pondelok 1. februára 2021

Vianočné darčeky 2020 od babi Věrky 🎁🎄

Aby sme sa v novom roku mohli posunúť ďalej s rôznymi článkami a novinkami, musím Vám predstaviť a ukázať vianočné darčeky, ktoré som dostala od kamarátok - zberateliek z Čiech, ale aj doma pod stromček.😎
 Budem predstavovať darčeky tak, ako ku mne postupne prichádzali. Babi Věrka mi poslala správu na Facebooku s tým, že mi ukázala tri vianočné pohľadnice, z ktorých som si mala jednu vybrať k Vianociam.
Spoločne s mami sme sa úplne na prvýkrát zhodli a vybrali sme takúto krásnu s dvomi stromčekmi, ktorú vidíte na fotkách.
Vianočné pohľadnice milujem, to už určite viete, rada ich samozrejme vyrábam, ale aj dostávam, najmä tie ručne vyrábané sú mi k srdcu ešte bližšie.
Poďme si pozrieť, čo mi babi Věrka (babivera8.blogspot.com) k pohľadnici pribalila.

1. vianočná pohľadnica 

Tento štýl vianočnej pohľadnice je mi veľmi blízky. Taký moderný a pekný, to mám ja rada.
Vyrábala ju talentovaná švagriná Věrky.🎄


2. pohľadnica/púzdro na peniaze s obálkou

Krásne darčekové balenie na darovanie peniažkov. V zimnom štýle, opäť krásna práca Věrkinej švagrinej. Tieto posledné Vianoce som ju zatiaľ nedarovala, nechám sa prekvapiť, kto bude ten "vyvolený", komu ju nakoniec podarujem.😊
A Věrka sa nám opäť trafila do témy, vločka je i tu.😃





3. filcový anjelikovia

Zhodou okolností mám presne takýchto istých, ale v ružovej farby a sú ešte väčší. Tých som dostala pred 4 rokmi tiež z Čiech, ale od zberateľky a tvorilky Vlaďky (ziza).
Věrku už druhé Vianoce "bláznim", že budeme mať tematický adventný kalendár s anjelmi.
Myslela som, že ten v roku 2021 už konečne bude, ale nakoniec sa nám k fashion adventnému kalendáru menej hodí... Tak budú na miesto nich hviezdy!🌟
Ale Věrka neboj sa, všetkých anjelikov od Teba si chránim a budú na budúce Vianoce 2022.✋😎


Drahá moja Věrka, s mami obe srdečne ďakujeme Tebe i Tvojej švagrinej za vianočnú pohľadnicu s darčekmi. Ty vieš vždy dokonale prekvapiť.💗🙏

8 komentárov:

  1. Hezké dárky. Věrka i její švagrová jsou moc šikovné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne darčeky :-) Tí anjelikovia sú boží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, anjelikovia sú presne vhodný do nášho kalendára.😀🙃

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přání od Věrky jsou vždycky úžasné, mám je pečlivě schované 😉 Andílci se určitě budou hodit 👍

    OdpovedaťOdstrániť