sobota 7. decembra 2013

Liv´n Rock - Motorcycle Jacket


Túto krásnu Liv budnu s tričkom mám doma už rok. Patrí medzi tie resty, ktoré som na blogu nezverejnila. U mňa ste ju mohli vidieť už viackrát, ale v samostatný - predstavovací článok ešte na blogu nemala.Usmívající se

Pred rokom ste mohli vidieť bledomodrý kabát, ďalej to bola lososová vetrovka, neskôr ste videli aj čierno-žltý kabát.
Bundu som sa chystala fotiť už viackrát. Ale najskôr som chcela k bunde ušiť legíny/pančuchy podľa fotky na Liv krabici od bundy. Keďže som legíny ušila až niekedy na jar, rozhodla som sa fotenie odložiť na jeseň. A ako vidíte, stihla som to až v decembri.S vyplazeným jazykem
Model predvádza Michelle, od začiatku som vedela komu túto bundu oblečiem, jednak ste ju už veľmi dlhý čas nevideli a bunda jej samozrejme veľmi pristane.Smějící se











Michelle má na sebe okrem Liv bundy a trička, legíny, ktoré sú šité odo mňa, sukňu od jednej playline Summer, kabelku z inej Liv sady a čižmy sú neznačkové.


Fotky krabice.




Motorkárska bunda.


Ramienkové fialové tričko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára