štvrtok 19. decembra 2013

Clawdeen Coffin Bean (2013)


Aby som stihla dokončiť resty do konca tohto roka, predstavujem Vám svoju kaviarničku, ktorú som si kúpila pre svoje Monster High bábiky, keďže už mám v zbierke 4 kusy týchto roztomilých a aj pre mňa neodolateľných príšeriek.Smějící se

Asi ste si všimli, že som kaviereň kúpila napriek tomu, že jej súčasťou je aj Clawdeen Wolf, ktorú už jednu zo série Scaris doma mám.
Pri predstavovaní mojej Scaris Clawdeen, ktorú ste nedávno videli na blogu, som písala, že som sa pri jej kúpe rozhodovala ešte medzi druhou Clawdeen práve s touto kaviarničkou.
Vtedy som sa nakoniec rozhodla pre Scaris, ktorej kúpu vôbec neľutujem.
Napriek tomu som ďalšej akcii, ktorú v októbri Tesco opäť dalo na túto Clawdeen s kaviarňou, som neodolala a hneď som ju už kúpila.Smějící seVďaka Lenke/Nauriel som si kaviareň s Clawdeen mohla detailne pozrieť na jej blogu.
Opäť s kým iným, než s mojou mamou sme sa zhodli, že ak kúpim kaviareň, tak túto Clawdeen predám, nech sa mi vráti polovica sumy, ktorú som zaň dala. Tiež sa mi podarilo predať niektoré vyradené veci zo sveta Barbie, ktoré už nepotrebuje a sú už moc detské. Takže z finančnej stránky som si s kúpou bola už viac-menej istá.
Predtým ako som ju dala na predaj, som Clawdeen samozrejme riadne nafotila, pretože aj táto je neodolateľne krásna. Na predaji sa dosť dlho neohriala, bol o ňu veľký záujem. Takže teraz už bude robiť radosť jednému dievčatku pod vianočný stromček.Usmívající se
A teraz už fotky samotnej Clawdeen.










Ona je tak roztomilučká.Usmívající se



Pohľad na jej účes.


Náušnice a ozdoba do vlasov.Usmívající se


Šaty.


Náhrdelník.


Opasok.


Náramok.


Topánko-tenisky.Smějící se


A pokračujeme predstavovaním už len samotnej kaviarňe.


Pokladňa s obslužným pultom.


Páčia sa mi všetky detaily, na ktoré Mattel myslel.


Pavučina.


Zadná strana pultu.


Toto kreslo sa mi páči úplne najviac.S vyplazeným jazykem


Gauč. Na ňom dosť ťažko sedia Monsterky.


"Truhličkový" stolík.


Zástera.


Detail na časopis. Predný a zadný obal.


Vnútorná časť časopisu.


Pokladňa. Vďaka Lenke som vedela, že sa dá aj otvárať.Smějící se


Príšerkovský dávkovač nápojov.


Nápoje v tvare kotlíkov sa mi tiež veľmi páčia.


Príšerkovské dezerty. Len mi je ľúto, že Mattel nepridal viacej týchto jedál a nápojov.Zamračený Predsa nebudú jesť len dve príšerky.











Fotky krabice.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára