sobota 11. mája 2019

Barbie Made to Move - plnoštíhla s gaštanovými vlasmi


Pre zmenu si predstavíme ďalšiu bábiku, ktorá sa u mňa čiastočne ubytovala. Čiastočne píšem preto, že som jej telo použila pre účely darcovstva inej bábike.Smějící se Keďže Made to Move bábiky Barbie, ktoré mi prešli rukami som všetky vždy ofotila, výnimku netvorí ani táto pnoštíhla kočka.Usmívající se

Odkedy Mattel vymyslel nové typy tiel a medzi nimi boli i plnoštíhle Barbie, ktoré sa začali najskôr objavovať v kolekcii Fashionistas, tak už vtedy ma prvýkrát napadlo akoby bolo fajn mať pohyblivé telíčko pre moju Happy Family babičku Elizabeth. Sen sa postupne stával skutočnosťou, keď uzrela svet Barbie Made to Move tanečnica street tancov. Lenže tú som v kamennom obchode nikdy u nás ani v jednom zo 4 hračkárstiev nestretla, z čoho som bola vtedy dosť rozčarovaná.
Neviem, či by to telo babičke na 100% farebne sadlo, ale podľa fotiek súdim, že áno, bolo by asi lepšou variantou.

Moja mami bola rezolútne proti plnoštíhlemu telu. Pýtala sa ma, že prečo sa musia starší ľudia vyobrazovať ako tuční a šediví.Smějící se Chcela chudé pohyblivé telo pre starkú Elizabeth.
Ja som však hovorila, že vieš to mám bežne na všetkých ostatných a mladých bábikách a že to zmenu a rozptýlenie.
A svojhlavo som chcela len plnoštíhle telo. V obchodoch sa začiatkom vlaňajšieho roka začali objavovať nové Made to Move. V tejto štorici sa objavilla druhá pohyblivá plnoštíhla Barbie.
Vtedy som kúpila chudú hispánku, pretože jedna hlavička u mňa čakala a nové telo, čo u mňa bola vtedy priorita.
Do plnoštíhlej sa mi nechcelo investovať. Tak som čakala, kedy bude niekde za výhodnú cenu.
V polovici januára tohto roka sme boli s mami na bežnom nákupe potravín v Kauflande. Už predtým som vedela, že znížili cenu po Vianociach na všetky bábiky Barbie. Myslím na Fashionistas, ktorých tam mali viav než dosť a z Made to Move ostali dve plnoštíhle. To bolo radosti a nádeje, že by mohla ešte viac zľacniť. Pretože pôvodná cena Made to Move bábik, ktoré Kaufland priniesol k Vianociam bola vyššia ako tie za ktoré sa v Dráčiku predávali.
Nakoniec už ostala len jedna a ja som tajne dúfala, že preije a zľacnie.
Potom však na papierovom regáli, kde boli vystavné neobjavila žiadna cena a ja som tušila, že musia byť už druhýkrát zľacnené. Tak som sa konečne odhododla a na informáciách sa opýtala, že chcem vedieť cenu bábik a pritom som zobrala i jednu Fashionistas. V Tescu majú samostané "odklikávače" čiarových kódov, ktoré sme mali i v Kauflande, ale odkedy ho pred rokom prerobili a zmodernizovali, tak zrušili túto možnosť samostatného zistenia ceny tovaru.
Posledné tri Fashionistas stáli len nad 3€ a Made to Move nad 11€. Skoro som odpadla vtedy od radosti.Smějící se
Made to Move plnoštíhla bola jasná voľba, u Fashionistas som váhala, jednu nízku som chcela určite zobrať, ale o zvyšných dvoch plnoštíhlych som mala pochybnosti, ale nakoniec tá cena rozhodla a babička predsa potrebuje i nový šatník a keďže oblečené bábiky stáli menej ako bežné packy oblečenia, nakoniec som neodolala a zobrala všetky tri.
Z toho jednu nízku som si nechala a zvyšné dve plnoštíhle okradla o oblečenie.Úžasný

Táto Barbie má moju nie veľmi obľúbenú tvár Neysha. Babička Elizabeth je už dlhšie na novom tele, táto dostala jej telo a pred dvoma týždňami odišla do nového domova.
Síce je u babičky vidno troška ten farebný rozdiel medzi telom a hlavou. Telo je bledšie.Nerozhodný Kĺby sú však kĺby, uvidíte čoskoro Elizabeth konečne v akcii.

Tu sú fotky v krabici.



Fotky celej štvorici. Okrem plnoštíhlej som vlani kúpila i tú s drdolom, mám fotky ofotené, ale nie spracované. Potrebujem nutne ešte černošku pre moju Fashionistas 90 černošku Rainbow.
VIdela som u nás dve, jednu v Tescu, ktorú so všetkými Made to Move zrazu pred Vianocami presunuli preč a druhú v Kauflande, ktorá sa hneď minula. Vtedy som ju nekúpila, lebo som Fashionistas 90 nevlastnila.



A fotky mimo krabičky. Celkom som sa vyhrala pri fotení, s Made to Move pohyblivosťou ma proste baví hrať sa.Usmívající se
Pri porovnaním so štíhlim MTM telíčkom je toto oveľa viac róbusnejšie a ohyby pri kolenách a v lakťoch sú viac viditeľnejšie a ešte menej peknejšie. Veľkosť chodidiel nezmenili, čo sa odzrkadľuje na stabilite samotnej bábiky a nedovolovalo mi to robiť cvičebné pohyby ako som si predstavovala.
























Detailné fotky do tváre.




V hlave má čelenku v podobe čiernej gumičky.


Má dlhé vlasy, názve bábiky ich nazýva Mattel gaštanové. Hustota je tak akurát. Neohúria a ani nesklamú.


Šedý top. Tieto Made to Move jogínske outfity sú pre mňa krajšie ako tie neónové, čo mali prvé série


Páčia sa mi, že prstíky sú troška rozdielne oprosti klasickej štíhlej Made to Move.


Zadná strana, všetko sa zapína na suchý zips.


Kvetinové legíny. Naťahujú sa na gumičku.


A fotky pri nejakej činnosti. Potrebovala som vymyslieť niečo akčné, nejaký šport, ktorý by táto Made to Move mohla robiť.
S mami sme mali tipy na bowling alebo aj na tenis. Proste na tie športy, na ktoré máme aj náradie.
Náhodou mi padol do oka skateboard, tak som sa zamyslela a už bolo jasné, že táto voľba bude pre ňu tá "pravá".
Využila som konečne aj pozadie z vlaňajšej súťaže A-Z fotografickej výzvy na Flickri na tému G - Grunger & Glamour (Hnus a pôvab), ktoré som robila práve do tejto témy a taktiež i spreje. Okrem toho som použila nový modrý batoh, ktorý som šila začiatkom roka a pridala som jej modré tenisky z detstva a ružovú prilbu z Barbie bicykla.
Do scény som zahrnula ešte môj červený hydrant, ktorý som vytvorila pred pár rokmi, striebornú konzeru a pár kovových "odpadkov" ako sa do tejto street scény patrí.Smějící se


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára