utorok 10. decembra 2013

Modern Comfort Kitchen


Pripravte sa na dlhší oficiálny článok o Modern Comfort kuchyni pre bábiky.
Kuchyňu ste už mohli vidieť v nedávnom článku na tému Večery pri sviečke ako zariadenú a vsadenú do domčeka.

Vráťme sa na začiatok ako sme sa s mamou vlastne ku kuchyni dostali.
Prvýkrát som Modern Comfort kuchyňu spoznala u Vlaďky, kde som videla aj iné Modern Comfort nábytky. Odporúčam pozrieť, kto to nevidel, má itieto nábytky v rámci príbehov skvelo nafotené. Usmívající se
Neskôr som kuchyňu stretla aj na Flicrki a na rôznych zahraničných stránkach a aj v rôznych variantách a farbách.
Moja mama kuchyňu spoznala troška neskôršie. Vždy sa jej tiež páčila, ale o zaobstaraní kuchyne začala vážne uvažovať až v polovici tohto roka. Obidve sme vedeli, že patrí medzi tie najdokonalejšie v rámci sveta bábik. Na americkom E-bayi sa vyskytovala väčinou len jedna za nehoráznu sumu z Hong Kongu.
Ja som nad myšlienkou vlastniť túto kuchyňu veľmi nemyslela, veď sme mali pre mňa doteraz najkrajšiu kuchyňu doma a nebolo miesta na novú. No, moja mama uvažovala aj o jej predaji, s čím som samozrejme ja nesúhlasila a bola som za to "urazená".S vyplazeným jazykem
Ale moja mama dosť často, odkedy sme si kúpili set staršieho bieleho ratanového nábytku od Mattela hľadala túto kuchyňu na rôznych európskych E-bayoch, aj keď vo väčšine predávajúci nezasielali mimo svojej krajiny balíky. Ja som sa tiež pridala a začala som hľadať kuchyňu.
Teraz si už presne nepamätám, ale myslím, že ja som ju našla na francúzskom E-bay. Francúzska mala vyvolávaciu cenu na kuchyňu 20€, ale samozrejme nezasielala mimo krajinu. Ja som sa nevzdala a napísala som jej, či by som sa aukcii nemohla zúčastniť a ak áno, potrebovala by som vedieť výšku poštovného. Francúzska bola veľmi milá a účasť na aukcii mi povolila.Usmívající se
Poštovné bolo o trochu vyššie ako vyvolávacia cena. Mali sme s mamou čas o tom vyprávať a premyslieť si to. Nielen poštovné nás dosť odrádzalo, ale v našom prípade jedna nežiaduca Mattelka z 90.rokov, o ktorú sme nemali záujem. Ale zase prínosom bol jeden Mattel stôl, dve neznáme stoličky k nemu a pár kuchynských riadov a doplnkov, ktoré ku tejto kuchyni vôbec nepatrili. Dokonca tam boli niektoré časti aj z mojej Barbie kuchyne od Mattela.Úžasný


S mamou aj napriek nie moc priaznivému poštovnému a bábike sme sa rozhodli, že sa aukcii zúčastním. A ako vidíte mala som šťastie. Na aukcii sa nezúčastnil nikto okrem mňa a ja som posledných minútach potvrdila len základnú cenu a asi za týždeň sme sa s mamou vytešovali z novej kuchyne.Smějící se
Vtom čase bolo krátko pred maminými okrúhlymi narodeninami, takže dostala svoj ďalší veľmi vytúžený darček.Smějící se
Mama sa jednoducho v 50tke úplne pobláznila do tejto kuchynky.
Po príchode kuchyni sa u nás v Barbie dome zmenila situácia. Moja mama za mojím chrbtom a bez toho aby som niečo vedela, nepekne vyhodila mimo dom moju kuchyňu a pekne sa tam udomácnila so svojou kuchyňou.Křičící Ja som bola opäť raz urazená, aj keď ja mám rada aj túto kuchyňu. Mama mala rôzne odôvodnenia k tomu nekalému činu. Napr. moja nemá skoro žiadne odkladacie priestory, je malá, nízka, jednoducho detská, vyblednutá + nevýdava žiadne zvukové a svetelné efekty ako Modern Comfort. Ja tieto všetky vymenované veci uznávam a súhlasím s ňou, ale aj tak určitý "citový" vzťah mám ku kuchyni od Mattela a rozhodne ju neplánujem predávať. Tento problém sme s mamou už vyriešili a dokonca sa nám podarilo moju kuchynku aj s iným nábytkom vylepšiť. Ale o tom možno až v budúcom roku.Mrkající

A vlastne do určitej miery sme sa kvôli Modern comfort kuchyni rozhodli "postaviť" druhý dom pre bábiky, kde sa už zabývala moja Barbie kuchyňa. Ale samozrejme nielen z tohto dôvodu, ale aj z veľa ďalších iných. Napr. druhý dom bude mať menej izieb a v ňom budú sídliť rôzne nesuvenírové obchodíky, ktoré v budúcnosti aj s oba domami budú slúžiť na tvorbu príbehov s bábikami.Usmívající se
A teraz sa dostávame už konečne dostávame k jej samotnému predstaveniu.


Kuchyňa je rozdelená na štyri časti, ktoré sa dajú zložiť podľa vlastnému vkusu.
Prvý časť sa skladá z menšej skrinky, mikrovlnky, ktorá svieti po otvorení a po stlačení svieti intenzívnejšie (nezachytila som túto časť) a vydáva zvuky.
Mikrovlnke bola deravá, chýbala jej priesvitná časť, ktorú som opravila a vyrobila z jednej priesvitnej Barbie krabice.





Druhá časť sa skladá opäť z úložného priestoru, zo sporáka a z trúby na pečenie. Trúba po otvorení svieti a sporák po stlačení gombíka tiež svieti a vydáva zvuky.






Tretia časť sa skladá z priehľadnej skrinky na poháre a pod., z umývadla a opäť úložnej skrinky na riady a príbory. Po stlačení čiarky pod drezom, umývadlo vydáva zvuky tečúcej vody a v priehľadnej skrinke sa svieti.



Musela som túto fotku fotiť viackrát aby som sa časovo zosinchronizovala môj foťák a svetlo so zvukmi.


Posledná časť je veľká chladnička s mrazničkou a na vrchu má opäť odkladací priestor na riady a pod. Pri držaní gombíka na tvorbu ľadu svieti svetlo.



Tu vidíte, že gombík musíte držať aby svetlo svietilo pri "tvorbe" ľadu.


A tu máme pár doplnkov, ktoré sú tie pravé, sú súčasťou tejto kuchyne a pricestovali s ňou z Francúzska.Usmívající se





A konečne prichádzajú aj "akčnejšie" fotky, na ktorých sa Vám predvedie Kara, ktorá sa v kuchynke už zariadila a aj ju predvedie v plnej prevádzke.Smějící se

























Nasledujú fotky z internetu. Na prvej je ako vyzerá krabica v originálnom balení.

Na druhej si môžete pozrieť rôzne varianty kuchyne ako sa predáva aj v menších častiach.


Ďalej modrá verzia. Pri našom pátraní sme dokonca narazili na jej ružovú verziu, ktorá mala pri sebe nálepky Hello Kitty, ktoré sa mohli na ňu lepiť.Túto Hello Kitty kuchyňu sme videli na britskom e-bay, stála skoro rovnako aj s poštovným ako naša, len to bola verzia s troma časťami a jej súčasťou bola aj jedna nepekná čínska bábika. Mama aj nad jej kúpou uvažovala, len ružová farba ju dosť odradila, keď si pomyslela akoby sa ťažko premaľovalaNerozhodný. Našťastie urobila dobre, že sa rozhodla a počkala na tú svoju "súdenú" vo Francúzsku.
Teraz sa ešte aj v Nemecku červená pomerne dosť vyskytuje na aukciách, len tiež ju zasielajú len v rámci svojej krajiny.
A existuje aj verzia ešte bledšej modrej, ktorá sa líši od týchto klasických tým, že priehľadná skrinka na poháre a pod. nie je už priehľadná, ale strieborná. Tú stretávam na internete viacej ako túto modrú verziu.Usmívající se


A na úplnej poslednej fotke môžete vidieť všetky originálne doplnky, ktoré boli súčasťou Modern Comfort kuchyne. Mama za nimi smúti, obzvlášť by si želala najmä hriankovač. Ja zase strieborné hrnce.

Naša kuchyni po mojom fotení už prešla aj zmenami. Napr. kreslené časti sme prelepili bielym papierom aby kuchyňa bola už absolútne realistická. Časom uvidíte aj túto zmenu.

Gratulujem, dostali ste sa nakoniec môjho dlhého článku!Mrkající
Doplnky a Barbie, ktorú som na aukcii vyhrala spolu s kuchyňou ešte nemám nafotené, ale určite sa na blogu objavia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára