sobota 21. septembra 2019

Memories of Summer Days X.


Poslednou desiatou a zároveň z toho vyplýva i poslednou štvrtou skupinou letných outfitov sú dievčatá oblečené v Hello Kitty outfitoch. Táto tematika je nová a neopozeraná. Ani poriadne neviem ako sa mi toľko oblečení v tomto štýle nahromadilo.Smějící se


Pôvodne som túžila vlani najmä po červených šatách. Tie som vlani dostala na narodeniny i s druhým outfitom so šedým tričkom a sukňou s motívom písmenok od mojej mami.
Na Vianoce som zase od nej dostala biely top s modrým volánom od mami, po ktorom som tiež dlho pokukovala.
A tento v júni sa na mňa usmialo šťastie, keď sa Barbie ČR/SR rozhodla odmenovať aj tých účastníkov súťaže, ktorú hlavnú cenu nevyhrali. A tak som sa dostala k ďalšiemu väčšiemu outfitu a tým sú modré šaty s motívom čiernej mačky.
Tieto všetky štyri outfity plánujem nafotiť i samostatne, myslela som, že to zvládnem cez letný čas, ale zjavne som nebola úplne inšpirovaná, aby som presne vedela v akom interiérovom prostredí ich nakoniec ofotím.Usmívající se
Všetky štyri outfity sú také veselé a hravé zároveň, že je to oproti ostatným zvyškom skupín, príjemným osviežením.
Aj posledné ananásy skončili v obľúbenej kombinácii modro-ružovej.

Týmto sa s Vami pre tento rok lúčim, maratón letných fotiek som stihla skončiť ešte pred oficiálnym letom.
A možno sa uvidíme niekedy za rok, s novými outfitmi a v novom štýle!
Ďakujem všetkým návštevníkom za pozornosť a komentáre.Úžasný

Hailey - (Barbie Stardoll Doll in Space)
Šaty: Barbie Hello Kitty fashion pack
Náušnice: z dielne Katky G. (zmrzlinka80.blog.cz)
Náramok: Barbie Style/Módna ikona
Topánky: Barbie Fashionistas Rainbow Bright 90
Vlasový styling: moja mami


Deidrea - Barbie Stardoll Pretty in Love
Top: Barbie Hello Kitty single top
Legíny: Barbie Made to Move
Náramky a čelenka: Barbie Style/Módna Ikona
Topánky: Barbie Style/Módna Ikona Midge druhá vlna



Amanda - Barbie Basic 002 Model No.11
Top, sukňa a čelenka: Barbie Hello Kitty fashion pack
Náušnice: z mojej dielne
Náramok: z fashion packu od bábiky Liv
Topánky: Barbie Bonanza doplnkový set



Lea - Barbie Fashion Fever Lea Wave T
Šaty a čelenka: Barbie Hello Kitty Fashion pack
Náramoky: Barbie Style/Módne ikony
Topánky: Barbie Style/Módna ikona druhá vlna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára