štvrtok 5. januára 2012

Shade


Shade - BB jeans collection 2.5 - No.08


Predstavujem Vám Shade, je to Barbie Basics collection 2.5, Model No.08, tvár Mbilli, 2011.
Prvým dôvodom jej objednania bolo, že Model No.04 z tejto série bol vypredaný. Druhým dôvom, že po štvorke sa mi ako druhá páčila Shade. A tretím dôvodom bolo aj to, že Mbilli je moja druhá najobľúbenejšia tvár. A samozrejme svoje plus robili aj kĺby. Chcela som mať aj bábiku, s ktorou sa dá skvele pózovať pri fotení. Síce mám dve Fashionistas, ale predsa majú veľkú hlavu a nepatria medzi tie najkrajšie. Musím Vám ostatným zberateľkám, ktoré prekĺbujete uznať, že rozhodne, keď má bábika kĺby je to o inom. Najprv zo začiatku "napojenia" sa na blog som to nechápala, ale pri mojich fotiacich scénach kĺby veľmi chýbajú. Ale ja som sa už vybrala svojou cestou, radšej si kúpim viacej bábik s MM telom, pri investícií do kľbov by som ich toľko nemohla mať.
Ale prejdime už k samotnej bábike. Meno som jej hľadala na internete africké, ale ani jedno mi nepadlo do oka. Neskôr som si spomenula, že sa mi jedna Mbilli podobala na speváčku Sade (maminu obľúbenú) a tak bolo rozhodnuté. Pozerala som ešte na význam jej mena a tam bolo len Shade ako africké, ale číta sa to rovnako, takže žiadny problém.Smějící se








Certifikát.


Má krásne náušnice a každá z tejto trojky, ktoré sa dajú ľahko vyberať von z uší.


Tento typ tuniky sa mi páči najviac.


Manikúra a náramky.


Tieto topánky sa strašne zle vyzúvajú a tie trblietky sa často mrvia.




Rifle sú veľmmi pekné, ale menej vypracované ako pri bábikach zo základnej série.










A teraz menšia módna prehliadka. Prezliekla som jej šaty od BB1 modelu 05, šatka a slnečné okuliare sú z BB sady doplnkov.







Tričko a topánky sú od BB2 07.









Speváčka Shade.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára