štvrtok 4. februára 2021

Office look 📌


Po vianočných darčekoch 2020 si musíme dať krátku pauzu, pretože mám ešte narodeninové darčeky, ktoré som vlani dostala na svoje narodeniny opäť od kamošiek z Čiech a stále, aj keď som sa polroka chystala som ich neprestavila. Pritom za chvíľku tu budú moje ďalšie narodeniny.🙈🙊🙉 Rozmýšľala som, s akou rubrikou začať v tomto roku.👀

Keďže A-Z tretiu sériu fotografickej výzvy s bábikami z Flickra som uzatvorila už vlani a taktiež väčšinu tag game tiež, musela som stiahnuť do iných vôd.😊

Neviem, kto si spomenie z mojich pravidelných návštevníkov môjho blogu, že som na Vianoce 2019 dostala vianočné prekvapenie od zberateľky Klárky (Maybe Clariress) z Čiech. Prekvapenie to bolo ozaj veľké. Vianočný darček obsahoval i dva outfity pre bábiky.👚🎁

Prvým boli dlhé letné maxi šaty (tie ste v jednej A-Z súťažnej téme vlani videli, ale ešte bude i ich samostatný článok) a druhý bol tento "office" outfit, tak som ho nazvala sama.
Skladá sa z topu okolo krku so vzorom sovičiek a z púzdrovej sukni.
Tá ma obzvlášť potešila, pretože takého typu oblečenia mám málo. Púzdrovú sukňu mám od Millie The Look Urban Jungle.

Už som v jednom článku vlani písala, že na Instagrame je dosť silná komunita zberateľov "fashion" bábik z celého sveta. Jedna dáma menom Izabela z Poľska @bella_belladoll v tomto svete "kraľuje" a je máloktorý zberateľ bábik na Instagrame, ktorý ju nepozná. Spolu so svojou sestrou-dvojičkou vymýšľajú rôzne fotenia, témy a projekty, do ktorých sa ostatní zberatelia bábik zo sveta aktívne zapájajú.😊
Jedným z jej veľmi aktívnym projektom, ktorý zhruba už rok organizuje je #monday4dolls (pondelok pre bábiky), kde každý pondelok sa uverejňujú fotky na určitú tému, ktorú Bella oznámi každý piatok, tak na realizáciu máte celý víkend. 
Bolo veľa pondelkových tém som sa nezúčastnila, buď sa mi nehodila žiadna fotka z mojich fotení z predošlých rokov alebo som nemala chuť a časť niečo ofotiť.
Dostávame sa konečne k postate tohto článku. Jedna z tých prvých tém, ktorú Bella vyhlásila bola "office look".💼 Totiž vracala sa Bella naspäť do práce po materskej dovolenke, tak z tohto dôvodu vlani zvolila práve túto tému.
 Mne sa tento nápad zapáčil, lebo ma hneď napadlo, že mám tento vtedy nový outfit, ktorý treba nafotiť a zabijem týmto fotením dva muchy jednou ranou.😎

Využila som pracovný drevený stôl, ktorý mami vyrábala pred 8 rokmi, časopisy a knihy sú z mojej dielne. Budík, kôš na odpadky, stojany na perá, gumu, ceruzky i perá vyrábala tiež mami. Fotoaparáty a notebook sú od Mattela.
Červenú lampu som dostala raz na narodeniny od kamošky Katky/zmrzlinky. Aj svieti, je to taká mini lampička na čítanie kníh s LED svetielkom.
Mám ešte dve rovnaké čierne, ktoré som si sama kupovala v Kauflande. Po fotení som si i vravela, že som mohla radšej použiť čiernu verziu, že veľmi táto "kričí". Keďže som však použila i červenú dizajnovú stoličku, tak to nevadí. Mám síce rovnakú stoličku i v čiernej verzie, obe majú naše bábiky v ich kuchyni za stolom.
Pracovný stôl je zase trvalo v dioráme - spálni v industriálnom štýle.

Šperky, ktoré som k outfitu doladila je súprava od Katky.
Aj zlatý mobil je od nej.
Kabelka je od Barbie Model of Location Monte Carlo.
Okuliare od jednej mojej Barbie playline z detstva.
Čierne lodičky sú z Barbie Basic 001 doplnkovej sady.
Čierne dosky s náčrtmi sú od bábiky Liv Alexis It´s My Nature.
Šálka s kávou je japonská značka miniatúr Re-Ment.

Neviem, kto šaty šil, či ide o tvorcu z českých vôd alebo zo zahraničných, keďže viem, že Klárka nakupuje i mimo ČR/SR trhu.

Ako modelku som vybrala svoju Priscillu (Barbie Basic 003 Model No.02). Pretože pre mňa skoro všetky Barbie s tvárou Lara pôsobia viac elegantne. Rovnako to mám i pri tváre Daria.
A ako hrdzavovláske sa jej tieto odtiene dosť pristanú.
Priscilla je totiž šéfredaktorka módneho časopisu 👗, to aby ste pochopili moje fotky.😃















8 komentárov: