streda 18. septembra 2019

Memories of Summer Days VII.


Siedma skupina letných outfitov s bábikami prináša zároveň i tretiu štvorčlennú posádku.
Táto skupinka je jednoznačne zo všetkých desiatich najzladenejšia a taktiež patrí medzi moju druhú najobľúbenejšiu z tohtoročných skupiniek.Usmívající se

Najzladenosť má svoj opodstatnený dôvod. Je ním ten, že som všetky štyri blúzky ušila ja, opäť kvôli mojej obľúbenej fotografickej súťaži/výzvy A-Z na Flickri na tému F - Four of the Kind (Štyri z druhu), ktorú som vlani v marci i vďaka blúzkam vyhrala.Úžasný
Keďže tieto blúzky boli i túto letnú sezónu stále moderné a predsa len ako hovorí moja mami, "pôsobia viac dospeláckym dôjmom" ako detské Barbie oblečenie, bolo ich opäť treba využiť. Tentokrát samozrejme na iných štyroch bábikách.
V ananásoch sme ostali verný svojej modro-ružovej klasike.

Iman - Barbie Basic 001 Model No.08
Blúzka: z mojej dielne
Šortky: Barbie Loves Angry Birds
Náušnice: vyrobila moja mami
Náramok: Barbie Basic 2.5 Model No.08
Topánky: asi z nejakej Fashion Fever kolekcie
Slnečné okuliare: Barbie So in Style Babyphat Kara


Soraya - Barbie James Bond Dr. No Honey Rider
Blúzka a náramok: z mojej dielne
Sukňa: Barbie Stardoll Pretty in Love
Náušnice: vyrobila moja mami
Topánky: Barbie Fashion Fever Teresa vlna C


Sharaya - Barbie James Bond Octopussy
Blúzka a náramok: z mojej dielne
Sukňa: Barbie Teresa Life in the Dream House
Náušnice: vyrobila moja mami
Topánky: Barbie Fashion Fever
Slnečné okuliare: z fashion sady od Kena


Megan - Barbie Katniss Everdeen The Hunger Games: Catching Fire
Blúzka a modrý náramok: z mojej dielne
Sukňa: fashion pack Life in the Dream House Midge
Náušnice: vyrobila moja mami
Náramok: Barbie Style/Módna ikona Midge druhá vlna
Topánky: Barbie Fashion Fever Teresa
Vlasový styling: moja mami




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára