utorok 2. februára 2021

Vianočné darčeky od Ruženky 🎁🎄



Ako druhý vianočný darček, ktorý mi prišiel priamo do mojej schránky bolo prekvapenie od zberateľky Ruženky (ruzena57.blogspot.com) z Čiech. 
Asi som dosť v susednom Česku populárna, keď všetky darčeky mi chodili odtiaľ.😄😎

Poďme sa pozrieť detailne, čo som vlastne dostala.😊

1. vianočná pohľadnica

Ruženka má dobrý vkus, pohľadnica sa mi veľmi páči, je vo vintage štýle, ktorý mám na Vianociach dosť v láske.🎄


2. modrý a žltý vianočný venček 

O tom, že Ruženka je tiež veľmi šikovná kreatívna tvorilka viem už veľmi dávno, opäť mi to však s týmito ručne vyrábanými venčekmi potvrdila.
Venčeky sa mi podobajú na také háčkované krúžky na servítky, ktoré robila a darovala jedna naša známa pred vyše 20 rokmi. Tá ich robila na krúžky od záclon, ale líšia sa tým, že nemajú háčiky na zavesenie.
Oba vianočné venčeky určite použijeme pri našich vianočných foteniach. 
Pridávajú sa k červenému stromčeku, ktorý som pred 3 rokmi od Ruženky tiež dostala.😊



            Milá Ruženka ešte raz Ti veľmi krásne za toto vianočné prekvapenie z celého srdca ďakujem.💗🙏

9 komentárov:

  1. Jsem ráda, že jsem Ti udělala radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne darčeky, ja som svoje ešte nestihla ani nafotiť :-( Růženka je úžasná, že na nás tak myslí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to áno, Ruženka je štedrý anjel.☺️
      To je v pohode, máš teraz iné životné priority.🙃 Raz na fotíš.😉

      Odstrániť
  3. Krásné. Stejně, vyrobené dárky mi vždycky udělají největší radost 😊

    OdpovedaťOdstrániť