pondelok 23. decembra 2013

Zlaté Vianoce so Shaniou


Tento rok opäť veľmi nestíham, ale vďaka foteniu vianočného záhlavia pre blog, vzniklo aspoň pár jednoduchších fotiek so Shaniou.Usmívající se


Pri tomto fotení som sa nechala inšpirovať nemeckou zberateľkou bábik na Flickri. Zberateľka mala fotenú jednu IT bábiku vo fialových šatách s moderným fialovým stromčekom a bábika hrala na husliach. Keďže od minulých Vianoc mám doma aj ja husle a v tomto adventnom období som si kúpila pre bábiky moderný drôtený stromček v zlatej farbe v Kauflande. Aj minulý rok ho už predávali, len kým som sa cez minulé vianočné sviatky rozhýbala a rozhodla ho kúpiť, dávno ho vypredali. Našťastie tento rok som už bola múdrejšia a stromček v čas kúpila.Usmívající se


Doma mám už dlhší čas baliaci papier s motívmi hudobných nástrojov, ktorý som si kúpila v mojom obľúbenom Kiku. Teraz som ho konečne využila.Smějící se













Ešte pohľad na stromček. Predávali ho aj v modrej, zelenej, červenej a striebornej farbe. Ja som si kúpila aj strieborný, za 1€ lacnejší nekúpite. Jeden je v jednom Barbie dome a druhý v druhom dome.Usmívající se

Všade znie ozvena vianočného ticha.
Odniekaľ z tmy mráz do okien dýcha.
Sviečka i prskavka v našich očiach žiari,
prišiel čas obrátiť list v starom kalendári.
Krásne a kúzelné Vianoce a šťastný nový rok!

Vinšujú: Mary, firma "Matter" a naše mačkyUsmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára