nedeľa 29. januára 2017

X - XOXO


A dostávame sa do úplne posledného mesiaca s poslednými troma témami.Úžasný Ak si pamätáte písmená ako správne nasledujú v abecede, tak iste viete, že tretie písmeo od zadu je téma na X - XOXO (je anglický výraz, ktorý znamená "hugs and kisses", alebo jednoducho preložené "objímam a bozkávam". Používa sa na konci osobných e-mailov, listov či SMS správ. Tento výraz má pôvod historický - už v stredoveku bolo v niektorých oblastiach zvykom písať X na obálku listu ako znázornenie bozku).


Pri čítaní zadania tejto témy mami napadla hneď jedna pesnička od skupiny Beatles.
Vedeli sme, že 99% zberateľov bábik ju zobrazí v duchu mileneckých párov, ktoré sa bozkávajú.
Pre nás to je už dosť triviálny nápad, ktorý sa na fotkách s bábikami objavuje u zberateľov aj inokedy ako len pri zadaní takejto súťažnej témy.Smějící se
Vedeali sme, že sa chceme odlíšiť a pôjdeme opačným smerom.
Názov tej piesne od Beatles je - All You Need is Love, v preklade: všetko, čo potrebuješ je láska.Líbající
A hneď sa nám v hlavách zrodila myšlienka, že láska nie je len tá medzi partnermi, ale aj tá materinská alebo medzi jednotlivými členmi rodiny a pod.

Doma máme už skoro 4 roky Barbie babičku so známej kolekcie Happy Family, ktorú som vtedy zohnala na E-bay z Francúzska. A potenciál babičky sme sa rozhodli využiť.
Okrem babičky sme vedeli, že bude treba na túto scénu i jedna vnučka a jedna dcéra.
A táto trojica sa bude medzi sebou objímať.

Taktiež sme rozmýšľali ako túto trojicu oblečieme. Potrebovali sme niečo ležerné a aby sa oblečením v niečom spojili. Mami napadlo, že by sme mohli použiť moje obľúbené vianočné roláky, ktoré som rozšírila tieto Vianoce o ďalšie štyri. Keďže sú voľné babička Elizabeth ich oblečie, dcéra Diane taktiež, ale pre vnučku Vivien sú všetky veľké, naskytla sa otázka, čo s tým urobiť?Usmívající se Predsa ušiť menší na telo bábiky Skipper.
A keĎže babička má veľmi malý šatník kvôli inému typu tela, mami rozhodla, že potrebuje niečo modernejšia na seba ako to, čo má vo svojom šatníku. Preto sme rozmýšľali, že čo by bolo vhodné na jej spodnú časť tela a zároveň by sa to hodilo k vianočnému roláku. Nakoniec sme prišli na to, že to musí byť širšia sukňa. Hľadali sme ďalej vhodnú látku, našla som sukňu, ktorá vzorkou pripomína džínsovinu a z ktorej som zhodou okolností už pred rokmi šila nohavice pre Skipper - Vivien.
Na Pinterese som si našla strih na jednoduchú sukňu pre Barbie, ktorú som v páse predĺžila, čo bolo ešte jednoduché. Ťažšie mi bolo urobiť si vlastný strih na sveter pre Skipper, čo som nakoniec nejako tiež zvládla.
Takže jeden vianočný sviatočný deň som ušila sukňu a druhý zase ten sveter/rolák.
Oblečenie pri dcére-Barbie Diane bolo najjednoduchejšie, keďže sme už len vybrali jeden zo spomínaných vianočných rolákov a džínsy od jednej z Barbie Basic 002 kolekcie.Usmívající se
Všetky šperky okrem zlatých náušníc u Diane, ktoré sp jej vlastné, sú od našej dvornej šperkárky Katky/zmrzlinky.Úžasný

Keď babička Elizabeth mala na sebe celý outfit, mami sa jej rozhodlo zmeniť troška účes. Dĺžka jej vlasov je pomerne dosť krátka, tak sa troška natrápila, keď tento účes vytvorila, ale je na celý babičkin styling patrične hrdá.Smějící se
Topánky oba páry čižiem sú z Barbie Basic kolekcie doplnkov a červené topánky u Skipper sú špeciálnej sady doplnkov určené pre tieto bábiky. Inak som bola rada, že babi Elizabeth obuje tieto čižmy, pretože má troška väčšiu nohu ako klasická Barbie.

A teraz k samotnej scéne. S mami sme od začiatku decembra vedeli, že okrem samotných vianočných rolákov bude aj scéna vo vianočnom štýle. Taktiež sme vedeli, že ktorý nábytok použijeme. Asi pred rokom sme s mami vytvorili takú menšiu diorámu v retro štýle. Tento nábytok sme mysleli, že babi Elizabeth ho má vo svojej izbe, kde bude počúvať Beatles na LPčkách na gramafóne a prídu ju pozrieť cez Vianoce jej dcéra Diane s vnučkou Vivien.Usmívající se
A základom, aby som túto scénu mohla zrealizovať bolo vytvorenie gramafónu podľa Froggystuff.
To som nevedela akú ťažkú úlohu si na seba vezmem.
Pred Vianocami, vlastne skoro celý december som nič nestíhala. Veľa som toho chcela všetkého stihnúť a tak som od začiatku vedela, že na decembrové A-Z súťažné témy mi ostane čas až po Štedrom večeri a nemýlila som sa. Vyťažená som bola až do 24.decembra.
Našťastie kvôli sviatkom organizátorky súťaže Leslie a Audra predĺžili termín do 7.januára, takže som vedela, že všetko v pohode a pomaličky stíham. Vlastne teraz si to uvedomujem, že túto tému som fotila ako úplne poslednú pre túto fantastickú súťaž.
Po ušití vianočného svetra a riflovej sukne som sa vrhla na výrobu gramafónu. Nikto mi asi neuverí, ale ja som ho tvorila skoro jeden celý deň medzi vianočnými sviatkami! Nikdy by som neverila, že je to tak zložité, čo sa na prvý pohľad vôbec nezdá.Nerozhodný Na druhý deň som už dorobila 3 LP Beatles platne, ktoré sú zmenšená verzia originálov. A tá jedna je presne aj podľa pesničky All You Need is Love.Usmívající se


Pri fotení scény som si nakoniec k tejto rodinnej atmosfére privzala i psíka Monu Lisu, keďže podľa mňa do rodinnej lásky patria i zvieratá.Úžasný
Fotenie prebiehalo dosť "akčne", keďže som scénu mala prichystanú v obývačke a si jeden meter za mojím chrbtom stál vianočný stromček, na ktorý sa práve vtedy rozhodol vyliesť môj kocúr Chandler, ktorý je dosť ťažký, tak som si odbehla aj jeho ofotiť,keďže som mala práve spustený i foťák.S vyplazeným jazykem
Nebojte sa, pri tomto fotení žiadna mačka a ani vianočný stromček neprišli k úrazu a všetko prebehlo k úplnej spokojnosti všetkých zúčastnených.Smějící se
Jediný malý problém bol, že babička i vnučka majú pre mňa už nemožné "prknovéP telá a nedali sa presne napózovať ako som ja chcela, takže to objímanie a bozkávanie je troška rozpačité.Nerozhodný

Úplne prvá fotka je tá súťažná.

Tu si pozrite fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo sme dostali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto tému:
Všetko čo potrebuješ je láska! Táto téma je o objatiach a bozkoch. Môžete priblížiť túto tému akokoľvek sa Vám páči. Jedinou podmienkou je, že musí byť aspoň jedna bábika dávajúca/prijímajúca objatie alebo bozk vo Vašejfotografii.

Túto tému sme obe s mami dosť "prežívali", ale bohužiaľ ju nevybrali.Zamračený Vybrali z tých piatich aspoň jednu, na ktorej bola Barbie s dvoma dcérkami, zvyšné boli tie typické "zamilované" v romantickom duchu.

A ešte raz si zopakujeme výber aktérov.
Zľava doprava:
- dcéra Diane (Barbie Diane von Furstenberg)
- babička Elizabeth (Barbie Happy Family Grandmother)
- vnučka Vivien (Camping Family Skipper)
- psík Mona Lisa (Schleich figúrka)











Gauč a vianočný svietnik na stole vyrobila firma "Matter".
Debničky, gramafón s LPčkami a vianočná snehová guľa sú moje výtvory.
Vianočné pečivo na stole sú vianočným darčekom od Katky/zmrzlinky.
Zelený retro plastový stôl je z chaty od bábiky Liv.
Scéna na ľavej strane sa nám s mami zdala prázdna, keď sme pozerali už hotové fotky v PC. Škoda, že sme na tú stranu nedali malý vianočný stromček, bolo by to lepšie. Aj keď pôvodne mami nechcela, aby bolo príliš veľa vecí na scéne.

V ďalšom článku už predposledná téma!Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára