nedeľa 15. septembra 2019

Memories of Summer Days IV.


Štrvtú letnú skupinu tvorí zároveň v poradí už druhá štvorčlenná skupina letných krások.
Spája ich spoločne boho/etno módny štýl, ktorý je môj veľmi obľúbený.Usmívající se


V tejto skupinke sa vyskytujú rovnaké dva outfity ako minulý rok, ale druhá polovica je úplnou novinkou.
Ako som Vám už pri prvej štvorčlennej skupine písala, kde boli zhodou okolností tiež dlhé poschodové šaty, ktorých strih bola moja prvotina, tento rok už vo februári som pošila trojo rovnakých letných šiat z tejto modrej látky,, ktorá má pre mňa taký batikovaný štýl.
Ušila som až hneď trojo. Jedny pre seba, druhé som darovala kamoške Katke G. a tretie som si nachystala dopredu pre jednu zberateľku, ktorej by som rada dalovala šaty k tohtoročným Vianociam.Usmívající se
Menšia pikoška o tejto látke. Pôvodne to boli letné dlhé nohavice, ktoré moja mami nosila asi pred 17 rokmi, keď som ja chodila na druhý stupeň základnej školy. K nohaviciam patrila i blúzka v rovnakej farbe, ale bez tých vzorov, čo sú na nohaviciach. Blúzka oproti nohaviciam bola z tvrdšej látky, nohavice sú viac vzdušné a dobre sa z nich šije. Okrem šiat som z nej šila i dvojo batohov pre bábiky.Smějící se
Moja mami má rada odtiene modrej, modrú farbu dlhé roky pužíva na očných tieňoch a k tomuto letnému outfitu mala dokonca zladený vtedy i klobúk a kabelku tiež v modrých tónoch.
Nohavice som už celé postrihala a všetko z nich ušila, ale blúzka mi ešte ostala. Síce si myslím, že nohavice mali zaujímavejšiu vzorku pre bábiky oproti jednofarebnej blúzke.Nerozhodný
Modrý krátky overal ste tiež vlani v letných outfitoch nevideli, je z kolekcie Barbie So in Style Babyphat.
Etno ružové šaty a tmavomodro-ružové sú moje obľúbené a boli aj vo vlaňajšej kolekcii.

Deborah - Barbie Basic 002 Model No.14
Šaty: It´s My Nature Alexis bábika Liv
Náušnice: prerobené z dámskych náušníc
Náramky: od jednej Barbie Basic 003
Topánky: z tubovej sady Fashion Fever packu
Vlasový styling: moja mami

Shakira - Barbie Shakira Rocking concert
Šaty a náramok: moja ručná práca
Náušnice: z dielny Katky G. (zmrzlinka80.blog.cz)
Topánky: Barbie Basic 002 Model No.07
Slnečné okuliare: Barbie Style/Módna ikona Midge z druhej vlny


Giselle - Barbie Cinderella Fairy Godmother
Overal: Barbie So in Style Babyphat Kara
Náušnice a náhrdelník: z dielny Katky G.
Topánky a slnečné okuliare: Barbie So in Style Babyphat Marisa
Náramok: Barbie Style/Módna ikona Raquelle druhá vlna


Sayuri - Barbie Made to Move Purple top
Šaty: Barbie Style/Módna ikona Teresa tretia vlna
Čelenka: z dielne Ivany Kuciánovej
Náušnice: z dielne Katky G.
Náramok: moja ručná práca
Topánky: z etno trojdielne sady doplnkov



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára