štvrtok 19. decembra 2013

Liv kabáty a bundy pohromade


A aby som predsa len pred Vianocami už toľko nestrašila s jesennými fotkami, pozrite sa na poslednú časť z fotenia Liv kabátov a búnd, ktoré som vyfotila pekne pohromade.Smějící se


Jedna zberateľka (už si nepamätám, ktorá) sa mi ešte pri predstavovaní tretieho kabátu pýtala, či ich ofotím aj všetky spolu. Plánovala som to aj bez jej vnuknutia, ale kým som sa dostala predstaveniu štvrtej bundy, kúpila som si nakoniec aj tú piatu - poslednú.S vyplazeným jazykem






Prvý model predvádzala Amanda. Liv´n Hip - Rlared Fronch Coat.



Druhý model predvádzala Deborah. Liv´n Cozy - Orange parka.



Tretí model predvázdala Penelópe. Liv´n posh - Hooded pea coat.



Štvrtý model predvádzala Michelle. Liv´n Rock - Motorcycle Jacket.



Piaty model predvádzala Shirley. Liv´n Wild - Camo Jacket.






Moja inšpirácia podľa, ktorej som sa odzačiatku riadila pri výbere modeliek.Usmívající se

Môj najobľúbenejší je čierno-žltý kabát. Druhý v poradí je čierna bunda s fialovým tričkom, tretí sa mi páči bledomodrý kabát. Ako štvrtá sa mi páči lososová bunda a posledná najmenej obľúbená je pre mňa maskáčová bunda.
Je to hodnotenie len podľa môjho vkusu a názoru.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára