štvrtok 27. mája 2021

Narodeninové darčeky 2020 od babi Věrky 🎁🎈🎉



Musím dohnať svoje resty a jedným z nich je predstavenie darčekov, ktoré som vlani dostala od babi Věrky (babivera8.blogspot.com).
Keďže už len pár dní ma delí od tohtoročných okrúhlych narodenín, nechcem nejakým spôsobom prekombinovať narodeninové darčeky z a tohto roka.😊
Poďme si ich ukázať detailnejšie.
Babi Věrke veľmi krásne ešte raz týmto článkom ďakujem, vždy ma milo prekvapí s takýmito darčekmi a aj handmade pohľadnicou. Predsa sa ja len pohľadnice vyrábam pre druhých, ale sebe nie. Je to dobrý pocit dostať ručne vyrábaná pohľadnicu.😀💗

1.Narodeninová pohľadnica

Ďalšia krásna ručne vyrábaná pohľadnica do zbierky z dielne Věrkinej šikovnej švagrinej.
Mám rada z kvetov práve slnečnice, tak neviem, či som tento fakt zo svojho života niekedy spomínala alebo to bola len "náhoda"?😊


2.Obrázok mačky

Rodina Věrky je asi celá veľmi kreatívna, pretože som dostala opäť krásnu tvorbu od Věrkinho vnúčika Františka.😎 Od neho som rok predtým dostala ručne vyrábanú trojicu kaktusov s touto rovnakou technikou, kde sa prostredníctvom tepla - žehličky, nažehľujú špeciálne korálky.


3.Drevená silueta čiernej mačky a myši

Aj tento darček sa niesol v znamení "mačiek". Táto ozdoba je skvelý nápad. Zároveň ním urobí i menšiu reklamu. Věrka rada nakupujem u nich obchode "Dárečky od Slávky", už mi v ňom niečo kupovala i k Vianociam. Pani je tiež veľmi kreatívna. Túto dekoráciu som nalepila do obchodu - chovateľských potrieb pre bábiky.😎😺


7 komentárov:

  1. Krásné dárky, rodina Věrky je kreativní a šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné dárky a přeji k narozeninám všechno nejlepší,hodně zdraví,lásky,štěstí.Plno nápadů na tvoření a splnění všech Tvých snů.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi milé darčeky. No do dňa tvojich okrúhlin ostáva naozaj už len pár dní, ako to všetko rýchlo letí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé to jsem ráda že se ti moje dárky líbí. Ano, psala jsi v nějakém článku že miluješ slunečnice. Proto narozeninové přání se slunečnicí.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super kočičí dárečky a přáníčko je moc krásné 😊

    OdpovedaťOdstrániť