utorok 31. januára 2017

Z - Ziegfeld Girls


A ani sa mi nechce veľmi veriť, že tu máme už definitívne poslednú tému nielen za mesiac december, ale aj za samotnú celú súťaž. Je ňou písmeno Z - Ziegfield girls (Ziegfeld dievčatá boli revuálne tanečníčky z Florenz Ziegfeld z divadelného Broadway kabaretu známe ako Ziegfeld Follies (1907-1931), v New Yorku, ktoré boli založené na Folies Bergère Paríži).


Tieto herečky nasledovaiil na ihličkách "Florodora dievčaté", ktoré začali "uvoľňovať korzet" od Gibson dievčat v prvých rokoch dvadsiateho storočia. Tieto krásky, vyparádené v Erte dizajne, získali mnoho mladých mužských obdivovateľov a oni sa stali predmetmi populárneho úctievania. Všetky Showgirls vyzerali veľmi podobne, a to ako vo vzhľade a v postave. Tancovali v úplne synchronizovane a oni pracovali jedine, že boi v uniforme v Ziegfeld Follies. Mnohé boli presvedčené opustiť show pre sobáš, s niekoľko pre mužov s značným bohatstvom.
Tak to bola stručná charakteristika Ziegfeld dievčat, aby ste vedeli, čo sú vlastne zač, pretože ani ja som do zadaní tejto témy vôbec netušila, že nejaké takéto dievčatá vôbec existujú.Smějící se V USA je to asi dosť známy pojem a súvisí s ich kultúrou a históriou. Pre nás niečo neznáme. Opäť som vďaka tejto súťaže o niečo múdrejšia.Usmívající se

Katka/zmrzlinka videla decembrové zadanie tém skôr ako ja a písala mi, že nechápe, čo sú tieto dievčatá zač. Bola troška v šoku, pripadali jej i ako prostitútky.Smějící se Vlastne chcela poradiť ako má tieto dievčatá a celú tému zobraziť. Ja som jej napísala, že nech nemá obavy, naštudujem, zistím a poradím. Tak sa aj stalo, s mami sme si o nich niečo prečítala, všetky dostupné veci sú len v angličtine, pozreli sme si plno dobových fotiek, najmä preto, aby sme vedeli, čo tieto dievčatá vystihuje. Ako znázorniť najmä oblečenie a pod.Usmívající se

Mami mala z tejto témy trošku obavy ja tentokrát ani nie, veď som vedela, že niečo určite vymyslíme. A mala som pravdu. Zrazu postupne sa začal tvoriť tento outfit. Veľmi nám pomohol čierny korzet/body od Barbie Look Urban Jungle Milie, ktorá sa u nás zastavila ako "darkyňa" pohyblivého tela pre Barbie Diane von Furstenberg. A taktiež zanechala aj skvelé kúsky do šatníka.Smějící se Jedným z nich je už spomínaný tento čierny korzet. Ďalej sme rozmýšľali nad pančuchami, mňa napadli tie s okami od Dolls of the World Barbie Argentíny, ktorá ich má ako súčasť kostýmu pre tango outfit. Consuellu (DOTW Argentínu) som nemala dovtedy nikdy vyzlečenú, ale už dávno som vedela, že jej punčochy sú skvelý kúsok, ktorý raz ešte využijem.
Náhrdelník a náušnice sú od Katky/zrmzlinky. Čelenku som vyrobila ja a mami zase vejár s červenými pierkami.
Ziegfeld dievčatá nosili dosť často ako šperky biele perly a mali prehodené cez seba pierkové boa. Boa sa mami napriek snahe nepodarilo urobiť tak pekné, aby vyzeralo ako boa, tak sa nakoniec rozhodla pre vejár, ktorý sa tiež občas vyskytuje na fotkách týchto showgirls. A urobila dobre, pretože podľa mňa celú túto scénu oživil a dodal jej tú správnu "šťavu". Spomenula som si, že som pre kostým Raňajky u Tiffanyho robila pred asi 5 rokmi cigáru, tak som sa ju rozhodla opäť využiť. Pretože tento znak s cigarami tiež patrí k Ziegfeld dievčatám.Usmívající se

Scéna bola jednoduchšia. S mami nás napadlo použiť na sedenie túto krabičku, ktorú máme niečo cez vyše 10 rokov. Máme z tejto série až 4 kusy v rôznych tvaroch, od oválnej po štvorcovú. Ja som použila guľatú, ktorej som urobila nohy z drevených korálkov, ktoré som nafarbila na zlato, aby ladili celkovej veľkolepej atmosfére tejto scény. Taburetka mi ostala, budem ju využívať i v budúcnosti pre iné fotenia. Z oválnej som zase použila iba vrchnák, na ktorý si Soraya dáva nohy.
Toaletný stolík je dielo improvizácie. Zrkadlo sme si požičali z Barbie kaderníctva, je položené na drevenú poličku, ktorá je otočená od chrbta a na ktorú som položila rôzne dôležité dámske kozmetické veci.Smějící se
Využila som i nové vianočné LED svetielka z vianočného projektu Angelic Christmas. Ďalej mami napadlo, že zoberie z valentískeho obchodíka Sweet Valentine shop
tri kytice s vázami, do ktorých zapichne zaľúbené odkazy od tajných ctiteľov. A posledným bodom bolo, že som na internete našla a vytlačila známeho herca z 30.rokov 20. storočia - Errol Flynn.

Tentokrát je štvrtá fotka v poradí tá súťažná, ktorú som si nakoniec vybrala.Usmívající se

Tu si pozrite fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo sme dostali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto "showgirls" tému:
Ziegfeld dievčatá boli krásne revuálne dievčatá v hlavnej úlohe na Broadwayi v divadelných inscenáciách známych ako Ziegfeld Follies (1907-1931). Tieto herečky boli typickým stelesnením elegancie a pôvabu, keď spievali a tancovali, to všetko pri zdobených komplikovaných kostýmoch. K tejto téme môžete znázorniť svoju bábiku(y) ako vintage alebo herečky z moderných dní. Možno, že je ona jedna zo slávnych Las Vegaských herečiek z roku 1950 alebo je hviezda na parížskej Folies Bergere. Môžete ukázať jej vystúpenie v A Chorus Line, obliekanie zákulisí, alebo jednoducho pózuje pre fotenie. Myslím, perie, flitre, glamour sukne alebo komplikované čelenky!

Bohužiaľ ani pri tejto poslednej téme ma nevybrali, i keď pre mňa bola najlepšia za mesiac december. Aspoň tak som to sama cítila.
Ešte sa môžete tešíť na rekapituláciu celej súťaže a samotnú koláž všetkých A-Z tém!Úžasný












Posledné dve fotky sú bonusové. Skúšala som rôzne kombinácie fotenia. Pri zapnutom svetle, pri svetle len z vianočného stromčeka, keďže som fotila aj túto tému v obývačke alebo len pri týchto LED svetlách bez blesku a pod.Smějící se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára