štvrtok 2. júna 2016

Cynthia


Cinderella Wedding Day 2015


Srdečne Vám chcem predstaviť môj úplne najčerstvejší prírastok. Je ním Barbie Cinderella Wedding Day značky Mattel podľa Disneyho filmu Cinderella/Popoluška z roku 2015.
Tento film som síce ešte nevidela, ale samozrejme poznám starý známy klasický príbeh o Popoluške vďaka Disneyho kreslenej filmovej verzii, či Disneyho knižky z môjho detstva.Usmívající se
Túto Popolušku som si vybrala ako darček ku svojim okrúhlim 25.narodeninám, ktoré oslavujem vždy 1.6. na MDD. Týmto chcem poďakovať všetkým, ktorí si na mňa spomenuli a gratulovali mi už na Facebooku presne v deň mojich narodenín. Ste veľmi milí!Usmívající se
Táto bábika sa mi páčila už od prvých promo fotiek. Nikdy by som neverila, že ju do anšich končín prinesú. Cez E-bay som ju nehľadala, o to bolo pre mňa obrovské prekvapenie, keď som ju ani nie mesiac pred Vianocami 2015 uvidela v jednom z našich Dráčikov. Už vtedy som vedela, že bude moja. Doniesli obidve Mattel verzii, ktoré boli podľa filmu vyrobené.
Prvá je v modrých bálových šatách, v ktorých stratí črievičku, tá je cenovo drahšia a druhá je táto moja vo svadobných šatách. Na Vianoce som si ju už nekúpila, keďže som mala kúpené už iné Barbieny. No, priznám sa, dosť mi vŕtala hlavou a pokúšala ma.Od prvého pohľadu v našom Dráčiku som si bola istá, že chcem tú v modrých šatách, pretože má dlhšie rozpustené vlasy. Táto svadobná ich má v cope, nemajú mierne kučery a sú kratšie, čo sa mi najviac nepáčilo, preferujem bábiky s dlhšími vlasmi. A tak vždy, keď som zavítala po Vianociach do Dráčika na novinky, pozerala som sa na Popolušky alebo som ich krabice chytala do ruky.Smějící se
Krátko po Vianociach urobil Dráčik husársky kúsok. Dal do zľavy Popolušku vo svadobnom, čo bolo super, ale ja som chcela proste modrú, čo mi vtedy nevyhovovalo.Nerozhodný
Tajne som dúfala, že keď zľacnili svadobnú, po čae zľacnia aj modrú. Myslela som si napr. práve na MDD, keďže niekedy mali také ponuky na zľavy a pod.
Po vyše dvoch mesiacoch častého pozorovania Popolušky mi raz mami vraví (boli sme spolu v hračkárstve), že či ju už konečne nekúpim a budem mať pokoj. Ja som stále totiž premýšľala na dĺžkou vlasov, niektorých zberateliek, čo mali obe verzie som sa tiež pýtala, či je ten rozdiel dĺžky vlasov dosť vidno, no keďže neveste vlasy nerozpustili, nevedeli mi poradiť.
A keď sme boli s mami Dráčiku a opäť čumeli na Popolušky sa zrazu mami zadíva a vraví mi, že pozri sa tá Popoluška v modrých šatách má niektoré pramene vlasov ligotavé. Nikdy predtým som si takéto detaily nevšímala. Myslela som, že to zmyjem, no uvidela som, že to nie je gél s ligotkami, ale našité ligotavé nite. Uvedomila som si, že prameňov je pomerne dosť, ak ich vytrhám, mohli byť bábike ostať plešiny na hlave. Ja som totiž od začiatku plánovala bábiku prekĺbiť a dať celkovo do civilu s rozpustenými vlasmi.
A tak som sa rozhodla nakoniec zobrať svadobnú Popolušku. Bolo to v marci, mami sme sa dohodli, že mi ju dá na moje tohtoročné narodky.Usmívající se Mala som šťastie, že ma mami na ňu nakoniec nahovorila, pretože asi dva týždne potom Dráčik zľavu na túto bábiku zrušil a ja by som si nekúpila nakoniec ani jednu verziu.
Veľmi sa z nej teším, nie je prvoplánová, má vlastnú tvár podľa herečky Lily James, ktorá nemá tváričku typicky krásnu, ale vyžaruje z nej nežnosť, elegancia a troška nafúkanosti, či hrdosti. To je presne to, prečo sa mi tak páči. Mattel bežne opakujúce sa tváričky ma troška už nudia, preto je príjemným spestrením mojej zbierky.Usmívající se
Vybrala som jej anglické meno Cynthia z môjho zoznamu obľúbených mien, ktorý som si vytvorila pred pár rokmi z internetu. Meno je pre mňa troška vznešené, preto sa mi k nej veľmi hodí, je pre mňa viac elegantný ako športový typ. Momentálne má už nové kĺbové telíčko, rozpustené vlasy, nové náušnice, uvidíte ju zakrátko u mňa v civilnom outfite.Usmívající se


Na to, že ide o playline kolekciu je krabica úplne luxusne vypracovaná. Preto som si ju zatiaľ odložila do skrine.Usmívající se


Pohľa zboku na motýle, či hodiny, ktoré odbíjajú polnoc.Usmívající se


Zadná strana.


Po vytiahnutí z krabice, ešte prišitá o vnútornú časť, na ktorej je zobrazené schodište v noci, ale nie je to na mojich fotkách vidno.


A už moja krásavice oslobodená a vonku na vzduchu. Nasleduje kopec fotiek.Smějící se














Detailné pohľady do jej vznešenej a nádhernej tváričky.Usmívající se




Pohľad na účes v cope so závojom.


Umelohmotná korunka s farebnými kvetmi, ktorá ladí so svadobnými šatami. Je peknučká.


Pohľad na náušnicu s modrým kvietkom.


Pohľad na vrchnú prednú časť šiat. Mame sa nepáčia nálepky kvietkov. Pre mňa je to v pohode, páči sa mi to viac ako pri verzii Popolušky, ktorú vyrobil čisto Disney.


Predná sukňová časť s krásnym vzorom s farebnými kvietkami.Usmívající se Pod sukňou bol navrstvený papier vďaka, ktorému sukňová časť krásne držala aj pri fotení a bola taká "nadýchaná".


Zlatý prsteň v tvare kvietku.


Samotný závoj a pohľad na výstrih na chrbte.Usmívající se


Zadná časť sukne.


Krémové lodičky s kvietkami. Sú pekné, dobre, že som ich pri fotení nechala priviazané s gumičkami, pretože aby sekundu držali na nohách pri tejto fotke mi dalo zabrať.Nerozhodný


A teraz moje obľúbené "akčné" fotky. Pozrela som si fotky zo svadobnej scény vo filme a chela som sa s nimi riadiť. Nakoniec som vytvorila elegantnú scénu z nejakého zámku. Stolička od bábiky Sindy súpravy, stĺp na torty s malou soškou a váza/črepník so stromom s ružami, ktorý mi na príležitosť tohto fotenia vyrobila mami. Ružičky sme také malé nikdy nevedeli zohnať, tak mami vyrobila pár z ružového papiera, študovala návody na Youtube ako vyrobiť vlastné ruže.Smějící se








Tu je scéna z filmu podľa, ktorej som sa chcela pri fotených akčných fotiek riadiť, ale toľko ruží mami nedokázala vyrobiť a ani žiadne poriadne zlaté vázičky, či niečo podobné doma už nemáme, svietniky, či zlatý rámik som našla, ale nakoniec som si scénu s rekvizitami prispôbila inak ako ste na výšších fotkách hore videli.Usmívající se


Tu je filmová Popoluška vo svadobných šatách, ktoré sú vážne rozprávkovo luxusné a krásne.


A tu ju máte ešte s princom.


A nakoniec druhá bálová verzia Popolušky od Mattela, o ktorej som pôvodne snívala. Je krásna, ale jej šaty by som asi nikdy nevyužila narozdiel od svadobných, ktoré môžem pri fotení ešte niekedy použiť.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára