piatok 16. septembra 2016

Nečakná fanúšička :-D


Tento článok naväzuje na článok u Katky/zmrzlinky, aby ste infromácie mali v jednom celku.Usmívající se
Koncom júla sme sa s Katkou dohodli na "bábikovskej výmene" doplnkov alebo ako Katka ľúbi hovoriť "prkotín".Smějící se Je to už náš tretí "výmenný" obchod. Vlani sme uskutočnili dva.


Katka chcela najmä nejaké knižky a časopisy. Ja som mala od nej dostať zase šperky, kabelky a nejaké oblečenie.
Taktiež v tom čase som mala obdobie skúšania výroby klobúkov a kabeliek zo špagátov. Keďže som mala jeden klobúk a kabelku naviac, tak som sa jej spýtala, či by aj toto pre svoje bábiky nechcela. Katke prikývla, že áno. No potom som od Katky dostala špeciálnu objednávku. Pýtala sa ma, či viem nažehlovať obrázky na textil = tričká. Ja že áno, pred asi 4 rokmi som si tento špeciálny nažehlovací papier kúpila v Lidli na moje účely vytvárania tričiek a tašiek do obochodíkov so suvenírmi pre bábiky. Keďže mám doma tlačiareň, nie je to pre mňa žiiadny problém.Usmívající se Len Katka mala jednu špeciálnu požiadavku.
Keďže je podľa mňa najväčšia fanúšička v rámci ČR (asi aj SR) speváka Andyho Gibba, chcela práve jeho na tom tričku. Mala veľké šťastie, že našla hudobne vzdelanú moju mami, ktorá bola v mladosti veľkou fanúšičkou skupiny Bee Gees a aj Andyho pozná.Smějící se
Ja som na to nechala nakoniec nahovoriť, mini chvíľkový problém nastal, keď si mala Katka vybrať nejakú fotku s Andym Gibbom a nevedela sa rozhodnúť. Nakoniec sme vybrali tú, čo mi predtým dávala za príklad ako Andy vyzerá.Smějící se
Keď sme túto dilemu vyriešili, bolo už treba ušiť tričko a nažehliť obrázok.
V tom čase moja mami niečo šila na stroji, tak sa podujala, že ušije tričko aj pre Katku. Mami si po ušití trička zaspomínala, pospevovala a pustila na Youtube pesničky Andyho Gibba, u niektorých aj zabudla, že to spieval len on, po rokoch si myslela, že sú výlučne od Bee Gess, keďže mal dosť podobný hudobný štýl ako jeho bratia. Takže sme s mami mali cez jeden letný sobotný večer, ktorý sa niesol v hudobných spomienkach na maminu mladosť.Smějící se
Strih na poriadne krátkorukávkové tirčko doma veľmi nemám, našla som len toto podľa Nenci,
ktoré má taký voľnejší strih a ukazujú sa mu viac ramená von, čo je v dnešnej móde vraj moderná záležitosť.
Mami sa s tričkom precízne vyhrala, podľa mňa ho ušila krajšie ako ja niektoré tričká z predošlých rokov, ktoré som šila.Usmívající se Ja som vytlačila a nažehlila obrázok s Andym na tričko.
Keďže doma mám len Poppy a nie klasickú IT krásku, tak ten voľnejší strih bol aj dobrý, keĎže IT bábiky majú väčšie "prednosti" ako má moja Poppy, na ktorej sme ho ako modelke skúšali, podľa pokynov samotnej Katky.Smějící se
Katka mala na mňa ešte jedno želanie. Chcela mať hudobný časopis, v ktorom by sa jej otvárali naozaj aj strany. Pýtala som sa jej, že aký hudobník sa jej okrem Andyho páči, tak som sa ešte dopracovala len k Jon Bon Jovimu.Smějící se
Ja som Katke vravela, že otváracie časopisy budú trošička problém, keĎže je vlatne časopisy sama nevytváram, len ich vyhľadávam z rôznych internetových zdrojov a tlačím. Preto som sa vynašla vytlačila som jeden so stranami na inú tému, na ktorý som nalepila obrázky Andyho Gibba a Jon Bon Joviho, ktoré som si vybrala na internete. Hľadala som v súvislosti s Andym fotky, či nebol na titulke nejakého ozajstného známeho hudobného časopisu.
Našla som len jeden neznámy nemecký s názvom "Rocky".
Samozrejme Usmívající sesom vyrobila Katke 3 časopisy a 4 knihy podľa španielskej zberateľky Sandry.
Okrem týchto vymenovaných vecí sme chceli Katke urobiť prekvapenie a radosť, tak sme sa rozhodli jej ešte niečo vyrobiť. Kládli sme si otázku, čo by mohli mať bábiky ešte vyložené ako dekoračný doplnok do interiéru.
Nakoniec sme išli fanúšikovským smerom, mami napadli fotorámiky. Tak som ja dva sama vytvorila samozrejme s Andym a druhý, aby nebol rovnaký s Jon Bon Jovim.
A aby toho ešte nebolo málo, mami chcela ešte vyrobiť nejakú prkotinu a vyskúšila si stojan na časopiy a noviny, ktorý nedávno objavila u jednej šikovnej dievčiny vyrábajúcej miniatúry na Youtube. Stojan robila s lekárskych paličiek, z látky, z dvoch klincov a dal sa normálne otvárať as skladať. Lenže mami ho večer pred odchodom dorobila a zafarbila drevené časti lakom na nehcty asi sa dostatočne neosušil, keďže sa počas cesty do ČIech znižil....Zamračený

A nejako takto sa stala vďaka Katke fanúšička Andyho Gibba aj moja Barbie Basic 002 Model No.04 Charlotta.Smějící se Tá Vám predvedie detailnejšie jednotlivé výmenné darčeky.Usmívající se
Charlotta má okrem svojho trička s idolom Andym na sebe šortky od Stardollky,, náramky z mojej dielne, kvetinové náušnice od Katky z našej miniloročnej výmeny a topánky z jednej sady Life in the Dreamhouse.Usmívající se



Vlani nám v Nitre otvorili dva nové obchody v Pepco, kde chodím sledovať najmä home a deco doplnky. Podarilo sa mi zojnať tieto dosť lacné šuplíky s motívom sovy, ktoré sú teraz dosť moderný dizajnový a dekoračný motív.Úžasný




Pohľad na samotné tričko s Andym.




Detailný pohľad na rámiky s Andym a Bon Jovim.


Detailný pohľad na stojan na časopisy a noviny.



Detailné pohľady na hudobný časopis (jeho obal), ktorý ma realistické strany.


A teraz ešte malé náučné hudobné okienko na koniec.
Andrew Roy Gibb, známy ako Andy Gibb (* 5. marec 1958, Manchester, Anglicko - † 10. marec 1988, Oxford, Anglicko) bol britský spevák a najmladší brat Barryho, Robina a Mauricea zo skupiny Bee Gees. Sólovú kariéru začal v roku 1975, o dva roky neskôr vydal debutový album. PiesneIJust Want to Be Your Everything, (Love Is) Thicker Than Water a Shadow Dancing sa umiestnili na prvom mieste v americkom singlovom rebríčku Billboard Hot 100. Zomrel päť dní po oslave tridsiatych narodenín na myokarditídu (zápal srdcového svalu) v dôsledku vírusovej infekcie spôsobenej dlhoročným užívaním kokaínu.
Preslávil sa so vzťahom s herečkou Victoriou Principal, ktorú poznáte ako Pamelu zo seriálu Dallas. S ňou naspieval duet All I Have To Do Is Dream.
Vy v Čechách určite budete poznať jeho známejší duet so speváčkou Oliviou Newton Rest Your Love On Me,
ale v prevedení Heleny Vondráčkovej a Jiřího Korna - Každá trampota má svou mez, ktorý tento duet prespievali do českého jazyka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára