sobota 14. januára 2017

Happy New Year 2017


Tento článok tu mal byť pôvodne už 1.januára. Bohužiaľ sa tak nestalo, ale keďže je ešte polovica mesiaca január nie je to ešte také zlé, aby som Vám všetkým návštevníkom môjho blogu popriala krásny a úspešný Nový rok 2017.Usmívající se
Niektorí z Vás, ktorí ma sleduje na Facebooku, či Flickri už čiastočne túto sériu fotiek poznáte. Tu na blogu je vždy najrozšírenejšia verzia každého môjho fotenia.Usmívající se


Pretože pre mňa je blog vždy na prvom mieste. Je ako moje "dieťa", rastie mi do krásy.
A teraz ešte taký krátky vinš, ktorý si neodpustím:

Do Nového roku veľa šťastia, lebo je krásne, veľa zdravia, lebo je vzácne, veľa lásky, lebo jej je málo a veľa všetkého, čo by za to stálo. To Vám zo srdca všetkým želá

Mary, firma "Matter" a naša štvornohá ZOO

Tohtoročné novoročné fotenie nosím v hlave už dva roky. Konečne sa dostalo aj na jeho realizovanie.Usmívající se Inšpirovalo ma dvojo krásnych elegantných šiat od zberateľských Barbie z kolekcie Birthstone Beauties, ktoré som kúpila bez bábik na jar minulého roka. Sú vo farbách minerálov granátu a smaragdu, ktoré mi veľmi pripomínajú typické vianočné farby.
Šatám mi chýbajú originálne šperky, ale tie som dosť dobre nahradila krásnymi ručne vyrábanými šperkami v ladiacich farbách od šikovnej kamarátky/zberateľky Katky (zmrzlinky)​. Moja mama urobila obom kočkám vlasový styling, v ktorom tiež použila šperky aj do vlasov.
Už pár rokov mám doma kúpené krásne piano od bábiky Gloria, kupované ešte na čínskom E-bay, ktoré bolo pôvodne ružové, ale sme ho prestriekali čiernou farbou. Taktiež husle mám už nejaký ten piatok. Sú zo setu Barbie I Can Be Fashion Outfit - Musician Violin, ktorý som si vtedy kúpila práve kvôli týmto husliam.

Vďaka týmto dvom hudobným nástrojom vznikol tento malý novoročný koncert. A keďže som nemala tretí vhodný hudobný nástroj, musel tretia členka skupiny spievať, tak som jej dala mikrofón, ktoré majú moje bábiky ešte z detských čias, len som mu zlomila pred fotením zastaralý kábel a už dávnejšie som ho aj čiastočne prefarbila.Smějící se

Miestnosť, kde sa odohráva sme vyzdobili do vianočného štýlu. Vianočný stromček som zobrala z vianočného obchodíka Christmas Dream shop, veniec okolo stĺpu zase z Barbie domčeka. Obraz na stene je vianočným darčekom od Ivanky (Babakat)​, za ktorý jej ešte raz veľmi pekne ďakujem.Usmívající se Rovnako ako Katke (zmrzlinke) za poháre, ktoré boli zase súčasťou vianočného darčeku od nej.Usmívající se

Celé fotenie som začala realizovať cez silvestrovský podvečer. Šaty som mala síce vybraté i klaviristu som vedela, že ešte z mojich chlapcov neprial nový rok černoch Travis, len dievčatá som si musela vybrať. Keďže šaty sú určené pre telá Model Muse, sú nesmierne úzke a musela som upustiť z výberu bábik, ktoré mali telá Fashionistas, lebo majú široký pás, takže som sa musela uskromiť s pár bábikami, ktoré majú telo Pivotal. A tých má ako počítam momentálne asi osem.
Pôvodne som chcela na miesto Shade (Barbie Basic 2.5) vybrať Iman (Barbie Basic 001 s tvárou Mbili), ale musela ju zastúpiť jej sestrička. A keďže som sa opäť nechcela opakovať s tandemom Shade a Shania, vybrala som si na miesto Shanie s tvárou Goddess jej sestru Charlottu (Barbie Basic 002), ktorej ako hrdzavovláske zelená farba lepšie pristane.Usmívající se
Pri vlasovom stylingu Shade nastal problémik. Mami nahnevalo lepidlo v hlave, ktoré má chúďa Shade všade. Mami najskôr, že teraz jej predsa nebudeme umývať vlasy, ale tak sa jej lepidlo hnusilo, že som napokon jej išla umyť vlasy mačacím šampónom, čo jej vôbec nepomohol, aj keď pri Shanii troška zmyl lepidlo. Tak som chúďa Shade ešte raz prepláchla mačacím šampónom hlavu, fénom vyfúkala vlasy, ale mami bola znechutená, lebo ani druhý pokus nepomohol, tak Shade opäť zobrala na umytie vlasov a dala jej na hlavu trošku Cifu, ktorý jej nakoniec trocha zabral a ja som jej opäť vyfúkala vlasy. V tomto stave jej mami nakoniec urobila účes drdolom.
Mattel s lepidlom napáchal veľa škody nielen na zberateľských bábikách, dúfam, že už žiadne vytekajúce lepidlo na svojich Barbienách neuvidím. Shade a Shaniu čaká v budúcnosti vlasová kúra, ktorá im určite pomôže k zmene lepšiemu.Usmívající se

Nakoniec sa išlo fotiť a toto sú fotky z novoročného koncertu, ktoré vznikli.

Ako speváčka sa Vám predstavuje Charlotta - Barbie Basic 002 Model No.04
Ako huslistka sa predstavuje Shade - Barbie Basic 2.5 Model No.08
A posledným členom je klavirista Travis - Ken AA Texas A&M University














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára