nedeľa 1. januára 2012

Schleich scenery pack (worlds of imagination)



Predstavujem Vám jeden zo svojich vianočných darčekov. Nemala som ho vôbec napláne ako darček, ale uvidela som ho na začiatku decembra v Tescu.

Schleich figúrky sa mi páčia už dobrých pár rokov od kedy ich poznám. Ale nikdy som nemala ani jednu figúrku, pretože sú hrozne drahé. Najlacnejšia stojí 5-6€. Tento pack stál do 12 €. A obsahuje 6 figúrok. Normálne by som mala za tú sumu len dve.
Proste som nemohla odolať. Všetci psíkovia sú neuveriteľne zlatí a sú to šteniatka.
Niektorí si možno pamätáte, že mám aj iných psov, ale tých z čokoládových vajíčok sú ozaj veľmi malý pre Barbie a pri fotení to nie je ono.



Zadná strana krabice.



Menší katalóg bol súčasťou packu.


Katalóg po roztvorení.


Všetci po vybalení. A nebola by som to ja, keby som ich každho aj nepomenovala. Najkrajší sú pre mňa šteniatka Husky.Usmívající se


Dakota - Husky.


Noel - Husky.


Mona Lisa - Bernský salašnícky pes.


Armani - Nemecká doga.


A nakoniec Mopslíky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára