piatok 5. februára 2021

Jacqueline

The Barbie Look Sweet Tea 2016

Táto zberateľská The Barbie Look Sweet Tea, Black Label s tvárou Karl nie je u mňa žiadna novinka. Videli ste ju u mňa na rôznych foteniach za posledné 4 roky.🙈
Oficiálne však u mňa býva od novembra 2016 a priniesol mi ju Ježiško pod stromček toho istého roka. 
Veľmi som si ju vtedy želela. Tieto Look boli konečne kĺbové, Karl tvár som ešte nemala a ako pomerne nová tvárička sa mi celkom zapáčila. Nie som stále extra fanúšička tejto tváre, ale taktiež nie som proti nej. Túto Karl považujem stále medzi tie najkrajšie zástupkyne.
Medzičasom som ju v roku 2017 zohnala druhýkrát v Dráčiku ako darkyňu tela pre kmotričku vílu od Popolušky, jej telo neskoršie skončilo pre mňa vzácnejšej zberateľskej Barbie Natalii Vodianovej.
Dodnes ľutujem, že som nekúpila i tretiu, ktorú som videla ešte v našom Alltoys. Keďže stála aj o 6€ viac ako Look predávajúce sa v Dráčikoch. No, nechcela som vtedy vyhadzovať zbytočné peniaze len na darkyňu tela, ktorú som aktuálne nepotrebovala....😕

Krabicu a na stojane som ju fotila ešte v roku 2016.
Samozrejme, že zanedbávam fotenia svojich prírastkov, posledné tri roky som sa však polepšila a z tohto dôvodu som sa dokopala i "predstavovaciemu" článku starých prírastkov medzi, ktoré patrí i táto kočka.😍
V lete to už budú dva roky, čo som toto fotenie uskutočnila.
Niekedy sa pýtam, či je nejaký neznámy dôvod, čo mi bránil jej foteniu.
Jediný, ktorý ma napadol je, že táto dioráma vznikla presne pred dvoma rokmi a je to presne tak ako som si danú scénu a fotenie s ňou predstavovala.😏
Prejdime výberu jej mena. Jacqueline meno už u mňa niesla jedna moja ex-kĺbová playline Fashionistas Sassy.
 Ak si myslíte, že som ju pomenovala po Jackie Kennedyovej, máte pravdu. Toto meno sa nám s mami vždy páčilo. Táto Karl mi už od promo fotiek pripomína šarmantnú mladú Parížanku, ktorá si v tomto elegantnom outfite krásne vykračuje do nejakej parížskej cukrárne/kaviarničky.

Pre mňa stále ostáva top favoritkou zo všetkých kĺbových Barbie Look.
Na rozdiel od väčšiny zberateľov, ja mám rada ofinky na bábikách. Možno je to tým, že ja sama nosím celý život ofinu. Pre mňa je to príjemná zmena, keď má Barbie ofinku. Predsa len bábik Barbie s ofinkou je omnoho menej.
Páči sa mi i farba vlasov a samozrejme jej elegantný a zároveň romantický outfit.
Preto som si ho nechala i od tej druhej Karličky. Okrem kabelky, tú mám len raz. Druhú som vymenila už pred rokmi so zberateľkou Monikou/Iski.😄

Tu sú predstavovacie fotky mojej Jacqueline. Je ich veľa, ale keď som ich raz všetky nafotila a ona sa mi veľmi dobre fotila.😊

Ešte vo svojej krabici.



Konečne mimo krabici, na svojom stojane.


A fotky skoro po 3 rokoch pobytu v našom svete bábik...




















Pár detailných pohľadov do jej krásnej tváričky s hnedo-zelenými očkami.😊




Strieborné plastové náušnice, tie stále mám, aj keď nie som už pár rokov na tie plastové šperky a kabelky, niektoré si predsa len nechávam. Hlavne z toho dôvodu, že Barbie, ktorým dáva Mattel náušnice majú väčšie dierky ako tie, ktorým robím diery do uší sama.😊


Strieborný náramok, ten sa mi viac páči ako náušnice. Vidíte, že má nalakované nechty na ružovo.


Moja obľúbená bledoružová blúzka "žabó" s riasením. Ach, koľko fotení som s ňou už urobila.💖


A kvetinová sukňa. To je asi môj najobľúbenejší kúsok od tejto Karličky. Tú tiež často obliekam ostatným fotkám. A často dvom aj dvom kráskam naraz. 


Zapínanie je kvalitné ako sa na zberateľské Barbie patrí - na patentky.


Suknička má podšívku z priehľadnej tylovej látky. 


Ružové lodičky sa mi páčia, pretože takýto typ Mattel bežne zberateľským Barbie nedáva a plus bledoružová farba je tiež vzácna. Mám topánky vo farbách viac cukrovej ružovej ako sú pink a pod.
Môžete vidieť, že má na čierno nalakované nechty, čo je tiež pre mňa "vzácnejšia" záležitosť. Takže jej  manikúra je iná ako pedikúra.😎


Biela kožená kabelka. Je skvelé, že je z reálnej látky a nie je ružová. Túto kabelku až tak veľmi nevyužívam. Hmm, mala by som to zmeniť.  Asi tvar sa mi menej páči alebo neviem v čom je problém.😄


Medzi doplnky patrí súprava v podobe taniera so zákuskom (je nalepený a zastrčený, ale v pohode som ho odlepila, aby sa dali na tanier dávať i iné jedlá), šálky na kávu a menu.
Tá šálka je taká jemná a elegantná, proste rozkošná. Som rada, túto súpravu mám hneď 3x.😁
Od mojej Jacqueline, od druhej, ktorú som kupovala ako darkyňu tela a tretiu súpravu som dostala/vymenila opäť s Monikou/Iski.
Takže do kaviarničky môžem pozvať aj 3 bábiky naraz.😄




Túto diorámu sme s mami robili na Vianoce 2018 a v ktorej sa odohrával celý adventný kalendár s bábikami z toho roka. Miestnosť, preto mala do polovice červeno-ligotavé steny. Tie sme následne vo februári 2019 zmenili s touto romantickou tapetou z Lidla, pretože sme zistili, že červené ligotavé steny okrem Vianoc nie sú veľmi využiteľné. 
Obrázky na stene som kúpila v Tedy, sú samolepiace a nalepila som do nich nálepky s motívom ruží, ktoré som zase kúpila vo výpredaji v Kiku.
Stolička stôl sú z jednej Barbie kuchyne z rokov 1994/95, stôl som však prikryla s obrusom, ktorý som šila ja.
Ružová vázička, tú som raz dostala od kamarátky a bývalej mladej zberateľky Terky, ktorá mi ju poslala pred pár rokmi i s inými miniatúrami na Vianoce.😎

A teraz už samotné fotky Jacqueline v parížskej kaviarni.🍰☕
















A na záver tri fotky s pomocníkom Rómeom. Ten si vždy nájde nové a unikátne miesto, kde si ľahne.😄💗



6 komentárov:

  1. Mně se tahle Karlička moc líbí a trochu lituji, že jsem si ji tehdy nekoupila. No, nemůžu mít všechno.
    Udělala jsi jí moc hezké fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, vieš raz si k Tebe ešte môže nájsť cestu. Možno ju niekto bude predávať na inom tele alebo i originál v podobe.🙂 Je to krásna Barbie, za tie posledné roky, čo Mattel vyrába patrí medzi tie kvalitnejšie zberateľské kúsky.☺️

      Odstrániť
  2. Trochu je mi dnes líto,že jsem tuhle Barbie prodala.Krásné fotky a to diorama,bože můj to je krásný koutek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, nevadí, však máš oveľa krajšie IT bábiky, ale chápem, že táto Mattelka je veľmi pekná Barbie.🙂

      Odstrániť
  3. Je to krásna bábika, hoci často uvažujem o jej predaji :-D Tá kaviarnička je úzasná a micka v nej ešte viac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V tom růžovém koutku úplně dokonale zapadla, jako by byl pro ni stvořený... Ona je taková romantická duše 😉

    OdpovedaťOdstrániť