štvrtok 5. januára 2012

Shania


Shania - BB jeans collection 2.5 - No.04


Predstavujem Vám Shaniu, je to Barbie Basics collection 2.5, Model No.04, tvár Goddess, 2011.
Shania je moja najvytúženejšia Barbie z minulého roka. Veľmi sa mi páčila už na prome, ale troška mi vadili trblietky. No, nakoniec sa ukázali menej výrazné a tak ma táto krásavica už úplne dostala. Meno som hľadala znovu na internete a pohybovala som sa v indiánskom zozname, pretože pre mňa je to Barbie, ktorá má indiánskych predkov. Ženské mená sa mi vôbec nepáčili, buď bolo dosť divných alebo na vyslovovanie boli ťažké. Nakoniec som si dve vybrala, ale zistila som, že sú to mužské. Dostala som sa k slepému bodu a inšpirácia nebola nikde. Ale nakoniec m to ťuklo v hlave a napadla ma tiež speváčka s indiánskymi predkami - Shania Twain. Videla som aj jej sfilmovaný životopis a niektoré pesničky sa mi aj od nej páčia. Podobnosť s pravou Shaniou tam nie je, ale predkovia sú rovnakíSmějící se. A pre tých, ktorí nevedia, objednala som si ju ako svoj vianočný darček spolu s BB 2.5 Shade v Dollslande.







Certifikát.



Krásne náušnice.


Tunika je pekná, ale z tejto série sa mi páči najmenej.


Náramky a bezchybná manikúra. Len nechápem, prečo model 04 má len dva náramky oproti modelom 08 a 14Nerozhodný.


Topánky, oproti modelu 08 sa dávajú ľahšie dole z nôh.
Ale tiež sa trblietky mrvia.Nerozhodný


Rifle sú pre mňa rovnako pekné ako pri 08.










A aj pri Shanii som urobila menšiu módnu prehliadku.


Shania má na sebe šaty od BB 1.0 modelu 06 a šatku so slnečnými okuliarmi z BB doplnkov.








Tričko a topánky sú od BB2 14.









Speváčka Shania Twain.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára