piatok 2. septembra 2016

N - Nifty 50´s


Štvrtou a zároveň poslednou témou pre mesiac august je N - Nifty 50´s (fešácke 50.roky).
Táto téma si získala moje srdce už od prvého prečítania tém pre mesiac august. Milujem retro štýl oblečenia a zariaďovania, ale aj samotné 50te roky. Takže problém s nápadom ako túto tému zobraziť sme s mami veľmi nemali.Usmívající se

Outfit v štýle 50.rokov 20.storočia sme v šatníku bábik vyberali z dvoch, práve z tých, ktoré sme použili už v mesiaci júl pri téme H - Hat and Handbag. Jeden bol od Audrey Hepburn podľa filmu Prázdniny v Ríme a druhý od Fashion Fever Teresy.
A ako vidíte, rozhodli sme sa radšej pre tento od FF Teresy, ktorý som v júni vymenila s jednou zberateľkou bábik zo Slovenska za 3 páry topánok a stojan.Usmívající se
K outfitu patrí aj tento úžasný bledoružový svetrík, ktorý som pri téme H nepoužila.
K vytvoreniu tohto outfitu nás inšpiroval troška aj film Pomáda.
Ako druhé sme si vybrali bábiku/modelku. Vyberali sme z tých, ktoré ešte v tejto súťaži neboli a voľba padla na čerstvo prekĺbenú Barbie Basic 002 Model No.03 Charlene s tvárou Steffie. Kvôli jej kučeravým vlasom.Smějící se
Mami spravila narýchlo mašľu do hlavy,. So šperkami to bolo horšie, lebo všetky tie, čo mám doma od Katky sú proste v inom štýle, nie v retro feelingu. Tak nám nezostalo nič iné ako nejaké retro vyrobiť. Pozrela som si aj pár náušníc z 50.rokov pre inšpiráciu na nete, mami síce dosť dobre vedela, čo sa v tejto dobe nosilo aj v ušiach. Vytvorila zlaté kruhy, na ktoré zavesila perleťové žlté korálky. Urobila k nim nakoniec aj náhrdelník ako sériu, aby boli využiteľné aj pri iných príležitostiach ako len pre jedno fotenie.Usmívající se
Topánky, tie som vedela hneď od začiatku aké použijem. Mám ich z jedného starého setu doplnkov a doma ich už mám od detských čias, keď mi ich priniesol v roku 1996 Mikuláš.Smějící se
Sú v takom jive štýle.
Pôvodne neboli na pláne členkové ponožky. Len mne by to jednoducho nedalo ich tam nezapojiť. A tak som jeden pár vytvorila, skôr až tri páry, pokiaľ som nebola úplne spokojná.Usmívající se
Síce som mala nejaké skúsenosi, pred pár rokmi v začiatkoch môjho zberateľstva bábik som podobné už ušila.
K outfitu som ešte priradila dva náramky od Mattela v potrebných farbách.
Charlene som vložila do ruky fľašku Coca-Coly, ktorá vlastne nie je Coca-Cola, pretože má nápis Pepsi, takže som ju musela otočiť správnym smerom.Smějící se Colu mám z jednej kľúčenky z detstva, kde ich bolo spoločne šesť v jednej priehradke.
Po outfite sme si vytvorili scéu, čo bolo pre nás už hračka. Použili sme naše mini rádiou v tvare jukeboxu, ktorý máme ako dekoráciu v našej Coca-Coly kuchyni. Okrem toho, aby scéna nebola taká jednoduchá som vytvorila obraz na stenu. Vytlačila som si retro plagát Coca-coly. Hľadala som ich na google medzi retro reklamnými plagátmi, aby som našla presne tie správne práve z 50.rokov 20.storočia. A nakoniec som plagát našťastie našla.Usmívající se
Prilepila som ho na podnos pod poháre, ktoré používame ako kreatívny materiál.
Ako pozadie sme vybrali bielu farbu a ako podlahu typickú pre drink bary z 50.rokov - šachovnicovú.

Tu si pozriete fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo nám dievčatá dali.
A tu sú požiadavky a príkazy na tému N:
Poďme preniesť naše bábiky späť v čase! Naplňte svoju fotografiu s niečím pripomínajúce z 1950. Myslím, pudel sukne a kožené bundy. Myslím, sladové obchody a sóda fontány. Myslím, rock 'n' roll a jukeboxy. Myslím, horúce tyče a autokiná. Toľko možností pre túto kultovú éru!

Ako zvyčajne prvú fotku som poslala do súťaže.
Toto fotenie som si neskutočne užila.Úžasný Táto téma patrí zatiaľ medzi moju najväčšiu srdcovku. Mám s ňou aj veľké úspechy na Flickri. Súťažná fotka sa mi dostala medzi top päťky najviac označených/likeov za celú moju éru odkedy vkladám fotky a vytváram albumy na Flickri.Usmívající se
A dúfam, že sa ešte vyšplhá ešte vyššie.
Mami vraví, že s týmito fotkami valcujem Ameriku.Smějící se
Mám aj najväčšie pochvaly od organizátoriek súťaže - Audry a Leslie.
Leslie mi napísala, citujem: "Ach, to je rozkošné, Mary! Mám rada, že má na sebe Oxford topánky, ktoré boli tak spoločné s členkovými ponožkami a šatami! Moja mama bola teenager v 50. rokoch, a myslím, že ona nosila podobné oblečenie. Rozkošné, Mary!"

Výsledky ešte neviem, ktorú z augustových štyroch tém mi môžu vybrať. Je to otázka dňa, či pár hodín. Uvidím a nechám sa prekvapiť.Usmívající se A taktiež aké témy nové dostaneme a či opäť budú štyri alebo len tri.
A teraz už konečne samotné fotky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára