sobota 21. decembra 2013

Vianočné pohľadnice 2013


Aby konečne aj na blogu boli Vianoce, predstavujem Vám moju kolekciu vianočných pohľadníc pre rok 2013Usmívající se.

Všetkými pohľadnicami som sa nechala tentokrát inšpirovať len internetom.
Prvá, s dverami bola najzložitejšia, pretože som ju vyrábala najdlhšie. Patrí jej aj rekord, že má najväčší rozmer.
Bude robiť radosť našej známej, staršej pani, ktorá žije v Českých Budějoviciach.
Tento typ s dverami patrí medzi obľúbené u mojej mami.


So stromčekom v modernom štýle. Ďalšia obľúbená pohľadnica mojej mami. A asi druhá najzložitejšia po tej s dverami. Táto bude robiť radosť vzdialenej rodine v Maďarsku.Usmívající se


Opäť motív s vianočným vencom. Táto išla do Bratislavy, pre rodinnú známu, staršiu pani.


Jednoduchšia, ale elegantnejšia a modernejšia. Táto už šťastlivo dorazila do Dunajskej Stredy. Bola robená pre našu rodinnú priateľku.Usmívající se


Táto bola asi úplne najrýchlejšie vyrobená. Je jednoduchá, ale dosť výrazná. A je druhou najmenšou, ktorú som cez tieto sviatky vyrobila. Bola poslaná našej bývalej susedke.


Táto patrí medzi úplne najmodernejšie, čo som vyrábala. Robila som ju pre moju obľúbenú druhostupňovú sesternicu.Úžasný


Táto stromčeková je vlastne "sestra" tej vyššie s vianočnými guľami. Tiež dosť moderná.
Túto som robila aj ako účel poďakovanie švagrovi spomínanej druhostupňovej sesternici, ktorý mi pomohol a opravil môj počítač, keď som mala strašné a pre mňa neriešiteľné problémy s pamäťou PC.


A pokračujeme ďalšou veľmi modernou a kreatívnou pohľadnicou. Táto ostala do zásoby, pre účely ďalších Vianoc.Usmívající se


A nasledujú dve pohľadnice v mojom obľúbenom škandinávskom štýle.Usmívající se
Patrí medzi tie veľkstne najmenšie. Tiež ostala do zásoby.


Jej škandinávska "sestra. Táto bolo určená pre vzdialenejšiu maminu tetu do Bratislavy.


Opäť ďalšia s vianočnými guľami a inými visiacimi dekoráciami.
Tiež ešte ostala v domácich zásobách pre ďalšie roky.


Mamina aj moja obľúbená v "americkom štýle". Má tiež väčší rozmer a ostala v zásobách.


Posledná a patrí jej rekord najmenšej a pre mňa najmilšej vianočnej pohľadnici. Zatiaľ som si ju ponechala do zásoby.S vyplazeným jazykem

Už máte aj vy svoju favoritku?Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára