utorok 17. decembra 2013

Liv´n Wild - Camo Jacket


Začiatkom októbra som mala opäť raz šťastie a podarilo sa mi v Dráčiku získať aj poslednú - piatu Liv bundu, ktorá mi ešte chýbala.Usmívající se

Mikuláš bola taký milý a láskavý, že mi ju 6.decembra priniesol do okna.Smějící se
Túto bundu som mala možnosť kúpiť už vlani, keď v Dráčiku predávali všetky druhy. Ja som si vtedy dokúpila zvyšné tri, ktoré sa mi páčili. Maskáčové vzory nemám veľmi láske, preto som sa rozhodla, že bez tejto bundy už budem. Neskôr som svoje rozhodnutie aj ľutovala. Preto som si vravela, že keď bundu ešte raz vyložia, určite si ju už kúpim. A stalo sa. Asi som mala dostatočné pozitívne myslenie.Usmívající se
Nedávno ste videli čiernu koženú bundu a mám nafotené aj všetkých päť Liv búnd a kabátov pekne pohromade.
A keďže aj v tomto prípade som postupovala pri výbere modelky podľa fotky z Liv krabice od bundy, vybrala som si z mojich Basic dievčat Shirley, ktorá sa pre zmenu môže ukázať aj v športovom outfite.Úžasný











Shirley má okrem Liv bundy a tašky na sebe Liv tričko a rifle z iných outfitov od bábik Liv, neznačkové topánky a Mattel mobil.



Fotky krabice.




Maskáčová bunda.


Ružová športová taška.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára