utorok 3. decembra 2013

Liv accessories pack - Live´n life - Breakfast time


Dostávame sa k predposledným darčekom, ktoré som dostala od jednej milej zberateľky bábik ešte v auguste.Usmívající se Tentokrát sa jedná o Liv balíček doplnkov.

Je to už môj tretí set Liv doplnkov. Prvý bol zameraný na filmovú party, druhý na bowlingovú noc a tento tretí, čo som dostala je zameraný na raňajky. Mohli ste ho vidieť aj u Šárky.
Mne z tohto setu chýbajú dve veci - lyžička a topánky pre Liv, čo mne samozrejme vôbec nevadí.Usmívající se Je aj tak úplne skvelý.
Na predstavenie setu som si vybrala Mandy. Tá má na sebe oblečenie od bábiky Liv Sophie, ktoré bolo tiež súčasťou darčekov od darcu.


Pri tejto príležitosti si môžete pozrieť aj našu druhú - staršiu kuchyňu od Mattela, ktorej kuchynskú časť som musela trošku vyvýšiť, pretože ako to už býva vo zvyku, Mattel vyrába nízke nábytky.Zamračený










Pôvodné balenie. Tu môžete vidieť chýbajúce topánky a lyžičku.


Cerálie a mlieko.


Misa a utierka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára