utorok 6. septembra 2016

Celebreting the Bikini


Po mojich tajfúnskych článkoch zo A-Z mesačnej výzvy/súťaži na Flickri sa dostávame konečne aj na iný typ článkoch. Tento sa bude opäť týkať Tag hier z Flickra. Táto je totálne letná, tak ju konečne dávam na blog, pokým je ešte nejaké leto.Smějící se

Fotky som fotila na začiatku augusta. Táto Tag hra sa volá Celebreting the Bikini (oslava bikín).
Do tejto hry ma označila jedna milá zberateľka z Fínska, ktorá vystupuje pod prezývkou OM. Jej tvorba a zbierka je jedinečná, nie veľmi obvyklá.
Bikini oslavovali 5.júla svoje 70.narodeniny. Preto táto hra oslavuje tento úžasný módny kúsok oblečenia, ktorý vstúpil do sveta módy v roku 1946.Usmívající se
Mňa táto hra obzvlášť veľmi zaujala, tak som sa rozhodla zapojiť.
Opäť som spojila sily s mami a začali sme vymýšľať ako ju znázorníme. Z tých šiestich plaviek, čo doma máme, som dve využila pri prvej letnej Tag hre Summertime z tohto roka. Ďalšíie dvoje od Basic som vylúčila, pretože neboli dvojdielne, piate plavky mali na miesto nohavičiek šortky, takže na úplnom konci ostali tieto v retro duchu od Barbie Bathing suit mojej Nancy, ktorá už u mňa nebýva.
Ďalej po výbere plaviek nasledoval výber modelky, na ktorej sa dá previesť retro účes a tieto čierno-bielo-ružové plavky sadnú najviac. Z týchto dvoch požiadaviek sa nakoniec vybrala Marisa. Mami sa na jej účese vyhrala, vytvorila taký drdol s rozpustenými vlasmi. Tento vznikol až na druhý pokus. Prvý sabotoval náš kocúr Louis, ktorý do Marisy drgol a účes zmenil tvar.Nerozhodný
Našťastie mami styling účesu neodradil a vytvorila taký, ktorý aj lepšie držal svoj tvar.
Po úese nasledovalo vybrať doplnky. Retro slnečné okuliare som vybrala rýchlo, sú z jednej väčšej sady oblečenia a doplnkov. Ružový a čierny plastový náramok je z jednej Baribe Basic 001 sady doplnkov. Pri výbere topánok sme stavili na istotu, patria ku týmto plavkám. S náušnicami už nastal istý menší problémik. Mami si pamätala, čo sa v 60.rokoch minulého storočia nosilo, ja som si pozrela radšej ešte pár fotiek na googli. Okrem rôznych takýchto visiach guličiek to boli napr, aj kvetinové klipsne. Tie som nevedela vytvoriť, tak som sa rozhodla ísť inou cestou. Našla som ružové guličky, ktoré mám ešte z jedného náramku, ktorý som nikdy nenosila a dostala som ho už aj pred ôsmimi rokmi. Vyrobila som jednoduché, ale dosť výrazné visiace náušnice.Usmívající se Náhrdelník som preto už nevyrábala.
Pri fotení som jej pridala plátenú tašku od Fashion Fever Teresy Madelaine, ktorá už u mňa tiež nebýva a jedine táto kabelka s topánkami mi po nej ostali.
A aby scéna pôsobila ozaj retro, mami sa rozhodla ušiť nafukovačku. S nafukovačkami má totiž veľké skúsenosti. Ako malému dievčatku mi ušila hádam aj 10 nafukovačiek pre rôzne moje bábiky. Od Barbie až po Shelly. Tie som ešte na začiatku zberateľstva mala, ale dalas om ich preč ako už nepotrebnú záležitosť. V živote by ma nenapadlo, že ich budem ešte potrebovať.
Keďže ja som presne nevedela ako vyzerali komunistické nafukovačky, ktoré sa napr. nosili na Balatón, tak sa začalo pátranie po internete. Pod slovenským názvom sme na googli nič nenašli, tak sa išlo do angličtiny. Tam nám dlhšie trvalo, kým sme aj za pomoci slovníka našli úplne správny výraz pre letnú plážovú nafukovačku, aby sme uvideli konečne charakteristické obrázky starých nafukovačiek. Nakoniec bolo pátranie úspešné a našli sme pár fotiek z E-bayu, kde ich niekto predával.Smějící se
Mami chcela napodobniť presný materiál, aby bola látka, oč najdôverihodnejšia. Z domácich zásob sme vybrali dva typy. Túto do modra ladiacu kucynskú utierku a plátenú pink látku sbielymi väčšími kvetmi. Z nej som šila pred 5 rokmi aj šaty pre Barbie. Pozri tu.
Mami sa nevedela rozhodnúť, z ktorej látky ušije nafukovačku, nakoniec sa rozhodla ušiť dve z oboch látok, že potom si vyberiem.Smějící se Prvá pink kvetinová sa jej celkom nepodarila. Mala krivé pásy a mami pri nej zistila techniku "vypchávania", kedy je najlepšie vypchávať nafukovačku a na ktorých miestach. Druhá z kuchynskej utierky sa už podarila lepšie. Preto som neváhala, aj keˇfarebne by sa niekomu mohla ružová zdať k plavkám lepšia, nie je to celkom tak.
Napokon aj tá ružová našla uplatnenie a odišla s jednou Barbie, ktorá si našla nový domov.Usmívající se
Prišla na rad konečne posledná vec a to scéna. Pôvodne som ako pozadie chcela použiť len to hnedé "ratanové" prestieranie, ktoré môžete vidieť tiež na fotkách, ale v Kauflande bol práve v ten týždeň, keď sme tvorili túto tému zľava na dva druhy letných drevených retro obrazov. Stáli llen niečo vyše 1 eura. Mami ma naň nahovorila, že tento obraz s nápismi ladenými do modra bude práve pre toto fotenie najlepší. Nielen farebne, ale aj štýlovo. Tak som ho musela prdsa kúpťi.S vyplazeným jazykem O 2 týždne mi dokúpila aj ten druhý typ, ktorý asi využijem až na budúci rok pri mojich letných foteniach.Mrkající
Na podlahu som vysypala môj starý známy dekoračný piesok, ktorý pri letných foteniach využívam dobrých pár rokov. Len je ho trošku málo, tak niekde na niektorých fotkách aj pretŕča podla s motívom kvapiek vody.Smějící se
A aby scéna bola úplne dokončená chýbalo už len pridať jednu palmu (je vyrobená z tyče na popínanie izbových rastlín, mami ju dotvorila s umelými listami), opaľovací krém, retro bledomodré rádio (je z chatového setu od bábiky Moxie girlz, ktorú raz uvidíte aj na blogu), pohár z džúsom a časopis. Ten som vytvorila vďaka úžasnej zberateľke bábik Sandre, u ktorej na blogu si ich môžete zdarma vytlačiť tiež tu je odkaz. Má tam aj tlačenie na knihy a nákupné tašky.

Dosť už môjho kecania, poďme na fotky!Úžasný Na Flickri patria momentálne medzi moju druhú najviac pozretú kolekciu fotiek za tento rok. Najviac obľúbená je posledná fotka, kde Marisa drží v ruke nafukovačku a odchádza z pláže preč.Usmívající se


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára