pondelok 16. septembra 2019

Memories of Summer Days V.


Piatou skupinou prvej polovici letných outfitov je trojica pre mňa najmenej súrodých dievčat z tohtorčných desiatich skupín. Veľmi ťažko som ich spájala dohromady. Najmä Aiko (Barbie Fashionistas Kira) sa viackrát premiestňovala.
Nakoniec som ju prideli do skupinky práve, kde je i druhá Fashionistas.

Tieto outfity ste vlastne všetky poriadne nevideli, pretože sa mi podarilo vybrať do tejto kolekcie novinky, menej sú opozerané pre mojich stálych fanúšikov blohgu.Usmívající se
Bodkované šaty od bábiky Orii princess, ktoré ste nie tak dávno u mňa v samotatnom predstavovacom článku videli.
Rovnako i dlhé biele šaty z dielne Ivky Kuciánovej ktoré som dostala na tohtoročné narodky.
Pred tromi rokmi som na narodeniny dostala tie krátke modro-ružovo-čierne od zberateľky Blanky (bianka78.blog.cz).
Kombinácia ružového a modrého ananása sa v letných outfitoch vyskytne asi najčastejšie.

Aiko - Barbie Fashionistas Wear Your Heart 81
Šaty: bábika Ori Princess
Náhrdelník: moja ručná práca
Náušnice: jej pôvodné
Náramok: Barbie Style/Módna ikona
Topánky: Barbie Bonanza sada doplnkov


Cynthia - Barbie Cinderella
Šaty: z dielne Blanky B.
Náušnice: z dielne Katky G.(zmrzlinka.blog.cz)
Náramky a slnečné okuliare: zo sady Barbie Basic 001 doplnkov
Topánky: Barbie The Look Night out
Vlasový styling: moja mami

Zaine - Barbie Fashionistas Rainbow Bright 90
Šaty: z dielne Ivy Kuciánovej
Náušnice: jej pôvodné
Topánky: z doplnkovej "sáčkovej" sady doplnkov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára