štvrtok 9. júna 2016

Vianočné darčeky 2015 od Šárky


Máme tu posledný vianočný balíček, tentokrát od našej Šárky.Usmívající se Z Jihlavy prišiel ku mne poriadne štedrý Ježiško, sama som sa nestačila diviť.


Milá Šárka, aj Tebe srdečne Ď A K U J E M za štedrého Ježiška, všetky darčeky mi urobili veľkú radosť!Úžasný

1. Magnetka s motívom Paríža

Je veľmi pekná, taká 3D, hneď som ju vložila do francúzskeho obchodíka so suvenírmi pre bábiky.Usmívající se


2. Soška mačičky

Ďalšia soška mačky do mojej malej zbierky.


3. Látková brošňa v tvare kvetu

Šárka má rada brošne, tak mi opäť jednu poslala. Tentokrát je kupovaná.


Zadná strana brošne.


4. Plastová malá bábika Lalaloopsy

Šárka má vo všeobecnosti rada bábiky Lalaloopsy, ktoré sú v rôznych veľkostiach. Táto je asi v najmenšej veľkosti ako sa tieto bábiky vyrábajú. Mne sa tieto maličké už dlhší čas páčia, videla som ich v rôznych diorámach s bábikami Barbie či IT. A Šárka mi tento sen splnila.Usmívající se


5. Odznak s motívom psíka Snoopyho

Ja milujem Snoopyho. Už veľa rokov spávam v rôznych pyžamách, na ktorých je vždy psík Snoopy.Smějící se Taktiež mám aj postavičky z Kinder vajíčok po mame. A zopár odzankov sa tiež u mňa doma nájde.Usmívající se


6. Kľúčenka so žolíkovými kartami

Tieto mini žolíkové karty ma dostali. Z časopisov Káčer Donald som v detstve som mala takéto podobné mini karty, ale tieto majú aj vlastný ružový obal.Smějící se Táto kľúčenka mi opäť obohatí moju rozmanitú zbierku kľúčeniek, ktorú mám zatiaľ len uloženú v krabici.Smějící se


Ružový obal s kľúčenkou.


A pohľad na karty.

7. Disney nálepky s motívom Popolušky



8. Prsteň s ružovými guličkami

Bižutériu mám rada a už od malička som taký malý "Pán prsteňov".Smějící se


9. Vianočná pohľadnica z kolekcie detičiek Anne Geddes

Šárka tentokrát pohľadnicu pre tieto Vianoce nevyrábala, ale sa mi samozrejme tiež páči.Usmívající se
Doma sa mi už za tie roky podarilo dostať pár pohľadníc Anne Geddes.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára