piatok 8. júla 2022

World Chocolate Day 2022 🍫


7.júl je každým rokom svetovým dňom čokolády🍫 pre všetkých milovníkov tejto pochúťky bohov, vedeli ste o tom? Ja som vedela, že nejaký takýto "oslavný" deň existuje, ale nikdy som ho extra neregistrovala. Tento deň oslavuje uvedenie čokolády na európsky trh v roku 1550.💫👌
Vlaňajšom roku, keď sme s mami začiatkom októbra fotili tému pre Medzinárodný deň kávy☕, sme naštudovali i rôzne iné medzinárodné dni, ktoré si pripomínajú určité zaujímavé udalosti, činnosti, veci alebo zvieratá.😎
Rozhodli sme sa, že by bolo v novom roku vhodné, na niektoré z nich aj niečo nafotiť. Samozrejme, že za pár mesiacov, ktoré v novom roku dosť rýchlo prešli, sme práve na tento špeciálny čokoládový deň aj zabudli.😌

Keď sa mesiac tejto "významnej" udalosti blížil, potrebovali sme už konečne niečo aj vymyslieť.
Spoločne sme vytvorili túto scénu z malej cukrárni.🍰 Priznám sa, že zásluhy si výlučne môže brať iba mami, ktorú napadol tento výkladový butik/ Barbie pultík, kde sa rozhodla naaranžovať všetky miniatúrne sladkosti, ktoré naše bábiky majú.

Sladkosti sa umiestnili do skleného pultu, ktorý som kupovala na E-bay pred 9 rokmi. Je zo setu Barbie Dream Store z 80.rokov.😊
Boli tri druhy, ja som kúpila tú verziu s make-upom a krémami. A bola som šťastná, že sa mi aspoň jedna podarila v aukcii vyhrať.🎉

Mami využila dva vysoké stojany, ktoré sú súčasťou tohto setu (ruka..), na vyloženie ďalších sladkostí.
Od Mattela je i strieborná bomboniéra z jedného zo setu s názvom Barbie Bonanza z môjho detstva.
Nakreslené čokoládky na ružovom tanieri sú z jedného Barbie jedálenského setu.
Červenú srdcovú bomboniéru s fejkovými "Ferrero Rocher" bombónmi som vyrobila pre účely Valentína 2018 s bábikami.
Poslednou novinkou sú úzke zelené, čierne a dve väčšie štvorcové krabičky, do ktorých by som budúcnosti mala vyrobiť makrónky.😁
Zeleno-biele čokoládky na pulte sú z írskeho obchodíka so suvenírmi, ktoré som vyrobila už pred 10 rokmi.
Ružová mini srdcová bomboniéra je miniatúra japonskej značky Re-ment, ktorú som pred pár rokmi dostala do daru i s inými miniatúrami tejto značky.
Malé miniatúry čokoládok Milka si moja mama vyrobila z malých mini Milka čokoládok pred vyše rokom. Zabudla sama, že niečo také vyrobila, ale našťastie si na nich pri inštalácii tejto scény spomenula, pretože práve "tie fialové od kravičky" zobrazujú pojem tradičnej čokolády v našich končinách.💜
Počítač je tiež Mattel, z jedného butikového setu.

Stolička v ružových tónoch pochádza z jedálenského Barbie setu z prvej polovice 90.rokov. Mne sa jednu podarilo zohnať tak, že bola súčasťou veľkej kopy Barbie doplnkov a nábytkov, ktoré som pred 4 rokmi kúpila na Modrom koníkovi. 

Ozdobný nápis, ktorý drží Sophie v rukách, si mami ešte na rýchlo spravila pred fotením. Text opísala z drevenej dekoračnej tabule, ktorá nám visí v kuchyni na stene.🙂

Modelkou  a zároveň predavačkou sa stala Sophie (Barbie Hervé Léger), ktorá bola na túto príležitosť "luxusnejšie" oblečená a nemuseli sme si ju prezliekať.😁
Bledoružovú blúzku má od Barbie The Look Sweet Tea.
Biele široké nohavice sú od super šikovnej krajčírky Elenky Motýľovej.
Perlové náušnice zase pochádzajú z dielne kamošky Katky/zmrzlinky.
Strieborný plastový náramok je od jednej Barbie Holiday.



13 komentárov:

  1. jaj...a jako na potvoru doma ani tabulka čokolády :o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som síce klasickú čokoládu v ten deň nemala, ale mala som bonbóny z bonboniéri.😊😉

      Odstrániť
  2. To je krááásnýýýý. Tak takové dobroty moje holky ještě nemají. Já snad budu muset taky něco vytvořit. Ale přiznám se, nyní jsem hrozně moc lenivá. Nic mě nebaví, jenom sem tam trochu pletu, jinak pracuju hlavně na zahradě. Holky máte to moc krásný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, ja chápem, letný čas nepraje Tvojej tvorbe, o záhradu sa treba starať.😎 Inak tie čokoládky by si ty určite vyrobila, nie je to nič zložité.😉😊

      Odstrániť
  3. Jé,to je krása.Čokoládu miluji!!Tahle panenka se mi moc líbí,potřebovala bych jí také na pohyblivém tělu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, aj ja milujem čokoládu a všetko sladké.😍 Pre túto Barbie Hervé Léger som si kupovala druhú Barbie starú kolekciu Look bábiky, aby bola pohyblivá.😎

      Odstrániť
  4. Krásne fotky :-) Tie mini bonbóny a čokoládky sú úžasné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, sú veľmi lákavé, človek by mal i chuť ich zjesť, keby nevedel, že je to len miniatúra.😀

      Odstrániť
  5. Úplně úžasné čekuládky, úplně mě hodí mlsná ;-)

    OdpovedaťOdstrániť