sobota 6. februára 2021

Narodeninové darčeky 2020 od Katky/zmrzlinky 🎁🎈🎉

V prvého júna som mala narodeniny, ako každý rok.😄😄 Tento článok som mala rozpísaný ešte októbri, za 4 mesiace mám ďalšie a tentoraz hneď okrúhle narodeniny.😂 Dve kamošky zberateľky bábik ma prekvapili darčekmi.
 Dnes si konečne pozrieme, čo prvý narodeninový balíček obsahoval. Dostala som ho od kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Katka ešte raz Ti srdečne ďakujem za všetky darčeky, ktoré si mi poslala.🙏💓

1. Narodeninová pohľadnica

Ručne vyrobená pohľadnica od Katkiných detí - Týnky & Kubka.💗
S motívom krásneho štvorlístka pre šťastie.


Text a venovanie vo vnútri pohľadnice i s dvoma ružami.


2. mentolové cukríky v boxe

Cukríky v krabičke s motívom obrazu Alfonsa Muchu.
Cukríky sú už dávno zjedené, s mami som sa rozdelila. Boli poriadne horké, mami má mentolovú chuť vo väčšej obľube ako ja.😁 Samozrejme krabička s obrazom ostala, zatiaľ je v jednej úložnej miestnosti, nemá stále miesto. 

3. Kabelky pre bábiky

Ručne vyrábané kabelky z dielne Katky. Biela kabelka, tmavomodrá kabelka do ruky a šedý batoh, ten je pre mňa top.👍 Katka vedela, že sa mi na jej blogu veľmi páčil. Som rada, že si to zapamätala a potešila ma práve s ním.😎


4. Modrá tácka a modro-biele tenisky

Na posledné Vianoce som dostala rovnaké tenisky od Klárky, líšia sa len tým, že sú čierne a majú o jednu rad šnúrok viac ako tieto modré.


5. Miniatúrne jedlá

Dve rybky, dve stehná a 4 klobásy. Ďalšie úžasné ručne vyrábané jedlá.

Prílohy

Zemiaky, hranolky, mrkvy, šaláty... Ďalšie ručne vyrábané jedlá pre bábiky.

Grilovacie palice s jedlom

Táto časť miniatúrnych jedál na grilovanie sa mi páčili úplne najviac.
 Plánujem v budúcom roku vytvoriť pre moje bábiky vonkajší gril, tak sa mi určite zídu.😊
  

12 komentárov:

  1. Krásné dárky jsi dostala. Ty špízy jsou úžasné. Ale to i další věci jako tenisky atd.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno všetky vecičky sa zídu.🙂 Bohužiaľ tie tenisky sú dosť veľké pre Barbie. Najlepšie sú pre Kena James Bonda.😀

      Odstrániť
  2. Bezva, jsem moc ráda že udělaly radost

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárky. Moc se mi líbí kabelky od Katky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, Katkina tvorba je krásna.☺️

      Odstrániť
  4. Tak všechno nejlepší k narozeninám,hlavně štěstí a zdraví.Krásné nápady při tvoření a focení panenek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale narodeniny som mala už v júni, sú to darčeky z vlaňajšieho roka.😀😉

      Odstrániť
  5. Nádherné darčeky :-) Tie tenisky mám aj ja ale ako píšeš, žiaľ pre Barbie sú obrovské :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Věřím, že se dárečky budou hodit, ty miniatury jsou super, zejména ty špízy... 👍

    OdpovedaťOdstrániť