sobota 14. septembra 2019

Memories of Summer Days III.


Treťou skupinou letných outfitov pre tento rok je trojica dievčat/dám ladená do športového štýlu ladeného do modrých tónov.
Vyslovene športová skupinka to nie, pretože jedna dáma má výlučne letné šaty.Smějící se


Oproti minuloročným letným outfitom tu nastala jedna dôležitá zmena. A tou je, že Elizabeth - babička z kolekcie Happy Family, dostala krátko po Vianociach konečne svoje nové pohyblivé telo Made to Move, čo jej umožnilo sa viac odviazať pri tomto fotení.Smějící se Ju samotnú v tomto istom outfite ste už mohli vidieť v premiére pri fotení Dňa matiek 2019.
Keďže jej sady dosť pristanú a nemá taký bohatý šatník ako mladené a chudé dievčatá, tak sa jej outfit vôbec nemenil.Usmívající se
Tris dostala outfit, ktorý ste vlani nevideli, jedná sa o športové šaty s kapucňou z kolekcie Fashion Fever, ktoré som už ako zberateľka kúpila pred pár rokmi od jednej zberateľky z Bratislavy. Nie sú moje totálne obľúbené, ja mám radšej viac ženskejší štýl letných šiat, ale predsa ich nemám toľko opozerané a bola to príjemná zmena.
Overal ste už mohli vidieť i vo vlaäajšej sérii outfitov, ale keďže je môj obľúbený, musela som ho použiť aj tento rok.
K ružovému ananásu sa vrátil modrý, túto kombináciu sme tu mali už pri prvom dni.

Tris - Barbie Divergent Tris
Šaty: Barbie Fashion Fever tubová sada
Náušnice: z dielne Katky G.(zmrzlinka80.blog.cz)
Topánky: Barbie doplnková sada topánok
Náramok: Barbie Shakira Rocking concert
Slnečné okuliare: Barbie Módna ikona Raquelle prvá vlna

Elizabeth - Barbie Happy Family Grandmother
Šaty: Barbie Fashionistas Purely Pinstriped 76
Náušnice: z dielny Katky G.
Náramok: z fashion packu od bábiky Liv
Topánky: z trojdielnej etno fashion sady Mattel


Charlene - Barbie Basic 002 Model No.03
Overal: z trojdielnej etno fashion sady Mattel
Náušnice: dámske mini náušnice
Náramok: Barbie Style/Módna ikona Teresa prvá vlna a dva
na pravej ruke sú moja ručná práca
Topánky: z trojdielnej fashion sady Mattel




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára