou zo Slovenska. Lenže veľký problém nastal pri dvoch kráskach so svetlou pleťou. Konkrétne pri Basic 001 Kayle a Basic 002 Loubotinke. Domáce kĺbové telá od Fashionistas Raquelle, či Style Raquelle sú viac ružovo sfarbené a farebná odchýlka by bola veľmi viditeľná. Ľubo mi poradil, že Made to Move od Aziatky bude najlepšie a skôr najlacnejšia a najdostupnejšia varianta. Kebyže by som zháňala zo zahraničia napr. Pivotal telo tak by to nebolo ekonomicky výhodné a samotnú zberateľskú Barbie drahšieho kalibra by som aj tak nedokázala o telo obrať.Nerozhodný
Krátky čas potom, čo sa začali u nás MTM predávať v Alltoys hračkárstve začali mať výhodnú akciu, v ktorej asi o 3€ zľavili tieto bábiky z pôvodnej ceny + ku každej sľubovali tutu ružový dievčenskú sukničku.
U nás Alltoys sa spočiatku objavili všetky tri okrem Aziatky, ktorú som chcela. Niektoré aj vo viacerých kusoch. Našťastie sa o mesiac objavila aj Aziatka aspoň jeden kus, ktorú som rýchlo kúpila, aby som využila akciu. Lenže pri pokladni mi povedali, že sukňu už nedostanem, pretože pri predposlednom kuse sa minula a posledná ju už nemá.Nerozhodný Veľmi divné, ja by som ju bola buď darovala dcérke mojej druhostupňovej sesternici alebo by som si ju nechala ako kreatívny materiál. Ako zákažníčku, ktorá im kúpila za posledné roky toľko zberateľských Barbie a nechala veľa zarobiť to nebolo celkom pekné. Bola som z toho troška nahnevaná. Pri pokladni som sa spýtala, že či nevedia, kedy doplnia ďalšie MTM, pretože potrebujem ešte jednu. Alebo či sa nedá doobjednať. V oboch prípadoch som neuspela. Takto sa predsa ku zákazníkovi nemá správať Neviem, či si mohla predavačka jednu sukňu zobrať pre svoju dcérku alebo to bola náhoda, že jedna nevyšla, zlee ich zrátali? Ktovie? S tým som sa vyrovnala. Jedno telíčko som už mala pre Basic Louboutinku moju Deborah, druhé ešte chýbalo. Čakala som, že doložia, doložili, ale nie Aziatku. V Dráčiku som ju zo zásady drahšiu nemienila kúpiť. O mesiac neskôr sa predsa len na mňa usmialo šťastie. V Tescu MTM zľavnili z pôvodnej ceny 24€ na 14€! Čo bolo ešte o dve eurá lacnejšie ako v Alltoys. Neváhala som, vzala do košíka a kúpila aj druhú Aziatku.Smějící se
Tak dostala aj nové telo moja Basic Kaylu moju Keiko.
Svoju prvú MTM s tvárou Neko som sa rozhodla do podrobna nafotiť, "vyskúšať" a vyhrať sa s ňou.Smějící se Fotiek bude veľa, ale bola s tým zábava. Je to predsa rozdiel pozerať na fotkách ako držať v ruke a hrať sa s tým.
Túto Aziatku má napr. Hanneton, ktorá má medzičasom už vyzbieranú celú štvoricu, Ruženka, alebo Peťa/Valentína, ktorá okrem originálu používa jej telo vo veľkom počte aj na iné svoje krásavice, ktorým chce tiež dopriať vytúžený pohyb.Smějící se

Predná strana krabice. Krabica je veľmi pekne vypracovaná s krásnymi obrázkami. Priehľadná časť nám ostala do materiálu, určite ju raz využijeme pri svojej kreatívnej tvorbe.Usmívající se


Zadná strana krabice. Fotky štvorice, ktorá tvorí prvú sériu. Z promo fotiek sa mi páčila najviac černoška, ale neskôr na fotkách z Flickra sa mi najviac zapáčila Neko, ktorá odsunula na druhú priečku Ashu černošku. Tretia je pre mňa Neysha hnedovláska a ako posledná Millie blondínka, ktorej tvár vôbec nemám v láske.


A teraz sa začneme postupne rozpohybovávať. Telo je veľmi pevné, čo ma prekvapilo, vďaka tomu môže bábika aj v niektorých prípadoch sama stáť.
Ja som samotnému telu z estetických dôvodov neprišla na chuť. Najviac sa mi páči, keď má oblečením takto zakryté časti tela. Usmívající se
Pohyblivosť je bezpochybne úžasná, stále skúšam a ma udivuje, čo všetko telo dokáže.Překvapený
Milujem najmä to ako si dokáže chytiť tvár, či realisticky telefonovať, čo pri tele Fashionistas môžem len snívať. Uvidíte to aj na mojich fotkách. Nohy v kolene sú presne rovnaké ako majú bábiky Liv. Tvárička je veľmi sympatická a krásna, len mi vadí, že má nude maľbu. Videla som v zahraničí rôzne premaľby tejto konkrétnej tváričky a veľmi sa mi to páčilo. Tak vyzerala omnoho krajšie a viac reálnejšie.
Dve tieto tváre mi ostali, možno raz sa aj ja o niečo pokúsim, skôr si myslím, že to chce už proste odoborníka na premaľby.Usmívající se















Pohľad na detaily jej milučkej tváričky.Usmívající se




Čierne havranie vlasy, ktoré sú celkom husté, má ich v bočnom cope.



Oblečenie má veľmi jednoduché, určené na jógu. Fialový top a čierne legíny. Určite sa mi do budúcna zíde aj niečo špotové do šatníka pre moje kočky.Smějící se




Keďže je oblečenie z elastického materiálu, nemá zapínanie na patentky, či na suchý zips.


Keďže cvičí jógu, nedali týmto bábikám žiadne topánky. Nohy sú ohybné aj v členkoch, čo sa mi veľmi páči, pretože môže nosiť topánky na podpätkoch, či tenisky.Usmívající se Mali byť obuť všetky topánky, no našla som aj pár v mojom botníku, ktoré sú jej aj veľké.Nerozhodný


A okrem vyššie uvedeného fotenia zistenia pohyblivosti som si nemohla odpustiť ešte jedno s rekvizitami, čo nakoniec vytvorilo taký mini príbeh bez slov.Usmívající se
Urobila som ružovú žinenku z kreatívnej bledoružovej peny. To nebolo všetko, nedalo mi to a urobila som jej aj športový vak, do ktorej ju vie aj čiastočne vopchať.Mlčící
Je podľa návodu od mojej obľúbenej Froggystuff na Youtube.
A aby moje mini joga štúdiu vyzeralo nejako reálne, zobrala som pár ázijsko-meditačných doplnkov z thajskej izby/diorámy pre bábiky.Usmívající se

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára