sobota 28. januára 2012

Deuce Gorgon


Deuce Gorgon - Monster High 2009



Konečne sa dostáva na radu aj Deuce. Kto nevie, Deuce je synom Medúzy a bol v spoločnom sete s Cleo de Nile, ktorý som dostala od svojej mami na Vianoce.
Spočiatku sa mi Deuce absolútne nepáčil a bola som sklamaná, že denníčkovú Cleo neurobili zvlášť v samostatnom balení ako väčšinu príšeriek.
A aj preto som nemala až taký záujem o tento set. Bol aj drahší, ale oplatil sa, lebo v Dráčiku máme aj zľavovú kartu a predsa aj Cleo nezostane u mňa celkom sama.Usmívající se
A teraz už pár spoločných fotiek s Cleo v krabiciach a pod.






Deuce s denníčkom a aj s hrebeňom.


Deuce má skvelé oblečenie. Pekne vypracované. Páči sa mi.


Domáci maznáčik Perseus - potkan s dvoma chvostami.



Slnečné okuliare.










Deuce bez mikiny.


Tričko je skvelé.


Retiazka.


Opasok je veľmi zaujímavý.


Náramok, ktorý sa mi stratil a ani som o tom nevedela, až keď ho našla mama. Našťastie mačky ho nenašli.Usmívající se Dobre nedrží a neustále mi padal pri fotení.Nerozhodný


Rukavica a tetovanie/šupiny.Smějící se


Topánky.


Hadie vlasy.


Náušnica v uchu.








A pár kreatívnejších fotiek s truhlicou a gréckou amforou. Hľadala som vo svojich zásobách niečo gréckeho a najlepšia bola táto vázička s príklopom.Usmívající se






A s Deucem som ukončila predstavovanie vianočných darčekov, ktoré som dostala na Vianoce 2011Mrkající.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára