utorok 17. septembra 2019

Memories of Summer Days VI.


Šiestou skupinou letných outfitov sa dostávame zároveň do druhej polovice tohto veľkého letného fotenia. Tieto tri dievčatá spájajú oranžová farba a vzory. Oranžovou farbou nemyslím len látku, ale aj odtieň vlasov.Úžasný


Tu si zopakujeme z minulého roka dva outfity a ten tretí je úplne novo vymyslený.
Oranžová látka s kvetinovou podtlačou mi učarovala hneď od prvého pohľadu, keď som ju na detskej blúzke H&M zbadala.
Blúzka mala poťahané nite na zadnej strane a jednom krátkorukáve. Z tohto dôvodu mi ju nebolo ľúto postrihať pre bábiky.
Najmä detské vzory sú pre bábiky lepšie, lebo majú menšie vzory.
Vo všeobecnosti sa mi vždy páči aj detská móda v H&M, ktorá je veľmi krásna.Usmívající se
Blúzka bola na veľmi malú slečnu, tak mi z nej vyšli zatiaľ len dva kúsky, ešte je tam jedna väčšia časť, tak možno časom k tejto dvojici nejaký kúsok pribudne.
Šitie bolo jednoduché a bez strihu. Na Flckri sa v roku 2017 konala jedna fotografická súťaž, ktorej som sa samozrejme i ja zúčastnila. A jednou z tém boli vzory. Ja som si vybrala vtedy najskôr pásy, tie ešte uvidíte na dlhom overaly, ale nakoniec som išla do týchto kvetinových vzorov a využila som žabkovanie z detskej blúzky.
Vlani sa zase na Flickri konala fotografická výzva/súťaž A-Z, kde som sa rozhodla ušiť aj modernú blúzku do témy O - Off the Grid (Mimo siete). Vlani som k blúzke dala čierne šortky, tento rok som ich zamenila za bordové. Takže i tu je maličká zmena.
Tretí outfit je poskladaný zo zelených plaviek z kolekcie plavkových Barbie Basic a leopardej sukne od The Look Millie Urban Jungle.
Ananásy sa pri tomto fotení vykombinovali na ružovo-žlto.Smějící se

Charlotta - Barbie Basic 002 Model No.04
Top a topánky: plavky od Barbie Basic 003Model No.02
Sukňa: Barbie The Look Urban Jungle
Náušnice: z mojej dielne
Náramok: z fashion sady od bábiky Liv
Slnečné okuliare: zo sady Barbie Basic 001 doplnkov


Priscilla - Barbie Basic 003 Model No.02
Šaty a náramok: z mojej dielne
Náušnice: vyrobila moja mami
Topánky. Barbie Holiday 2017
Slnečné okuliare: Barbie Hello Kitty fashion sady


Penelope - Barbie Angelica Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Blúzka, náramok a čelenka: z mojej dielne
Šortky: Barbie Style/Módna ikona Raquelle z druhej vlny
Náušnice: vyrobila moja mami
Topánky: z topánkovej sady doplnkov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára