utorok 9. februára 2021

Narodeninové darčeky 2020 od Lenky/Nauriel 🎁🎈🎉

 

Vlani v polovici mája mi prišla do schránky obálka z Čiech. Zistila som, že je to prekvapenie k mojim nadchádzajúcim sa narodeninám od zberateľky Lenky/Nauriel (naurielpanenky.blogspot.com).
Bolo to nečakané a o to krajšie prekvapenie.😊💗
Z obálky som postupne vytiahla plno vecí.
Balíček by sa dal rozdeliť na dve polovice, prvú tvoria šperky pre bábiky a druhú oblečenie.
Všetko je práca super šikovnej Lenky.👌👍💖

Pred pár rokmi som si povedala, že zberateľkám bábik, ktoré poznám virtuálne dobrých "pár" rokov cez blog či Facebook skupinky, tak tým by som rada niečo z mojej tvorby podarovala. Aspoň darček v podobe mojej vyrábanej pohľadnice.
Pri niektorých som si toto prianie už dávnejšie splnila, s niektorými sa "balíčkujem" pravidelnejších intervaloch, ale sú také, ktoré si moju pozornosť ozaj veľmi zaslúžili už dávnejšie.

A jednou z nich bola i Lenka, ktorá pred 10 rokmi napísala ako prvý návštevník komentár na môj prvý blog - barbie-for-mary.blog.cz. Odvtedy mi už toľko komentárov napísala, predstavte si, že ona skoro všetky články na mojich blogoch okomentovala. Vždy sa vracia i na staršie články, ktoré doháňa.
To mu hovorím super top fanúšik blogu.
Samozrejme nielen kvôli tomuto dôvodu som plánovala už na Vianoce 2019 Lenku prekvapiť a poslať jej menší balíček s pohľadnicou.😎
Vtedy som však nestíhala urobiť vianočnú pohľadnicu, tak som tento nápad presunula na ďalší rok, lebo som vedela, že Lenka oslavuje na jar svoje narodeniny.
Ako viete, na jar sme vlani ostali doma, tak som mala čas vytvoriť narodeninovú pohľadnicu k darčekom, ktoré som mala pre ňu odložené od Vianoc.

To bol krátky príbeh o tom ako rada rozdávam "lásku" prostredníctvom darčekom a rada ich s nimi i prekvapujem. V tomto mi pomohla babka Věrka, ktorá mi adresu na Lenku dodala. Za čo aj jej ďakujem.😊💓

A poďme si pekne ukázať, čo obsahoval balíček od Lenky.

1. šperky pre bábiky 

náhrdelníky a súpravy

Ja som taká straka, mám rada už od malička šperky či bižutériu. Mami mi ako dieťaťu rôzne náhrdelníky a náušnice vyrábala.
Mám rada striebro. Sama nosím strieborné 4 prstene. Dva na jednej a dva na druhej ruke.
Preto vždy rada ošperkujem svoje bábiky.😊
Proste stojím si za tým, že outfit bez šperkov nie je outfitom. To sa snažím aplikovať i na bábikách.

Ako viete, zberateľka Katka/zmrzlinka ma už pravidelne 6 rokov zásobuje šperkami pre bábiky.
Poviem Vám, že toľko šperkov, čo majú moje bábiky nemá ani ALO diamond klenotníctvo.😄
A Lenka do tohto nášho malého klenotníctva ešte prispela. 
Páči sa mi, že Lenka má iný štýl ako Katka.
Môžete si všimnúť na prvej fotke 6 zlatých náhrdelníkov, 2 zlaté súpravy náušnice a náhrdelník a 1 strieborná súprava.
Veľmi sa mi páči náhrdelník s farebným príveskom, ale samozrejme i miniatúrne Eiffelovky.
Náhrdelník s kotvou a kolesom použijem na námornícke fotenie, ktoré plánujem cez leto zrealizovať.😊


Štyri druhy náušníc

Fialové a tie kruhové sú moji favoriti.😍


Kruhové náušnice v odtieňoch od zlatej po striebornú

Tak tieto kruhy som zatiaľ využila asi najviac pri vlaňajších foteniach. Sú v ušiach bábik také prirodzené, zbytočne nerušia, sú také jednoduché, pri niektorých outfitoch pre bábiky sa výlučne len takýto typ náušníc hodí.
Keď som bola na druhom stupni základnej školy, tak som výlučne stále nosila kruhové strieborné náušnice, ktoré som dostala k 1.sv.príjimaniu od mami.
Takže na "kruhy" do uší mám vždy slabosť.💙


3. dve baretky

Ó ako mne sa len páčia baretky na hlavu. Zatiaľ nemám pre seba žiadnu, ale moje bábiky vďaka Lenke už svoje majú. Jednu pre bábiky mám od zberateľky Ivky, druhú má Dolls of the World Francúzska, ale tá je taká špecifická. Takže už majú moje dievčatá konečne použiteľnejšie baretky do bežných outfitov.
V baretky majú na hlavách a tak mi i v zberateľskej izbe sedia. Dúfam, že ich nakoniec i nafotím na samotných bábikách.

 4. zeleno-žlto-modré šaty

Tieto krásne šaty ma veľmi potešili, páčia sa mi strihovo a okrem toho takúto farebnú kombináciu (najmä zelenú) farieb sa v šatníku mojich bábik nenachádza. Mám ich aj nafotené v jednej letnej scéne s topom, ktorý je hneď na fotke za šatami.😊

 5.modro-zeleno-fialovo-ružový krátkorukávkový top

Krásna farebné kombinácia pastelových farieb. Cez vlaňajšie leto moje kočky už topík nosili. Ako som písala vyššie hore, mám ho so šatami už nafotený od minulého júla.😊

6.bledoružové "jarné" pončo

Lenka vedela, že mám veľmi rada pončá v reálnom i bábikovskom svete. Sama dve šatníku vlastním.
Preto mi urobila hneď tri druhy, vraj podľa ročných období.
Logicky som pončá identifikovala, vynechala som leto, pretože v tom období sa zjavne nenosia.
Ak nerátam tie typu na plavky, ktoré sú tenké ako ľahké šatky.
Prvé je ružové a jarné, nemám ho ešte nafotené, veď jar ešte ani nie je.😃


7.zeleno-hnedo-žlto-oranžové "jesenné" pončo

Keď som ho vybalila, hneď som si povedala, že je super na jesenné fotenia. A mala som pravdu.
Má rovnaký strih ako ružové. Len si všimnite, že má inú vzorku ako ružové. Nádherná prácička.😍
Fotila som ho poslednú jeseň do jednej súťaže na Instagrame, ale tu na blogu i Facebooku som sa nedostala fotky zverejniť... Zjavne ich ponechám do nadchádzajúcej jeseni.😊


8.tmavodré "zimné" pončo s bielymi vzormi

Ach, môj najobľúbenejší kúsok z týchto darčekov. Je také prekrásne.💙 Pamätám sa, keď som videla v červenej verzii pončo u Lenky na blogu.
Je prekrásne, ja ho nazývam "nórsky" štýl. Má úplne iný strih ako predošlé dva. Má vytvorené po bokoch medzere na ruky a rolák okolo krku.
Mohli ste už vidieť v jeho premiére v poslednom adventnom kalendári s bábikami, v 23.adventnom dni, kde bábiky koledovali.
Chystám sa ho ešte rýchlo do konca tohto mesiaca nafotiť, pokým je ešte i v reálnom svete sneh a zima.😇


9.čierno-zlatý svetrík

Tento svetrík ma veľmi potešil.😊 Moje bábiky majú zimný šatník oveľa slabší ako letný.
Môže za to vo veľkom i Mattel, ktorý 80% oblečenia pre Barbie orientuje na letno/jarnú módu. Zimu ignoruje. Je to i tým, že je ľahšie a lacnejšie ušiť nejaké šaty či top na ramienka ako urobiť vrstvenú módu alebo svetrík. Myslím najmä na posledných 15 rokov ich módy.😏
Keďže neviem štrikovať a háčkovať, chýbajú mi svetríky, pulóvre a pod.
Nejaké roláky si viem ešte ušiť, samozrejme zvládnem i svetríky z ponožiek, ale predsa to nie je ten "pravý" a realistický svetrík.
Takže tento čierno-zlatý sveter je môj druhý krásny svetrík pre bábiky.😍
Prvý je ružový od Blanky. 


Takže ešte raz, drahá a zlatá Lenka, ďakujem Ti, že si ma vlani v tom "úžasnom" roku na narodeniny prekvapila, že si venovala toľko svojho času na to, aby si mi tieto dokonalé a nádherné veci pre moje bábiky vyrobila. Obrovské Ď A K U J E M, Ti z celého srdca posielam.🙏💟😘

6 komentárov:

  1. To sú úžasné darčeky, ani neviem, ktorý skôr, asi najviac "nórske" pončo. No každopádne dokonalosť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidíš jaká jsem ostuda, já jsem to ještě ani nenafotila a jen tak nenafotím, marodím se zádama, fotky publikuju leda z archivu, když už na to dojde. Jinak ležím a teď komentuju z mobilu, no děs 🙄
    Každopádně jsem moc ráda, že se dárky hodí. Co se týče kruhů, na ty já jsem ujetá, byť je sama nenosím. Ale holky jich mají kupu 😁
    A věř tomu, že jsem vaše velká fanynka a dokud budeš blogovat, já budu chodit, i když někdy trochu se zpožděním, samozřejmě včetně flickru 😇

    OdpovedaťOdstrániť