piatok 20. septembra 2019

Memories of Summer Days IX.


Deviatou a zároveň poslednou trojčlennou skupinou sú dievčatá zladené do tropického štýlu orientovaného do zelenej farby.
Pre mňa je táto skupinka krások absolútna topka z tohtoročných outfitov. Nielen kvôli novým outfitom, ale aj kvôli trojici bábik, ktorá je môjmu srdcu viac blízka (obľúbená).Usmívající se

Pásavý dlhý overal v zelenej farbe som šila v roku 2017 kvôli súťaže na Flickri na tému Vzory. Nakoniec som ho do témy nepoužila, ale opodstatnenie našiel vlani v A-Z súťaži/výzvy na Flickri do témy W - Wedge Heel Shoes (topánky na klinovom podpätku)
Zelenú farbu moje bábiky (vlastne ani ja), v šatníku nemám, nepatrí medzi moje obľúbené farby, ale pri tomto tropickom štýle, ktorý hrá už druhú letnú sezónu "hrá prím", sa mi veľmi páči.
Vlani na konci leta som dostala chuť a ušila som moje obľúbené poschodové šaty v tropickom štýle.
Šili sa mi omnoho lepšie ako moje "čerešničková" prvotina, ktorú ste mohli vidieť v prvej letnej skupine.
Keďže mi kúsok tropickej látky ešte ostal, rozhodla som sa vyskúšať ušiť i krátky letný overal podľa strihu od zberateľky Anny - Anduličky.
Táto tropická látka bola pôvodne košeľa, ktorú si moja mami mohla kúpiť aj pred 20 rokmi. Bola veľmi lacná, preto ju vtedy kúpila, ale nikdy ju nenosila.
Nakoniec mi z nej ušila obliečku na vankúš, ktorý som nosila na sedenie v triede na základnej škole. A ten kúsok, čo dlhé roky ostal, som nakoniec využila na ušitie týchto moderných outfitov.Úžasný
Tentokrát sa vyskytuje kombinácia modro-žltého ananásu.

Sophie - Barbie Hervé Léger
Overal, opasok a náramky: z mojej dielne
Náušnice: prerobené z dámskych
Topánky: Barbie Loves Angry Birds


Milagros - Barbie Holiday 2017
Šaty a náramky: z mojej dielne
Náušnice: mini dámske náušnice
Topánky: Barbie Basic 003 Model No.08


Corie - Integrity Toys Poppy Parker Barefoot in the Park Bratter Lovers
Overal a náramok: z mojej dielne
Náušnice: z dielne Katky G. (zmrzlinka80.blog.cz)
Topánky: Barbie Teresa Style/Módna Ikona tretia vlna


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára